Uzun süredir arkadaşım yok ve yalnızlıktan dışarı çıkamıyorum

Uzun süredir hiç arkadaşım yok asosyal oldum evdeyim karanlık bir hayat neredeyse sabaha kadar oturup gecelere kadar uyuyorum Benim yaşıtlarım arkadaşlarıyla dışarıda geziyorkar eğleniyorlar ve bu bana çok koyuyor .Dışarı çıkmaya çıkarım ama

çıkacak bir arkadaş dost lazım lakin hiç arkadaşım yok . bir fikriniz var mı ? ne yapabilirim çok kötü bir haldeyim ?
Uzun süredir arkadaşım yok ve yalnızlıktan dışarı çıkamıyorum
Cevapla