Bana hiç içinden gelerek çiçek almazdı. Hep başka kızların paylaşımında çiçek buketleri görüp sinir krizi geçirirdim. Bana hep, ben öyle romantik adam değilim yapamıyorum, edemiyorum, anlamıyorum bu işlerden derdi. Çiçek haricinde guzel hediyeler alırdı ona lafım yok ama bir kız olarak, diğer kizlar gibi benim de çiçeğe böceğe hevesim vardı. Bir kaç kere imalarımla zar zor aldırdım, o da gitmiş tek bir tane kırmızı gül almıştı ve benim elime bile verememisti. Arabanın arkasındaki gül, giderken unutma demisti.😂 yani yuh gercekten bu derece bir erkekti. Simdi demeyin hediye almis ya sen ona bak diye. Bir kac kere bana cicek buketi falan alsaydi daha istemezdim belki de ama beni bu tür seylerden hep mahrum birakti. Diger o gozumuze sokan kizlardan ne eksigimiz vardi ki.
Her neyse ben bu adami 4 sene bekledim. Becerip de beni babamdan isteyemedi. Ustune bir de bu odunsu ilgisiz halleri beni iyice soguttu kendinden. Ilgisizlikten, uzun zaman ayrı kalmaktan, benim ruhumu okşayamayışından ötürü falan filan ben bitirme kararı aldım kendi hayatıma baktım. Ne zaman ki anladı, bu kız cidden gitti. Jeton o zaman dustu. Ben ayrılmak için uğraşıyorum, hicbir sekilde bir sey beklemiyorum artik ondan. Dun bana bi kargo gelmis kocaman karton. Allah allah dedim benim siparisim bu kadar kaba miydi. Kendi aldigim seyler sandim. Bi actim baktim 50 adet gül. Açıkçası sevinmedim. Üzüldüm sadece. Geç kalmıştı çok geç kalmıştı. Benim yalvarıp yakarmalarım ağlamalarım arkamı dönmemin sonucunda almasının ne manası vardı? Onun için yanıp tutuşurken, doğum günümü kimse tebrik etmedi diye uzulurken neden yapmadı bu jestleri? Anlamıyorum cidden, bir şeyi elde etmek için illa dibine kadar vaz mı geçmek gerek?Kartonu açarken bi tane gül koptu zaten, yoksam bu bir işaret mi? Ben napayım şimdi ya ayrılıcam ayrılamıyorum😔
Erkekler, bir kadının değerini neden gittikten sonra anlarsınız?
Kendinizi güzel ifade etmişsiniz. Yazdıklarınızı sanki kendim yaşamışım gibi hissettim. Her insan bir değildir. Siz de bu kişinin böyle olduğunu bile bile sevmişsiniz. Bir insan odunsa hep odundur. Bence siz olmasını beklediğiniz kalıba sokmaya çalışmışsınız o da doğal olarak girmemiş. Sizin ondan beklentilerinizin olması çok normal ama o da kendi kişiliğine göre hareket davranıyor. Bunun farkında mısınız?
Şimdi şöyle bir durum var. Ben bu adamla çok genç yaşta ve ilgiye aç olduğum bir dönemde tanıştım. Ailemden bağımsız kendi düzenimi kurmayı evdeki sıkıntılardan kaçmayı çok istemiştim. Bu adam çok ahlaklı, vicdanlı, dürüst ve samimi biri olmakla beraber bahsettiğim gibi derin ve ince ruhlu bir bey değil. Ben ise cok narin ve anlamlı şeylere önem veren, bazı beklentileri olan, ilgisiz, aşksız pek yapamayan biriyim. O zamanlar bu farkı görmek istememiştim lakin şimdi benim gerçekten istediğim şey salt mantık mı diye sorguluyorum. Bu adama karşı saygım sevgim sonsuz ama duygusal anlamda çok eksiğim...
Yaş ilerledikçe mantık daha ağır basmaya başlar. Böyle düşünmeniz doğal. İlk paragrafta bahsettiğiniz şeyler sizi hata yapmanıza sebep olabilecek şeyler. Ama bir insan size her şeyi veremez. Muhakkak bazı şeylerden feragat etmeniz gerekecek. Burda önemli olan şey neleri feda edeceğinizdir. Sizin durumunuzda ilgi ve şevkat mi? Yoksa ikinci paragrafta bahsettiğiniz özelliklere sahip birinden vazgeçmek mi?
Valla hicbir sey bilmiyorum. Bence tam tersi yaş ilerledikçe daha seçici oluyoruz. Ben bu adamı ilk tanidigimda mantigima uyuyordu hâlâ mantıken bana uygun birisi Ama Şu an hislerimi goz ardi edemiyorum
Çünkü kırarken hiç düşünmezler sonradan başkalarına gittiğinde o ilgi ve alaka yoktur o kadında olan ilgi ve alakayı özlerler zaten esasında bu her iki cinste de var yaşattığını yaşamak karma sistemi olarak da adlandırılabilir bu durum bacım
Sadece erkekler değil kadınlarda erkekler ilgiyi bıraktıktan sonra değerini anlıyorsunuz. sanırım her insanın geninde böyle şeyler var o yüzden yükü bize yüklemeniz anlamsız.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet öyle. Ama ben kendi durumuma gore yazdim. Cok uzuluyordum bana cicek almiyor ince degil diye Simdi ben arkami donunce neden aliyorsun Zamaninda alicaktin
Kadınlar duygu konusunda dengesiz oluyor bana sorarsan ne çok ilgi nede fazla ilgisiz olmak istemiyorsunuz tamam ama o ortayı yakalayana kadar içmeyen adam içkiye başlıyor stresten belki oda dengeyi kuramadığı için alırsam şımarır veya kolay lokma olurum diye düşünmüştüm gönlünü almak içinde çiçek yollamış 😏
Gonlumu almak icin cok gec kalmis Ben agladigimda neden sevindirmedi beni Dogum gunumde neden şaşırtmadi Her sey bittikten, en ufak beklentim kalmadiktsn sonra ne alaka 50 adet gul
Eğer şu an ayrılırsan evlenme bile teklif edebilir gerçekten gittiğini düşünüp. Seni anlıyorum ama benim gönlümü güller göndererek falan alamazsın ben bi aile kurmak istiyorum yuva olmak istiyorum eğer sen istemiyorsan seninle görüşmeme gerek yok de
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bu adamla evlenseydik teklifsiz evlenicektim ve icimde ukde kalicakti hep ah ah.. Mesele gönül almak degil ki, o evreleri coktan gectik. Benim icimde her sey bitmisken boyle seylere kalkisiyor ...
Simdi bana diyor sen he dersen çıkıp gelicem istiycem babamdan diyor Halbuki ben onu isterken defalarca demistim bunu. Önemsemedi ciddiye almadi
Is işten gecmis hala gelmek icin benim lafimi bekliyor🤦♀️ ben ona gel demem Mesele, ben gel demed3n de gelmesindeydi ama anlamiyor iste kavrwmiyor
Canım, istersen zorla ilişkini bozma. Hemen tarih ver. Gel iste beni şu gün de. Bak ciddiyim, fırsatı, kaçırırsın. Adam o kıvama gelmiş. Sakın kaçırma.
Evet öyle oluyor benim eski sevgilim de hâlâ şans istiyor ama yok yani o zaman o kadar peşinden gittim hiiiç şimdi sevgi de yok nefret de... sadece yok. Yanisi birçoğunda durum bu şekilde...
1
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kesinlikle biz kizlar gittik mi bir daha dönüşü olmuyor. Onlara yalvarip yakarırken kiymet bilselerdi keske!
Çok sevdiğine eminim. Benim de saygım sevgim var ama kesinlikle aşık değilim. Aşık olup da evlenenlerden de çok mutsuz olan var. O nedenle aşık degilim diye bitirmek ne derece dogru bilemiyorum
Gönüller bir olsun isterim ama bir insanın tıyneti neyse odur ve bu değişmez. Genelde böyledir. Sonradan bin pişman olacaksan şimdi bir pişman olman veya istememen de daha büyük bir hayır olabilir. Karar senindir. Belkide çok güzel gider mutlu olursunuz. Bilemem..
Maalesef oyle yapincada enayi yerine koyuyor bazı erkekler aksini yapincada peşinden ayrilmaz ve o kizlarla daha uzun yıllar birlikte oluyorlar genelde 😒
Anladım. Ben bi an onun açısından düşündüm de sen evlilik ya da nişan yapsaydın çok ağır olurdu onun için yani sert bi tokat hissi olurdu ona. Omu merak ettim de sordum 😅