Saygılar
Çok yalnızım, hiç arkadaşım yok. Sizce ne yapmalıyım?
Saygılar
. Bu konu benim için çok önemli Çok yalnızım...
Bunun altındaki sebepleri arayabilirsin. Neden arkadaşın olmadığına dair.
Bu kendi tercihinse çokta sorun olmamalı bence. Yalnızlığında güzel yanları var. Ama yalnızlığı sevmiyosan arkadaş edinmeyi deneyebilirsin insanlara daha çok iletişime geçerek ve daha çok sohbet ederek iletişimini güçlendirip arkadaş edinmeyi kolaylaştırabilirsin
Nasıl arkadaş istediğine bağlı buradan 2 tane sanal arkadaşım var çok iyide anlaşıyoruz. Bazıları işi bitene kadar konuşuyor ama bazıları normal reel arkadaşından iyi oluyor
reelde istiyorum...
Hmm anladım reelde benimde yok maalesef 😥
😭😭😭😭 bu acı verici
Çok doğru maalesef
Kaç yaşındasınız, muhtemelen seçici bir insansınız, eğitim hayatı, çalışma hayatınız varsa insanlara mesafeli davranıyor olabilirsiniz. İnsanlar arkadaşlarını eğitim hayatında, iş hayatında, ya da mesleki kurslarda, sosyal aktiviteler de edinir, sizlerde bunlar yoksa bazı atılımlar yapmanız gerekecek
Cevap
27Cevap
benımde yok boş ver... . ben bır ara oyle yalnızlık cekıyordum kendı kendıme cıft kol pes atıyordum evde.. kendımle mac yapıyordum o derece yanıı... ama sonra dan bana daha ıyı gelmeye basladı.. kafa utuleyen yok senı dertlerıyle bogan yok.. sevgılısını sana sıkayet eden yok... naz nuz yapan yok.. mesela sınemaya gıtcegın zaman senı ekıp bıletını yakan yok... yanı yok oglu yok.. oh bee ne guzel hayat... tek karar mekanızması kendınsın...
Öyle de bu dediğin şeyler kısa bir süre geçici bir süre için önemli insan yapısı gereği sosyal bir varlık. Sıkıcı ya da çekilmez olmuyor mu bi raddeden sonra
Hayat bi sekilde seni içine alıyo nekadarda yanliz olsan cevrem var dıye de baksan yine yanlizsın işte aslında bi yöndende iyi
Arkadaşların senden mi uzaklaşıyor yoksa arkadaş mı edinemiyorsun
uzaklaşıyor ve zor ediniyorum
Kırıcı davranıyor olabilir misin?
Veya art niyet? Kendine soru Sor. Ben öyle yaparım.
davranmadım beni sadece bıraktılar
Topluluklara katılabilirsin. Ben öyle yapıyorum. ya da erkek arkadaşı arıyorsan oyunlara başla. orada bi kız ile oyun oynamak isteyen çok fazla ERKEK var
oyunlarda kendime göre bulamıyorum çoğu 45 falan oluyor ya da 12-13 topluluk desen ortamım yok kimse beni cagirmiyor ben onların eğlencesini izliyorum...
Lan sen bana biyerden tanıdık geliyosun ama hadi bakalım. Lost ark mı oynuyorsun. Ve valorant
yok hiç oynamadım
En güzeli. Ben de oynamadım. Sevindim.
buldumm
Kurslara eğitimlere ya da gezilere katılırsan bulursun
Kitap okuyun Araştırama yapin dinimizi araştırın çok mutlu olacaksınız Allaha emanet olun
Bende aynıyım hatta onyargim da yok yaşı su olsun bu olsun diye
Cidden bende öyleyim şehir değiştirdim hiç dostum yok buralarda kötü bişey
Külliyen yalan sadece sen beğenmediğin için yalnızsın
Yalnız olma, arkadaş edin, sosyal medyadan da olsa konuşun.
Benimde yok yani uniye gittiğim halde yalnızım çünkü çekingenim ve zor ediniyorum arkadas
Bende bende
Hâlâ yok ama 🥺 dışlıyorlar beni
belki bi umut diyelim
Sosyalleş. Bunun içinde empati kurma yeteneğini ve üslûp dilini geliştirmeye çalış. Hobilerini düzenli olarak yap böylece aynı hobileri yaptığın kişilerle tanışır sın
sosyallesemiyorum konuşamıyorum tanisamiyorum onlar benimle konuşmuyor ve ben adım atmam oldukça zor geliyor
Neler yapıyor sun peki?
geziyorum dolaşıyorum kaykay sürüyorum bazen
Kaç yaşında sın
istanbuldaysan seni kız-erkek karışık bi arkadaş gurubuna katayım arkadaşlıktan bık :D
buradan biri mi
Hangi şehirde olacaksın hemen arkadaş bulalım sana
Benimde hiç yok ama alıştım artık
Aradığını buldun. Ekle beni arkadaşımmmmm :))
üniversiteye gidince bulursun
olabilir bende yqlnizim ama ölmedim
Neden bu kdar yanlız kaldın
Üniversiteye gidiyormusun.
gidicem
orada bulursun bir erkeği. Yeni yeni tanışırsın. Ama iyi seçmen gerekir.
Kişilikli bir birey olmalı.
bulamıyorum
Hangi üniversite, ben varım 😇 o seni bulur belki.
Özgüvenli değilsin ki 😏 ben hemen yaparım istesem. Çünkü cesaret de var özgüven de. 🙂
iyiymis
Tabi, sen bol bol kitap oku insan da kitap gibidir cümle yığını kısaca. Anlaşılır fakat karaktere bakmak yerine mutluluğuna önem vermelisin, erkeğin beklentileri açıkça söylemek gerekirse sever evet ama flört eder sevgili olur senle. Sonra konu bir zamandan sonra ilerleyip s*e*k*s*e gelmişse ya kullanmak ya da evlenmek istiyordur. Madem bunu düşünüyorsun romantik olmalısın dersin ama o anlamaz alsın gelsin bir yüzük evlenme teklifi yapsın. Doğu erkek evlenir ama o erkekle bir ömür boyu mutlu olabileceğin bir insan ile birlikte olman gerekiyor. Bazen ağzım iyi laf yapar. Ama lafla olmuyor bazen. Yeni başlayacağım vede birini bulmam lazım arkadaş olarak erkek, en önemli olanı kız. Bir gelecek vadeden kız sonuçta. Karamsarlığını görebiliyorum, sakin ve seçici, kararlı ol bir erkek bulursun. Şimdiki erkekler de güvenilmez ama sen seçeceksin artık.
Karamsarlığını görebiliyorum derken
Bulamıyorum falan diyorsun, merhaba der insan tanışır. Kolay, arkadaşça devam eder. İlk adımı erkek atmıyorsa sen atarsın.
anlaşamıyorum
Ya bak her insan farklı ben de kolay kolay anlaşamam, ama bakarım ki aynı şeyleri düşünüyorum kız erkek farketmez yani arkadaş olurum belki sevgilim olmasını isterim 2. Gündünden teklif ettiğim kızlar oldu vede kabul ettiler 🙂 demek ki bir albenim var ama değer bilene.
Yakışıklı değilim karizman var sadece 😃😏
benim lisede bile nerdeyse hiç erkek arkadaşım yoktu konuşmazdım
Ben zaten erkeklerin içinde okudum liseyi, dershanede, kursta kızlar tanıdım. 10 tanedeki şansım %10 üzerinden %1 maalesef kolay hoşlanışan bir insan değilim galiba. O yüzden şansımı deniyorum, ama asla bir ilişkim bitmeden diğer kızlarla konuşmuyorum. Bazı erkekler 10 tane ile birlikte konuşuyor. 😃 Ben kursta açıldım dedim neden konuşmayayım ki en azından arkadaşça. O kadar da güzel kızlar değiller çünkü normal bir kız arıyorum hep. Ortalamanın üstü, altı arıyorum. Çünkü onlarla daha mutlu olurum diye düşünüyorum.
Bence öyle düşünme seven sever şimdi ben bi erkek buldum daha bulusmadim sence iyi bi fikir mi?
Stajda da teklif etmiştim. Ego tatmini sağlıyor bir sene kızlarda 🙂 hayır derse. Sezdim onu.
iyi yapmışsın içinde kalmaz
Kesinlikle, neden buluşmadın, ama şu var ki gideceğin ortamda erkek olsun olmasın sonuçta üniversite vardır, tabi ki öncelik dersler, sonra erkekler olmalı. Yeni ortamında bulursun diye düşünüyorum. Aynı sınıftan olmasına gerek yok.
Çünkü seçiciyim, hoşlanmıştım.
evet yok zaten en önemlisi ders ben üni için çok çalıştım ve öyle şeyleri umursamadim sonra yaparım yaz tatilinde diye düşünmüştüm o bulusucagim aynı okulda değil ve bana biraz uzak
Kendini serbest bırak, kasıyorsun çünkü, yetiştirilme tarzın farklı galiba, olmayacak bir şey değil kolay, bana göre yanımda olmalı mesafe olmamalı. 20 km varsa bile onla olmam. Çünkü ne yapacağını bilemem insanlar farklı çünkü. Aldatır. Ben birini alıp çıkacağım, evliliğe kadar götüreceğim.
Önemli olan saygı, sevgi, hoşgörmek, bağlılık. Bunlar bir ilişkide kadında vede erkekte olacak.
28,5 km var... da yapacak birseyim yok o nerdeyse ilk bana oyle deger veren bi erkek
Çok insan unuttum bana takılma, mm güzel o zaman, bir buluşma ayarla hatta teklif etme sadece çağır bakalım ne diyecek, kendine güven ama.
yemek yemeye mi gidelim nerde buluşalım sence
Yemek iyi fikir uzun sürsün ki konuşulacak konular olsun. Sessizlik yerine çatal bıçaklar ses çıkartır en azından, ama seni istiyor seni sevebilecek biri ise yap bunu vede sen çağırıyorsan senin ödemen gerekir o illa ben ödeyeyim der belki ya da sana yük olmayayım beraber ödeyelim demeli. Ama ne konuşursunuz, ne der sana orasını bilemem.
ödemez bence türk değil oylelerinn çok kültürü yok ödeme ile ilgili yabancıların bence
Beraber öder ya da sen ödersin dolu git 😃 vay yabancı bir de enişte 😃 kolay gelsin ne diyim.
dolu giderim 😂😂🤣sonra bana çiçek falan alır mi acaba
Bilmem ki alır ya bence 🙂 olumlu geçmesi lazım.
buldumm
Ne ama.
Arkadas buldum disaridaydim geldi konustu cok guzelsin nasil sevgilin yok falan diye
Arkadas edin
buldum
Buldugun ben degilim
Her insan yalnızdır
bu kadar yalnız mı
istiyordum ben tercihimi böyle yapmadım
Benim de hiç arkadaşım yok
Instagram adın ne
Arkadaş edin
Köprüden at
kendimi mi
Aynen zaten kimse hayatında
hmm
Şaka diyorum kız tövbe estağfurullah tövbe sakin düşünme bile
hmmmmmmmmmmm
Gerçekten yokmu hiç kız falan arkadaş
yok
Neden peki aslında kuzlar bize göre daha sosyal yaşar hayatı birde siz kızlar konuşmayı aşırı seversiniz
Severdim artık keyif alamıyorum çünkü arkadaşım yok dışarı çıksam konuşamam çekiniyorum tanışmaya bi arkadaşım vardı eski o da beni bıraktı
Anladım yaş kaç ozaman burdan seninle konuşup tanışalım
Arkadaş edinin
Arkadaş edin mesela
edinemiyorum
Neden
zor geliyor çekingenim
Ben seni açarım da. İster misin bilmiyorum
Arkadaş bul
Sen bensin
yeni arkadaşlıklar.
Yaş kaç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?