Çok yalnızım, arkadaşım yok. Neden olabilir?

İlkokuldan beri diğerlerinden nedense dislandim ne biliyim sanki onlardan farkliydim ozellikle ilkokula kucucuk bi cocuk olmama rağmen cok kotu seyler yasadim her gunum keske olmasaydim neden okuldakiler boyle yapiyorlar diye dusunurdum ilkokul bi sekilde geldi geçti ortaokula geçince zaten bırakmıştim arkadas islerini oyle otururudum arada birkaç sey yasar gelirdim eve. simdi hepsini bosverdimde neden hiç arkadas değilde arkadaştan öte gorebilecegim dostum olacak biri olmadi
Hep oyle biri olsun istemisimdir. herkesin en yakin agasi vardir falan. Ben de cok yakın bi dostum olsun istiyorum beraber herseyi yapabilecegimiz derdimizi anlatabilecegimiz kafa biri olsun istiyorum. ama nasil olcak bilmiyorum
Çok yalnızım, arkadaşım yok. Neden olabilir?
Cevapla