Çok yalnızım, hiç arkadaşım yok. Sizce ne yapmalıyım?

Bu iş dalgaya alınacak bir iş değil yaklasi 1.5 senedir hiç arkadaşım yoktur çok yanlızım yani bunu kelimelerle anlatamam Antalya'da oturuyorum dışarı çıktığımda 2 3 arkadaş grupları görünce bir üzüntü bir his iniyor içime birileri ile konuşmaya çalışıyorum ama olmuyor almiyolar tanıdıklarım desen geçen instadan bir arkadaşa yazdım kesin buluşalım kaç yıl oldu diye tamam dedi salladı İnsan bir düşünüyor ne yaptım nasıl yaptım hatam nedir haftalardır yılardır hep yanlizim şuanda bir işyerinde çalışıyorum ama onlarda yasitlarim değil az çok olsun onlari gülüdürüyorum ama iş bitince arayan sormayan yok yakın zamanda çıkacağım psikolojik olarak moralim çok bozuk ne yapacağımı bilmiyorum
Çok yalnızım, hiç arkadaşım yok. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla