ya ben çok yalnızım hiç arkadaşım yok.?

ya ben çok yalnızım hiç arkadaşım yok. Nişanlım dersek uzakta kımseyle bir şey yapamıyorum. Ortama çabuk ısınamıyorum. Arkadaşlık kuramıyorum kunuşacak kimsem yok yalnızlığımdan ölcem sanırım.
Güncellemeler
+1 yıl
sanalda arkadaş faln istemıyorum ya ben burdan tanısalım demeyin bana fikir verin lütfen kursada gittim ama yok arkadaş falan yok :(
Güncellemeler
+1 yıl
yaşamayan anlayamaz çok zor yalnızlık. :(
ya ben çok yalnızım hiç arkadaşım yok.?
Cevapla