AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
144Cevap
Eşinin çevresindeki insanların senin güzelliğinle nasıl bir derdi var acaba? İnsanları anlamak bazen çok zor, yerinde olsam hiç umursamam eğer bir suçu yoksa eşime de hiç yansıtmam. Kendine güven, muhtemelen seni kıskandıkları için yapıyorlardır başka bir anlam veremiyorum bu kötü niyetli görgüsüz eyleme. Söylenenlere aldırma hatta dalga geç ve sana esen rüzgarı onların suratına çarp bebeğim🌸
Eşinin birşey dememesi ilginç olmuş. 2 çocuğunun annesi bu kadın ne demek başkalarına eşine laf ederken susmak. bence seni güzel bulmasından önce bu konuyu halletmelisiniz...
Sana kurban olsunlar burnunu yaptır kıskançlıkları dan gebersinler asla boşanma bunun için bosanir mi insan evlatların var hiç değmez iki aptal insanın lafına bakma burnunu yaptır ve minik bununla karınca sürüsünün etrafında gezinmesini izle esinde dahil 😘
Ya canım hamileyken bunlar seni daha da üzer. Estetik olursun yani zor diğil sanırım hamile olduğun için olmuyorsun İnan hamileyken bu durum seni üzmesine izin verme eşinde çok saygısızmış kusura bakma profile de ki eşin sanırım yan bir alımlı tarafı yok
Profilde ki sen isen burnun çirkin diğil ki hem
Eşinin cevresiyylemi evlisin sen. Eleştiri her zaman olur hayatta ama kulak arkasi etmek senin elinde. Çocuklarını sev eşini sev
Diğer sözleri at dotunun altina
Resimdeki hanım sizseniz çok güzel bir bayansınız. Eşiniz sizi beğenmese evlenmezdi kanaatindeyim. Bakmayın siz kimsenin lafına olayın muattabı beğenmiş gerisini ilgilendirmez :)
Senin suçun yok koçan adam değil koçan adam olsa kimseye konuşturmaz
abla yemin ederim ikinizde çok yakışıyosunuz... size direk söylüyolarmı nerden biliyosunuz öyle bulduklarını.
Abla ozelden yazdim bi bakarmisin? abla dememin sebebi 18 yasindayim da :D
Ne kadar boş insanlar kimler nelerle uğraşıyor onlarda senin güzelliğin çirkinliğini mi konuşuyor baskw isleri yok mu yeni evlide değilsiniz baska cocukta var ne kotu insanlar oyle bosver kendine güven her zaman dimdik ol anca konuşurlar salaklar
öncelikle belli ki eşin seni seviyor ve bu konu hakkında sana hiç bir şey belli etmiyor o yüzden sende bu sorunu eşinden boşanarak değil de o seni çirkin bulan kişilerle konuşmalısın ağızlarının payını vermelisin yoksa seni hep ezmeye çalışıcaklar eminim onlar çok çirkindir seni çekemiyorlardır kimsenin böyle bir şey demeye hakkı yok resmen saygısızlık ve patavatsızlıktır bu onlara ağızının payını mutlaka vermelisin ben olsam ağızlarına bile s-ıçardım
Haha, o da bir şey mi yaaaaaaaa? 18 yıl evvel düğünde beni düğünde ilk defa görenler yazık etmişsiniz kıza demişler. Ben de gülüp geçmiştim. Şimdi do dönem fotolarıma bakıyorum da haklılarmış. Ben olsam o şahsa ben de kız mız vermezdim :) Haha
Ne zamandan beri insanlar sen çirkinsin yüze karşı söylenmeye başladı. Bir de eşine söylenmesi alan beğenmiş ki evlenmiş. Profil fotoğrafı sensen gayet güzel sayılacak sıradan yüzün var çirkin denecek bir yüz yok. Haset ediyorlar gibime geldi :)
manyak mısın sen çok güzelsin ve çocuğunda aşırı güzel eşinde sende rus musunuz çocuğun rus kızları gibi oha :0
İnsanların dediğine ne kadar az takılırsan o kadar mutlu olursun eşin ne düşünüyor o önemli biraz seni çirkin bulsa evlenmezdi galiba
Profile göre eşin senden daha çirkin. Seni beğenmiyorsa niye almış, madem almış, ailesini de susturmayı bilsin ama bilmiyorsa asıl büyük sorun bu...
Saçmalık ya bir de utanmadan çirkinsin vs mi diyorlar ayıptır yani evlenmişsiniz çocuğunuz var acaba daha ne? Amaçları ne olabilir yani
boşver benide sevmediler bi türlü takma sen işine bak
güzellik bakan gözlerin marifeti
çirkinlik bakmayı bilmeyen gözün fesatıdır
Onlara ne ya. Bir insana "eşin çirkin" demek nasıl bir aşağılıktır. Bence o insanlarla aranıza mesafe koyun.
Eşimin çevresi ve benim çevremde beni daha güzel buluyor ben sevdikten beğendikten sonra onlara haddini bilmek düşer.
Boşanmakta haklısın eşin seni neden korumak yerine susmuş siz kim oluyorsunuz diyememiş bence saklama susma duyduğunu ve bir açıklama yapmasını söyle. Ve sende kendi ailene durumu anlat bilmeye hakları var.
Eşinin çevresi ne ilgilendirir kaldı ki sen niye takılıyorsun eşin seni beğenmiş ve kendine ömrüne eş olarak seçmiş kime ne
Eşinin nasıl bulduğu önemli çevresinden sanane ne değişik düşünce tarzı görümcen ne diyor eltim ne diyor ne derse desin boşverin rahat olun zor değil
Güzellik göreceli bir kavramdır kimsenin güzellik algısına uymak zorunda değilsin ki gayet de güzelsin
Valla suç kimsede değil. Erkek adam olursa kimseye hiçbir şekilde dil uzattirmaz. Eşinizle konuşun tepkisini koysun.
Evet çirkinsin ve dengini bulmalıydın. Adami tavlayip nikahi bastırdın ama şimdi hazimsizlik çekiyorsun. Sen nasil ki evlenmek için yakışıklı birini istiyorsan, karsindaki de bunu isteyebilir.
bu yorum acı ama gerçek objektif bi yorum olmuş
Koptum yoruma
He aynen kocasıda kördü evlenirken gözünü bağladılar 🤦🏻♀️
bu nasıl sığ bir yorum adam ne ki acaba. kocası çok mu yakışıklı ki güzel hatun arıyor
@kery98 yani dedimya birt pitmi diye?
Eşin seni beğenmişki seninle evlenmiş ama illa evlilikle iş bitmiyor erkek seni kollaması lazım ben olsam bütün akrabalarıma rest çekerdim karım hakkında konuşana
Eşi ezikse demek...
eşin seni çirkin bulmuyorsa gerisi önemli değildir.
ayrıca bunu eşine söylerlerse o da ağızlarının payını versin
Merak ettigim sey asil esin annesine anlatirken esin ve annesinin tepkisi ve yorumu neydi?
Fotoğraftaki sensen çok güzel bir kadınsın, gerçekten. Takılma sakın o sözlere
Eğer bu fotoğrafta ki sensen hiç çirkin değilsin. Kafayı mı yedin.
adam senden kız yapmış yetmemiş hamile bırakmış.. seni güzel bulmazsa evlenmezdi.. abartıyorsun. hamilesin ondan dolayı dengen bozuk
demek ki eşine başkasını istiyorlarmış ki senle evlendi diye seni çekememişler. eşinin gözünde güzelsen gerisi önemli değildir. kimse beğenmese bile sen kendini beğen. her kadın güzeldir ayrıca bakmasını bilene.
Sakın yanlış anlama ama yengem de çok çirkin abime yakışmıyor gittikleri heryerde dikkat çekiyorlar dalga geçiliyor. Biz birşey demiyoruz ama bizi kınıyorlar aslan gibi adama aldığınız kadina bak diye. Sen yine de üzülme saçlarını değiştir burnuna estetik yap
Çok acil eşinle beraber bu konuyu ailenle konuşman lazım çünkü iş ciddi başka konuşacak bişe bulamamışlarnıda böyle bişe çıkarıyorlar ortaya vardır araya bi nifak sokan olmadı bi psikoloğa falan gidin eşinizle
Fotoğrafa baktığımda siz eşinizden daha güzelsiniz ayrıca onlar ne terbiyesiz insanlarmış bu doğruysa herşey tip mi bunu kafanıza takmayın tekrar söylüyorum siz gayet güzelsiniz
Gayet çok güzelsin onlar kıskanıyor bence. Sırf bu yüzden evliliğini bitirme çocuğunda var. Hem kocana kıyasla daha güzelsin sen bence
Bncede
Kocan niye sessiz kalıyor? Kapattırsın çenelerini. Kendileri miss turkey mi de gelip sana laf atıyorlar. Umursama falan demicem çünkü insan her türlü umursuyor. Eğer kocan arkanda duruyorsa boşanma ve onu seviyorsan ama sessiz kalıyorsa o da bir nevi bu durumu kabulleniyor arkana bakmadan kaç
Şimdi hiçbirinizi görmediğimiz için çok yorum yapamicaz. Gerçekten çirkin de olabilirsin, çok çirkin olmayıp eşinin çevresi narsist de olabilir, hatta belki eşin senden çirkindir hiçbirini bilemeyiz. Ama o kadar ilerlemişsiniz çocuğunuz olmuş şimdi mi düşünüyorlar bunları? Ayrıca sen iyi biriysen ve aşırı çirkin değilsen ne istiyorlar senden? Herkes adriana lima mı olmak zorunda. Eşin de seni seviyorsa bu konuda pasif kalmamalı. hamileymişsin bi de bu kadar düşüncesizlik olmaz
Eşinizle karşılıklı oturun konuşun. Hemen boşanma kararı vermeyin. Size öyle diyenlere karşı pısırık durması hiç hoş değil ama en küçük meselelerde bile boşanmak istiyorum demeyin. En iyisi durumunuzu anlatmamız. Aynı şekilde benimde burnum da öyle. Beni eşim böyle sevmişse kimse yorum yapamaz. Ama ilk önce kendimizi sevmeliyiz, eğer eşiniz de aynı şeyi söylerse versin parasını yaptırın o zaman.
(Cidden bu boşanmak için bir sebep değil.)
Bazı insanlar çok kötü. Eşinle aranızı bozup akıllarındaki bir başka akrabaya dair bir planları ya da geçmişle ilgili bir kimleri var sanki. Çok mu gömlek farkı var da layık mı bulmuyorlar ayıptır. Evli çocuklu bir ailenin huzurunu bozan, kalp kırmaktan çekinmeyen bu kötü insanların sizi üzmesine izin vermeyin. Eşiniz de tavrını koymuyorsa ona da yazık
Eşin seni guzel bulduktan sinra cevresine susmak duser. Takilma onlari gormezden gel
ablacim neren cirkin ya bende cidden cirki sin sandim
Önemli olan eşinin düşüncesi. Gerisini salla gitsin
Bunu diyenlerin kalbi çirkin, yüzü güzel olsa ne olur?
Önemli olan senin fikrin başkalarının ne düşündüğü çok önemli değil
İmkanın varsa ilçe değiştir bu gereksizlerle uğraşma
bana da sen bu çocukta ne biliyorsun derlerdi de takmazdım seven takmaz tatlım
Çevrenizi değiştirmeyi deneyin. Anlıyorum ki çevrenizdeki insanlar çok görgüsüz, düşüncesiz.
Resimde çok güzelsin eşinin arkadaşları kendi açsın kendi totişlerine bakıp gülsünler boşveerrr
sende onları eleştir sanki onlar çok güzel iyice göm onları
Milletin agizi torba değil ki buzesin demişler. Çok ta umurumda dersin , geçersin sen bak çocuklarına , hayatına, o kişiler serefsizmis diyalog kurmayın o itlerle , değmez moralini bozmaya.
Seni çirkin bulanlara sor bakalim onlar çok mu guzelmiş?
anlamıyorum bu nasıl konusulur ki? nasıl sacma boş insanlar var. eşinle adam gibi konusmalısın. bosanmayı bile düşünüyosan bişeyden korkmadan adam gibi acık acık herseyi konusmalısınız.
Çirkinsen niye istemişler o zamn sen bakma onlara kıskançlık yapıyorlar çekemiyorlar
Çok takılma bunlara yahu. Bak dalgana. Beğenmezlerse beğenmesinler.
Sen bence gayet güzel bir kadınsın. Her insan güzeldir. Öyle bulanlar utansın
Esin sana bunu yapıyorsa adam değil, bu erkeklerin evlenince gtttu kalkıyor kıymet bilmiyor
hayat enerjinizi tüketen, insanlar dan uzak durun.
profil fotoğrafı gerçek ise çirkin degilsin.
insan nın kalbi güzel olmalı.
güzellik gelip, geçici
Kendini çirkin bulmuyorsan başkasnın dediğinin ne önemi var
Açıkçası güzel bulmaları beni gururlandıracak kadar kavat yapmayacağı gibi çirkin bulsalar da umursamam. Benim ona baktığım göz önemlidir sonuçta. Güzel bakan güzel, kusurlu bakan kusurlu görür.