Hiç arkadaşım yok, dışlanıyorum. Yalnız bir hayat geçirmek istemiyorum, ne yapmalıyım?

Kimse benimle arkadaş olmak istemiyor her girdiğim ortamda dışlanıyorum ölürsem tabutumu taşıyacak bir kişi bile yok dayanamıyorum artık yalnızlığa bu hep böyle mi devam edecek? Bi tane de olsa arkadaşım olsun istiyorum ama olmuyo:(
Hiç arkadaşım yok, dışlanıyorum. Yalnız bir hayat geçirmek istemiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla