Çok yalnızım, hiç arkadaşım yok. Sizce ne yapmalıyım?

Asla gezebileceğim mesajlaşabileceğim bir arkadaşım yok. Sosyal olmayı seven biriydim. Şuansa birçok insan beni sevmiyor konuşmak istemiyolar ve kimsenin asla en yakın arkadaşı olamadım ne yapayım?
Çok yalnızım, hiç arkadaşım yok. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla