İlkokuldan beri diğerlerinden nedense dislandim ne biliyim sanki onlardan farkliydim ozellikle ilkokula kucucuk bi cocuk olmama rağmen cok kotu seyler yasadim her gunum keske olmasaydim neden okuldakiler boyle yapiyorlar diye dusunurdum ilkokul bi sekilde geldi geçti ortaokula geçince zaten bırakmıştim arkadas islerini oyle otururudum arada birkaç sey yasar gelirdim eve. simdi hepsini bosverdimde neden hiç arkadas değilde arkadaştan öte gorebilecegim dostum olacak biri olmadi
Hep oyle biri olsun istemisimdir. herkesin en yakin agasi vardir falan. Ben de cok yakın bi dostum olsun istiyorum beraber herseyi yapabilecegimiz derdimizi anlatabilecegimiz kafa biri olsun istiyorum. ama nasil olcak bilmiyorum
Hep oyle biri olsun istemisimdir. herkesin en yakin agasi vardir falan. Ben de cok yakın bi dostum olsun istiyorum beraber herseyi yapabilecegimiz derdimizi anlatabilecegimiz kafa biri olsun istiyorum. ama nasil olcak bilmiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer