Çok yalnızım, hiç arkadaşım yok. Sizce ne yapmalıyım?

. Bu konu benim için çok önemli Çok yalnızım...

Güncellemeler
+1 yıl
bunu yazdıktan sonra birisi ile tanıştım ve anlaştık hatta her zaman beraber gezebilicegimizi söyledi...
Saygılar
Çok yalnızım, hiç arkadaşım yok. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla