+1 yılİlk önce Çok geçmiş Olsun. Değerli Arkadaşlar Evvella unutmayalım ki, dünyada ki en büyük Şiddet Psikolojik Baskı sonucu kişiye uygulanan psikolojik işkencedir, Uygulanan bu işkence metodu kimi zaman farkında olunduğu halde bilinçli ve kasıtlı yapılıyorsada; Bazen uygulayan kişi tamamen farkında olmadan ve karşısın daki mağdura şaka ile karışık mizajc metodu uyguladığı düşüncesindedir. Sizin durumunuz Eşiniz'in bilerek ve kasten size bu şekilde davrandığı konusunda emin olmanızdır. Uygulanan bedensel Şiddetlerin zamanla bir şekilde İzleri ve yaraları kaybolup ya da Belli Oluyor iken Kişiye Uygulanan Psikolojik işkencenin izleri bir ömür bile maalesef beyinde silinmediği gibi Şiddettin uygulandığı kişide büyük çapta ileride geri dönümüşü çok zor hatta ve hatta bazen kalıcı Hasarlara dahi sebep olabilecek tehlikelerin başlangıcı olabiliyor maalesef Ve unutmayın ki dünyada iyi bir insana karşı kullanılabilecek en etkili alt etme tekniği de Sevgi ve Aşk makanizmasıdır. Unutmayın ki Eşiniz de size karşı maalesef bu etki makanizmasını kullanıyor. Bu durumda dikkat etmeniz Gereken tek şey de Bu etkiye ve etkinin sonrasın da ortaya çıkacak büyük afetlerin sonunda en büyük yıkımı da yaşayan siz siz olacaksınız. Bu yıkımın size ve eşinize zarar vermesini istemiyorsanız. Bu savaştan olabildiğince en az zarar ile kurtulmak zorundasınız. Bunun çözümü de Etkiye Tepki silahını kullanmaktır. Ve bu Makanizmayı nasıl kullanacağınızı bilmek de son derece mühim ve önemli bir konu. Bu makanizmanizmayı da en kısa zaman da Eşinizi Bir kaç aile büğünüzün bulunduğu gayet hoş ve sıcak bir ortamda eşiniz ile bu durumu hoş görü, saygı ve nazik bir dil ile konuşmanızdan geçer. Samimi ve Aile büyüklerinizin olduğu bir ortamda konuşmanız Eşinizin o anki siz dahil aile büyüklerinize karşı az çok tavır ve tutumunu hemen belli edecektir. O anki Sergileyeceği Tavır sizin ilişkinizin O andan sonra nasıl bir yola gireceğini belirleyecektir. Eğer o an Eşinizinin tutumu daha da sert ve şiddetli ise size o an size düşen görev o an aile büyüklerinizin de hazır bulunduğu o ortamda. Kararlı ve Son derece Ciddi olduğunuzu gösteren bir karar vermektir. O da orada bulunan herkesin yanında Eşinize tatlı bir ile "Canım Bana bu şekilde davranman Beni üzüyor, kırıyor ve inciniyorum madem sen bu şekilde Büyüklerimizin yanında dahi bu şekilde davranıyorsan bizim artık beraber mutlu olmak ve gülmek için daha da fazla Nedenimiz ve sebebimiz kalmamıştır. Maalesef bu şekilde artık daha fazla bu ortam da ve seninle hayatımı devam ettiremem onun Birbirimizi kırmadan üzmeden karşılık yollarımızı ayıralım. BU SAATEN SONRA NE NAPSAN ARTIK NAFİLE BOŞANALIM" Dİyerek Tavrınızı çok ciddi bir şekilde ortaya koymanızdır. Devam edemeyeceğinizi ve karşılıklı anlaşma ile boşanma kararı almanızdır. Ve siz bu kararı aldıktan sonra O an ordaki aile büyükleriniz ile o gece o ortamdan uzaklaşmanızdır. Bir süre birbirinizden Uzaklaşmanız hem size hemde eşinize özellikle eşinize daha da mantıklı ve daha ayrıntılı düşünme imkânı ve olanağı sağlayacaktır. Siz kararınızı açıkladıktan sonra dediğim gibi o gün o ortam da kessinlikle kalmamanızdır. Ama tabi hemen öncesinde de belirttiğim gibi her şey o an eşinizin size ve aile büyüklerinize karşı sergileyeceği tavra duruşa bağlıdır. Ve mümkün ise Aile büyükleriniz tek taraflı olmasın. Hem sizin hemde eşinizin ailesinden birilerinin orada bulunması. Eşinizin size ve aile büyüklerinize karşı Yaklaşım ve tutumu daha da dikkatli olmasında büyük bir etkisi olacaktır. Ama unutmayalım ki Alınan kararlar pratik de gerçekleşmesi için çabalandığı ve mücadele edildiği sürece başarıya ulaşır. Sadece sizin ailenizden birilerinin orada bulunması veya sadece Eşinizin Ailesinden birilerin orada bulunması Haklı'yı Haksızı Arama Tartışmasının Zeminini hazırlayacaktır. Netice de Kimse Oğlunu gelini'ne veya kimse kızını Damadına ezdirmek istemez. Son olarak şöyle bir genelleme olarak konuşacak olursak. İLERİDE YALNIŞ İNSAN'A BESLEMİŞ OLDUĞUNUZ SEVGİN VE AŞKIN ESİRİ OLACAĞINIZA , YARIN SİZİ SEVEN VE SİZE DEĞER VEREN İNSAN'IN MUTLULUK KAYNAĞININ SEBEBİ VE NEDENİ OLUN...🙏🙏🙏HERŞEY'İN GÖNÜLÜNÜZCE OLMASINI VE HAKKETTİĞİNİZ MUTLULUĞU VE DEĞERİ EN KISA ZAMANDA YAŞAMANIZI DİLİYORUM. DÜNYADA HİÇBİRŞEY SAĞLIKLI BİR BEDENDEN PIRIL PIRIL BİR BEYİNDEN VE SONSUZ MUTLULUĞU YAŞAYAN BİR KALP'TEN DAHA GÜZEL DEĞİLDİR...
30 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılMerhaba. Eşinizin size sürekli olarak çirkin olduğunuzu söylemesi kabul edilemez bir davranıştır ve insanı psikolojik olarak etkileyebilir.
Sizinle bu konuda konuşması gerekiyor. Bu konuda üzgün olduğunuzu ve bunun devam etmesi durumunda ilişkinizin zarar göreceğini açıkça belirtin. Kendisinden bu davranışını değiştirmesini ve sizinle saygı çerçevesinde iletişim kurmasını isteyin.
Eğer bu görüşme sonrasında da aynı davranış sürerse, o zaman bir psikolog ya da terapistten destek almayı düşünebilirsiniz. Onlarla konuşarak, işin içinden nasıl çıkacağınızı ve bu durumun size olan etkilerini nasıl azaltabileceğinizi öğrenebilirsiniz.
Unutmayın ki, her insanın saygı, sevgi ve hoşgörü görmeye hakkı vardır ve siz de buna dahilsiniz. Kendinizi koruyun ve kendinizi mutlu etmek için gerekeni yapın.10 Yorumla
Hyr bütün hata sende çünkü o sana bunu ilk dediğinde, senin ona " sen kendini ne zannediyorsun ya " vb. Demen lazımdı. Biraz ağırlığını koyman lazımdı. şu an sen o adamı gözünde basit bir kadınsın. Çünkü adam aklından muhtemelen şöyle düşünüyor " hakaret etmeme rağmen , hatta şiddet uygulamama rağmen yanımda. bu kız cebimde benden ayrılmaz " kafasında. Ayrıca adam seni sevmiyor seni kaybetme korkusu yok. Sana değer vermiyor. Seni kaybetme korkusu olsaydı sana hakaret etmezdi veya "acaba ona çirkin diyorum diye benden soğuyor mu " diye düşünürdü Veya şöyle düşünmeliydi " acaba ona el kaldırdım diye beni terkeder mi ". Ama sen ona çok yüz vermişsin belli ki. Senin şu ana kadar ona çoktan kapıyı göstermen lazımdı ama neyse senin yerinde olsaydım adamı boşardım. Veya ona laf arasında beni beğenmiyorsan kapı orada derdim. Ama sana şu an tek tavsiyem. O adamdan ayrılman. Ama eğer yok ben son bir şans daha vermek istiyorum dersen şöyle yapmanı öneririm
1-) Onu önemsemiyormuş gibi davran.
2-) Ona artık en küçük kavgasında alttan ama sesini çıkar. Mesela şu kelimeleri kullanabilirsin. " Sen kimsin ya / Sen kendini ne zannediyorsun/ (
3-) Onunla ev içinde zorunlu olmadıkça konuşma. O kanuşmaya başlayınca. Ne oldu bir konu mu var? vb. Cümleler kur
4-) Kendini sakın alttan alma. Güçlü dur biraz be gururun olsun.
5-) Ve onu kıskansan bile sakın ama sakın belli etme.
6-) Telefonu ve arkadaş çevresini kontrol et çünkü seni aldatıyor olabilir
7-) Bak bu çok ama çok önemli , eğer seni aldatıyorsa sakin ama sakın affetme. eğer affedersen adam içinden " ben bu kadının ne yaparsam yapayım bu enayi beni affeder " der içinden. Demese bile Bilinçaltında kesin bunu hisseder
8-) Ve tüm bunlara rağmen adam değişmiyorsa boşan başka çare yok maalesef11 Yorumla
Soran+1 yılBoşandım
+1 yılAblam Gayet Güzel Tatlı Şirin Ve Çekicisin
Nereni Çirkin Görmüş Bulmuş Ajlamadım
Sen Onu Bana Ver Ben Beceririm
Maşallahın Var Ablam Ya
Sana Çirkin Diyor Kötü Söz Ediyorsa
Demekki Sevme miş Seni
Ya Anlamadım
İnsan Birbiri İle İlk Karşılaştığı
Zaman Bilmem Evlenme Nişanlanma
Zamanların a Kadar
Bol Bol
Konuşulur
Anlaşılır
Tartılır
Çekilir
Karar Verip Alınır
Aile Konusu Bahsedilir
Aileler Gelir Tanışır Konuşur Anlaşar
Yşne tartıp Çekme Yşne Bahsetmeler
Sonra Birbirinizi Anlatır, sınız
Bak Ben Böyleyim
Bak Ben Şöyleyim
Huyum Budur
Suyum Budur
Bunu Severim Bunu Sevmem
Onu Yapar Ederim Bunu Yapmam
Bunu Giyerim Bunu Giymem
Yemeği
Temizliği
Makyajı
Güzeliği
Çirkini Bilmem Nesi
Yani İnsan Tanışınca Kusurlara
Kadar Tanışır Bakar Görür
Hoşlanırsa Severse Beğenirse Alır
Yok Eğer Olmamışsa Gözüne
Girememiş Se Ne Evlilik Ne Nişan Olur
Aile Tanışması Bile Olmaz
Çiftler Dediğimiz
《》《》《》《》《》《》《》《》
《İlk Önce Beyinden Tanışır Sevilir》
《Sonra Kalbe İner》
《Kallten Damarlara Geçer 》
《Damar dan Kanına Girer》《《《《《《《》》》》》》》》
Zaten
Bu İşaretleriklerim Olmazsa
Çiften Bi Bok Olmaz
Evlendikten Yatağa Attıktan Sonra Söylüyorsa
Oho Sen Yanmış Sın Ablam
Bilirmisin Bizim burada Kaç Kızın Genci Gurur İle Oynan dı 1 Tanesi Benim Ailemden 1 si Bile Oldu Evlendi Kullandılar 1 Var Yok Kapı Dışarı Attılar Kaç Kişi Böyle Şeye Uğradı
Allah, ım Tüm Kadınlarımızı Kızlarımızı
Gençlerimizi Erkeklerin Elinden Korusun
Allah Hepimize Hayırlı Akıllı Unlu Sünlü Damat Versin
Bu Bahsetiğim Gibi Erkekleride Onun Ailesinin De Belasına Yapışırım
Kanlı Gitiğim yerde Kansız Çıkmam Ben
Kanımı Alanın Ahınıda Kanınıda Alırım12 Yorumla- +1 yıl
Bu Arada Hemşiresin Galiba
Maşallah Allah Nazarlar dan
Saklasın da Kem Göz 1 Nazar Yapışmış Ablam Zaten Sana Beliiki
Oda Kocan Acil Kurtulman Ondan Boşanman Lazım
Belliki O p Çocun Hayatında Başkası Var😑
Soran+1 yılBoşandım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
246Cevap
Aile & Toplum konusunda 5,9b cevap paylaştı. Sen boş ver onu ne anlar o güzellikten gayet güzelsin ve sen kendine yetersin kimsenin değil senin ne düşündüğün önemli 🙂
30 Yorumla
+1 yılİnsan karşısına ne söylüyorsa söyledikleri kendine aittir. Eşinin çirkin demesiyle sen çirkin olmuyorsun. Asıl olay eşinin dünyaya çirkin gözle bakmasından kaynaklı. Senin yapman gereken şey kendini korumaya alman. Enerjini düşürmesine izin verme. Kendine sımsıkı sarılmaya başladığın anda bir daha bırak öyle şeyler söylemeyi, içindeki sevgiden dolayı senden korkup kaçmaya başlayacaktır. O sevginin gücünü fark etmeye ve yükseltmeye çalış
51 Yorumla
Soran+1 yılBoşandım
+1 yılFotolarına bakınca güzel bir kadın gördüm ben. Belki de güzelliğin için kıskançlık yapıp seni baskilamak, sindirmek istiyordur. Kendine olan güvenini kırması demek senin daha pasif bir hayat yaşaman demek. Bazı erkekler de bu ruh halinde oluyor maalesef.
Tepkini sert şekilde koyman gerekiyor bunu yapmasına müsade etme sonunda ayrılık bile olsa çünkü bu şekilde yaşamak seni mental sağlığından eder
21 Yorumla
Soran+1 yılBoşandım
+1 yılElindekini değerini bilmeyen kaybeder. Sende onu sensiz bırak. Boşan ve sana değer verecek olan elbet karşına çıkacaktır. Bir başkasının çöp olarak gördüğü bir başkasının hazinesidir merak etme sen. Eskilerin bir lafı vardır "İt atar aslan kapar." Bu söz çok doğru yani. Sen boşan bunun psikolojik şiddetini çekme. Elbet karşına sana değer veren beğenen biri çıkacaktır. Muhtemelen zaten onun hayatında bir başkası olduğu için sana böyle söylüyor. Çekilecek katlanılacak biri değil kocan. İnsan bile değil. Hiç üzme de kendini.
21 Yorumla
Soran+1 yılBoşandım
Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. Bence eşin kendini maddi manevi yetersiz hissediyor.
Bu durumda onda aşağılık kompleksi ve kıskançlık hissi yaratıyor.
Eşinde seni aşağılayarak senin üzerinde bir üstünlük sağlamaya çalışıyor.
Aşağılık kompleksi kıskançlık duygusuyla ilişkilidir. Aşağılık kompleksi yaşayan kişi değersizlik hissini yoğun yaşar. Özel hayat ve iş yaşamında kendini birçok konuda yetersiz hisseder. Bu nedenle takıntılar, saplantılar, özgüven eksikliği, kaygı ve depresyon vb. gibi
İçten içe kendisinin diğerlerinden daha iyi, daha akıllı, daha üstün vs. olduğuna inanmak istediğinden ve bunu her fırsatta kendine kanıtlayabilmek için başkalarına sürekli eleştirel bir gözle bakarak kendini hep üst pozisyonda tutma çabasındaki insan modelidir.
Yani sorun sende değil eşinde.
Senin yapman gereken bu konu da bir uzmandan yardım alman.
Site de sana yardımcı olabilecek Psikolog Bi'Bilen"ler mevcut
Onlardan bu konu ile ilgili yardım alabilirsin.01 Yorumla
Soran+1 yılBoşandım
+1 yılÖncelikle dış görünüşe göre davranıp aşağılamasi onun karakterinin kötülüğünü gösterir. ikinci olarak seni böyle görmüş böyle evlenmiş ne bekliyordu evlenmeden hoşuma gitmedi ama evlenince belki güzelleşir diye mi düşündü acaba. her şeyi geçtim şiddete eğilim göstermesi en kötüsü kaç yıllık evlisiniz çocuğunuz var mı bilmiyorum ama eğer psikolaga gitme , tedavi olma gibi bir adım atmiyorsa şiddete eğilimli biriyle evli kalmayın çocuğunuz varsa onun içinde ayrılmanız daha iyi olur.(bu arada çok da güzelsiniz)
01 Yorumla
Soran+1 yılBoşandım
Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı. Beğenmiyorsa tek çözümü var seni bu zamana kadar kabullenmiş şimdi kabul etmiyor bence başka birisi var hayatında insan eşine neden kötü davranır ki bu sebepten ötürü başka açıklaması olamaz.
82 Yorumla- +1 yıl
Hakli
+1 yılYani yaptığı doğru bir şey değil ama bunu böyle yanına körükle giderek konuşmak da doğru olmaz buna eşinizle güzel bir şekilde konuşmanız gerekiyor kırgınlıklarınızı dile getirmeniz gerekiyor gerekirse aile büyüklerinden birini devreye sokup yani hoş olmadığına ve size şiddet uyguladığını söylemeniz gerekiyor baktığınız olmuyor ondan sonra da herkes kendi tercihini yapacak. Çünkü şimdi ben burada net bir yorum yapamam aile içinde yaşadıklarınızı evin içinde yaşadıklarınızı en içsiz bilirsiniz haklısınız veya haksızsınız da diyemem sadece benim diyebileceğim eğer bir aile büyüğünüz varsa eşinizle konuşabilecek onları devreye sokmanız daha faydalı olacaktır
10 Yorumla
+1 yılBoşan gitsin bence sorun cinsel güzellikle alakalı değil bende daha önce çok seksi bi kadınla beraber oldum kadın sevişirken yavaş ve kendini çekiyor pimpirikli ve sürekli gülerek performansımı hiiiç! ediyordu. Ten uyumu dedikleri bu olsa gerek herneyse işte belkide kendi performansı düşüktür evlenmeden olmaz dediysen evlenincede cinsel problemler varsa o yüzden şiddete başvurmuş olabilir tabiki bu onu haklı çıkarmasada çözümlemem bu eğer yakınsan kocanı dövebilirim tabi bu yazılanlar doğruysa 😃
00 YorumlaÖncelikle, eşinizin size karşı bu şekilde davranması kabul edilemez bir davranıştır. Sizinle dalga geçmek, aşağılamak ve psikolojik olarak kötü etkilemek hiçbir zaman doğru değildir. Bu durumda yapabileceğiniz en iyi şey, eşinizle açık ve dürüst bir şekilde konuşmaktır. Ona, söylediği sözlerin sizi nasıl etkilediğini ve davranışlarının kabul edilemez olduğunu açıkça ifade edin. Ancak, bunu yaparken kendinizi de güvende hissettiğinizden emin olun.
Eğer kendinizi güvende hissetmiyorsanız, bir yakınınız veya profesyonel bir yardım almanız gerekebilir. Belki de eşinizin davranışlarının altında yatan başka nedenler var ve bu nedenleri anlamak, bir çözüme ulaşmanıza yardımcı olabilir.
Sonuç olarak, bu durumda yapabileceğiniz en önemli şey, kendinizi korumak ve güvende hissetmek olacaktır. Eğer eşinizin davranışları devam ederse, profesyonel yardım almanız veya ayrılmanız gerekebilir.
00 Yorumla
+1 yılAyrılmak için ne bekliyorsun derim. Size değer vermeyen biri ile neden halen berabersiniz. Bu durum daha da beter bir hal alır. Şiddet girebilir işin içine. Anlamıyorum insanlar bir süre sonra eşlerine karşı neden değişir. Sevmiyorsan neden onunla bir yola çıkarsın ki. Bu arada fotoğraflardaki siz iseniz gayet hoş birisiniz. Güzellik göreceli zaten sevgi saygı olduktan sonra gerisi gelir. Ama güzelsiniz ve size herşeye rağmen böyle demesi sizi hak etmediği anlamına gelir. İlişkinizi düzeltebilecepinize inanıyorsanız ilişki terapistine gitmenizi öneririm. Yoksa ayrılıktan başka çare kalmaz
00 YorumlaOlaya şiddet de girdiyse bunu şaka olarak algılamıyorum. Gerçekten bu dünyada eşinin değerini bilmeyen birçok insan var, kişinin bireysel özgürlüne saldırmak hukuki suçtur ve medeniyetsizliktir. Seni duygusal olarakta kötü bir duruma soktuğu kesin. Böyle bi dönemde alınacak kararı aile danışmanları ve avukat tavsiyesi ile çözebilirsin. Bunun ötesinde taşın altında elini ne kadar tutabilirsin. Bu cennetin yolu falan değil ve fedakarlıkta değil. Çocuğunuz yoksa kendini düşünerek adım atmalısın diye düşünüyorum.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Öncelikle umarım çocuğunuz yoktur bu evlilikten ve çocuk planlıyorsanız kesinlikle bu işe bir dur demelisin çünkü yüksek bir ihtimal kocan seni aldatıyor senin gibi güzel bir kadını bu denli aşağılıyor üstüne üstlük sana şiddet uyguluyorsa başka hiç bir açıklaması yoktur kendi değerini bilmen lazım kendinin farkında olman lazım her şey den önce gayet güzel alımlı bir kadınsin aklı başında kendi ayakları üzerinde duran birine benziyorsun tek sıkıntın bad boy seviyor oluşun olabilir bu sana kötü de olsa ders olur umarım vur popona tekmeyi naşş çek yoluna bak derim
00 Yorumla
+1 yılErkek sevdiği kadını eşini aşağılamaz hem neyin var güzel bir hanımefendisiniz.. kendisi çok mu yakışıklı beyefendinin boya küpüne kafayı batıranlardan hoşlanıyorsa sal kapıya gitsin.. kimse için değişme kendin için değişim yapmalısın sen istersen.. kimseye beğendirmek zorunda değilsin kendini sempatik ve ılımlı kadınlar aptal değildir.. aptallık güzelliği göremeyendedir kimse yanındakinin kıymetini bilmiyor sahib olduklarının kıymetini bilmiyor ancak elden uçtuğu vakit değer bilinir ancak iş elden gitmişdir
00 YorumlaAbla güzelliğin paha biçilemez. İnsanın övgüsü kendisinedir. Karşısındakini nasıl görüyorsan sen oylesindir ki kendini över gibi başkalarını översin. Dolayısıyla eşinizin içi körelmiş. Ben sokaktaki bir insan üzülmesin diye yüzü gülen bir insanımdır. Sevgi bambaşka eşinizde o da kalmamış saygıdan bahsetmiyorum bile. Allah sabır versin güzelliğiniz kötü yorumlarla eleştirilerle çöküp gitmez umarım. Eşiniz hata yapıyor ama farkında olur mu ne zaman olur bilemiyorum. Ayrıl da diyemiyorum abla yuva sonuçta. Hakkında hayırlısı olsun umarım içinde olduğun zor durum düzelir. Şiddet eğilimi yüksek değilse veya yoksa takmayın gerçekten teselli edecek cümle kuramıyorum özür dilerim.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 12,3b cevap paylaştı.
+1 yılBu durumda, eşinizin sözlerinin sizi rahatsız ettiğini açıkça ifade etmeniz önemlidir. Eşinizle konuşarak, size karşı kullanılan bu sözlerin sizi nasıl hissettirdiğini ve bu davranışın sonlandırılması gerektiğini belirtin.
Eğer eşinizin bu davranışı tekrarlanırsa, bir çift terapistine danışmak iyi bir fikir olabilir. Bu terapist size ve eşinize iletişim becerileri konusunda yardımcı olabilir ve aynı zamanda bu tür davranışların altında yatan nedenleri anlamaya yardımcı olabilir.
Ayrıca, kendinize güveninizi artırmak için kendinize zaman ayırmak, ilgi alanlarınıza yönelmek ve olumlu bir benlik algısı geliştirmek için uğraşmak da önemlidir. Bu, eşinizin sözlerinin size daha az etki etmesine ve daha sağlıklı bir zihinsel durumda olmanıza yardımcı olabilir.
00 Yorumla
+1 yılYok gayet güzel bir kızsın eşim büyük ihtimalle kendinde bir eksiklik varsa seni de çirkin diyerekten özgüvenini düşürüp kendi eksikliklerini göz ardı etmenizi sağlıyor olabilir manipüle etmek manipülasyon
22 Yorumla
Soran+1 yılBana şiddet uyguladı..
- +1 yıl
Belli şerefsiz bilerek yapiyro
+1 yılÇok güzel bir kadınsın, değerini bilmiyor. Şiddet olayı geçmiş ayrıca aranızda 1 kere. Senin gibi bir kadını beğenmiyorsa altında başka bir şey ara derim. Zaten şiddetin 1 kere yapılması yetiyor devamının gelmesi için. Gençsin güzelsin, anladığım kadarıyla mesleğinde elinde. Boşan. Yarın öbür gün çocuk olacak birde. O zaman bu şiddet mevzusu yine yaşandığında çocuğun varken çok pişman olursun neden en başta boşanmadım ben diye. Hakkında hayırlısı olsun.
10 Yorumla
+1 yılManipülasyon yapıyor. Kendini karşısındaki kadından aşağıda gören erkekler her zaman ama her zaman kadını kendi gibi aşağıya çekmek için onun özgüvenini yıkmaya çalışırlar.
Bu hep böyledir, böyle olmuştur ve böyle olacaktır..
Siz çok güzel bir kadınsınız, Elçin Sangu'ya benziyorsunuz 💜
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim elçin sanguya benzediğini çok söyleyen oldu ve eşim bana şiddet uyguladı.
+1 yılbelki öyle diyerek seni kızdırıyor olabilir
bilemem
ama karşına alıp konuşmalısın madem seni beğenmiyor çirkin buluyorsa ki bence öyle değilsin o zaman ona katlanmak zorunda değilsin12 Yorumla
Soran+1 yılBana şiddet uyguladı…
- +1 yıl
o zaman
o adama hala eşim diye bahsetme
gerekeni yap hayatından çıkar.
boşan
+1 yılBence eşiniz sizi kıskaniyor ve özgüveninizi düşürmek için surekli çirkin diyor. Bence gayet hoş bir kadınsınız. Şiddet olayıysa başka bir boyut. Hayatınıza alacağınız insan siz karar verdiğiniz gibi çıkacakları da siz belirlersiniz. İlişkinizde belli ki hem paikolojik hem fiziksel şiddet var. Yani önlem almalısınız.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılBoşan. Tek diyeceğim bu. Böyle evlilik olmaz. Çirkinsin diyerek seni aşağılamakla eline ne geçiyor ki? Amacı özgüvenini kırıp seni kendisine bağımlı hale getirmek. Fotoğraflar sana aitse, oldukça da güzel, hoş bir kadınsın, bu hödükle gençliğini ziyan etme.
10 Yorumla
+1 yılYani güzellik göreceli o kadar güzel ve Seksi kadınlar varki benim karşımda bana çok güzel. gelmiyor vücudu onlar gibi pürüzsüz ve Seksi değil onlar bambaşka. bakımlı, benim istediğim fiziğe sahip değil karım ve bunu bile. bile. evlendim. jeden derseniz aşık oldum fizik olarak evlendiğinde. pismanim gözüm dışarıda kaldı çünkü öyle boylu poslu Seksi kızları görünce içim eriyor. Zor. bir durum çeşit çeşit güzel. kizlar var
00 Yorumla
+1 yılŞiddet uygulamasına rağmen, hala onunla olmanız yanlış! Aranızdaki duygusal bağ bitti ise, anlaşmalı olarak boşanın. Güzellik konusuna gelince, tahminimce;
1 - Başkasını görmüştür, o yüzden size ”Çirkin” diyordur, kendince kıyaslama yapıyordur.
2 - Başkasına aşık olmuştur, sizi, kendinden soğutmak için böyle davranıyordur.
Sonuç olarak, anlaşmalı olarak boşanmanız gerekli... Lütfen kendinizi daha fazla üzmeyin, ve bu olanlara anlayış göstermeyin.00 Yorumla
+1 yılYanlış anlama ama çok güzelsin başkasını görmüş olmalı ki sana öyle diyor hatta şaka mayesinde diyecem çirkinsin diye de şaka olmaz beğenmiyorsa sor neden beğenmiyorsun de yüzümde bir şey mi var söylesene de ya da bende bir değişiklik var mı de ya da kahve yap eşine sohbet ederek sor kesinlikle söyler söylemezse bir şey saklıyordur
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılİnsanın fikri neyse zikri odur, bence boşanmalısın, ya da karşına al adam akıllı konuş pskolojik , fiziksel olarak şiddetin hertürlüsüne karşıyım, açıkcasi üzüldüm böyle bir durumda olmana , sanirim eşin çirkin, insanda ne eksikse karşı tarafa onu yansitir , seni boyle rahatsiz etmesine izin vermemelisin , kime gore guzel kime gore cirkin bence çokta güzel ve alımlısın 🌹😊
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Gayet güzelsin ve kıskandığı için senin tersini düşünmeni istiyor olabilir ki bu konudaki öz güvenini kaybet sanki seni ondan başka biri beğenmeyecekmiş gibi hisset diye. Bu psikolojik şiddet ve fiziksel şiddet boyutu da var, şiddet gösteren biri sevemez sevmek bu değil. İyi düşünüp bi karar ver devamında ne yapacağın ile ilgili
00 Yorumla
+1 yılYayınladığın fotoğraflara bakılırsa sana çirkin diyen “ya kördür ya da zihin fukarası”.
Eğer eşin Brad Pitt değilse ki onun standartlarında bir Türk erkeği için bile iyisin, tamamen seni Pasifik’e edip özgüvenini kırmak için baskı yapıyor! Bunun bir adım ötesi fiziksel şiddet olur uyandırayım! Ya psikoloğa görünsün ya da yol ver gitsin…00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 370 cevap paylaştı.
+1 yılİnsan seviyorsa her haliyle sever, karşındaki çirkinse bile ona çok güzel görünür, madem çirkinmişsiniz niye evlenmiş, bence eşinizin size olan sevgisi bitmiş, eyer bu evliliği sürdürmek istiyorsanız maddi durumunuz varsa estetisyen desteği alabilir, gerekli olan estetik ameliyatı yaptırabilirsiniz, kendinize zaman ayırıp, saçınızın şeklini değiştirin saçınızı boyatın, bence size çirkinsin diye hakaret ediyorsa o kişi sizi haketmiyordur, yine de son karar sizin bu sizin hayatınız
00 Yorumla fotoğrafta gayet güzel bir kadın var sana çirkin diyerek veya kendini çirkin görmeye başlamak kendine hakaret bildiğin önceden seni beğenip evlenen bir adam bir anda böyle bir şey demeye başladıysa büyük ihtimalle başka bir kadın var ki sana şiddet uygulamış sana psikolojik şiddet uygulaması bile boşanmaya bir sebeb lütfen aklını başına al ve eğer aldatıyorsa şiddet uyguluyorsa bunları kanıtlayıp boşan hemen aklını başına al bu adamdan bir şey olmaz düzelmezde bide bir sorum olacak cinsel hayatınız haraketli mi veya ne kadar sıklıkla yapıyorsunuz? biraz mahrem oldu ama 😅
00 Yorumla
+1 yılSana mı peki seni alırken aklı Bir karış havadamiydi peki sen o zamanda aynı değilmiydin o zaman farklı şimdi farklı mısın eğer öyleyse senin kocanın gözü kormus ya da seni asalayarak kendi kusurlarını kapatmaya çalışıyor bir diyeride seni aldatıyor olabilir önceden iyi olanlar kötü davranır kötü davrananlar ise iyi eşinin son gunlerde sana olan hareketlerine dikkat et ve cep telefonuna şifre koyduysa yanından ayirmiyorsa sana hakaret etmeye basladiysa o zaman şüphelenmeye baslaya bilirsin ayrıca sen çirkin değilsin kendine haksızlık etme sen bemin ilki eşinden güzelsindir bazen dış güzellik önemli olmuyor önemli olan iç güzellik dış güzellik geçiyor ama iç güzellik geçmiyor güzel bayan. benim sevdiğim Bir söz vardır tam eşini anlatıyor kadınlar elmas erkekler kinyas diye bir de kütük geldiniz kütük gideceksiniz bu ikisini çok kullanırım eşin gibi adamlara
00 Yorumlamerhaba uzucu ve cok kotu bir durum kac yillik evlisiniz? evlenmede once size karsi tavirlari nasildi yani severek mi evlendin? her ne olursa olsun hersey bir yana insan esine butur soylemlerde bulunmamali bu tur itamlarda bulunan kisi once donsunnkendine bir baksin sonra larsisindaki kisiyi sorgulasin hele birde aiddet eylimi tamamen acizlikten baska birsey degil insanlarin sevgileri azalabilir uyusamiya bilir bunlar hayatin gercekleri ama kotu itamlarda bulunmak yerine konusup bu olayi tatliya baglayarak ayrilmaktir en kesim cozum bence cunki devam ettiginiz bu evlilikte hem hayattan hemde yasamdan huzur sevgi bulmak yerine uzaklasip kendi icinize kapanarak hayati zehretmek anlamina gelir dilerim hersey gonlunuzce olur...
00 YorumlaYani aradığı neymiş acaba merak ettim sen gayet güzel bi hatunsun. Muhtemelen seni elinde görüyor ve onu cezbeden başka birisi var. Fotolardan anladığım kadarıyla hastane ortamındasın ve eşin de o ortamdaysa dediğim gibi olma ihtimali çok yüksek. Bence sana iyi hissettirebilecek birini ya da birilerini bulmalısın. Azcıkta yürümüş olayım biri ben olabilirim :).
Emin ol takmazsın bi yerden sonra iş tersine döner o sana düşkün hale gelebilir. Çok alttan alma00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Merhaba
Bu duruma maruz kaldığın için üzgünüm
Bu durum nasıl başladı bilmiyorum
Şakayla başladıysa bile bir süre sonra psikolojinin bozulması normal
Ciddi söylüyorsa zaten sıkıntı
Bazı şeyleri kayıt altına almaya çalış
Video ses kaydı ne yapabiliyorsan artık ileride gerekli olursa elinde dursun umarım gerek kalmaz
Güzellik göreceli bir kavram...
Kimi beğenebilir kimi beğenmeyebilir
Çift terapisi almanızı tavsiye ederim00 Yorumla
+1 yılEvli bir kadına güzelsin ya da çirkinsin demek benim haddim değil ama avukat arkadaşım bana bir kere şunu dedi ben dedi bir bayan ile aynı asansöre bir başkası olmadan binmeye çekiniyorum asansöre binmiyorum dedi. neden dedim bayanin şikayeti esas alınıyor beni taciz etti dese ispat yükü bana kalıyor dedi bu şiddet psikolojik baskı hepsi senin için üzücü şikayet etsen uzaklaştırma vs alırsın
En kötüsü bir şey yapmaya korkuyorsanız bana bırakın kemiklerini kiriyim onun bir daha yapıyor mu gör bak00 Yorumla
+1 yılMerhabalar öncelikle bence çok tatlısınız güzelsiniz. Sanıyorum eşinizin psikolojik durumu yerinde değil. Yapacağınız şey ona psikolojik destek alması konusunda ikna etmek olacaktır. Eğer ikna olmazsa da oturup bu ilişkinin devamlılığını kendiniz için masaya yatırın eksilerini artılarını yazın hatta. Bana soracak olursanız sizi derinden yaralamış süreç ve bundan sonrada pek sağlıklı işleyeceğini düşünmüyorum. Geçmiş olsun çok üzüldüm kesinlikle çok güzelsin asla kötü hissetme cici kız. :) 🙏
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılBu olayda ciddi misin troll mu çok anlamadım. Hoş bi bayansin güzellik görecelidir tabi. Önceden sevip güzelsin su bu deyip şimdi kötü davranıyorsa sana kesin hayatında birisi var. Hayatında birisi olduğu için de sana kötü davranıyor yedekte tutuyor. Sen kendi kadınlık gururunu ayaklar altına aldırmak yerine bence bosanmalisin hemen. Çocuk falan var mı bilmiyorum ama o ortamda cocuk da olsa zaten düzgün yetişmez
00 Yorumla Abii artık ağlayacam o kadar çok bu durumla alakalı şeyler ile karşılaştım ki çok üzülüyorum. Bence erkeklerin genelinde büyük bir problem var ve bu tür özelliklerini evlendikten sonra ortaya çıkarmaları daha kötü. eşiniz narsist olabilir, kendi ozguvensizligini sizi aşağı çekerek yükseltmeye çalışıyor. Allah ıslah etsin şu tipleri o kadar çok bunlardan varkı.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDoğruları söylemiş ne var bunda? Sosyal medyadan şimdi abazalar tarafından begenilmek, hoşuna mı gidecek? Evlisin eşinden izinsiz burada fotoğraf paylaşıyorsun bana göre hiç hoş değil böyle şeyler. Dürüst yorumlar atabilen sayısı az burada ama merak etme ben dürüst oldum.
06 Yorumla
Soran+1 yılAhahhaha bi yürü git ya gayet güzelim bunu anladım ne yaptığım da seni iliglendirmez
Soran+1 yılSen kesin tepsisini önde gidesindir
Soran+1 yılTipsizin
Soran+1 yılEşim sürekli beni aşağılamasaudı sormak zorunda kalmazdım tek sefer için sordum seni bağlamaz ayrıca
Soran+1 yılAyrıca bana elini kaldırdı...
Cevap sahibi+1 yılOk😉😀
Gizli Üye(25-29)+1 yılValla abla sıfır şaka hakikaten güzelsin bak. Yani doğruya doğru şimdi. Eşin ya gergin söyleyemedigi bir seyler var acısını senden çıkarıyor. Ya gerçekten seni soğutmaya çalışıyor sevgisi bitmiş artık ya da senin farkında kendisini senden aşağıda gördüğü için psikolojik şiddet uygulayıp seni manipüle edip kendisine bağımlı hale getirmeye çalışıyor. Şu üçüncü dediğimi yaşayan o kadar insan var ki. Kesinlikle bir süre uzaklasmalisin. Al karşına konuş bunları yapıyorsun ve artık çok rahatsız olmaya başladım. Benim bı cizgim var kendime saygım var bu çizgiyi kim olursan ol asamazsin o yüzden bı süre ayrı yaşayalım de bence. Hemen boşanalim bitsin olmasın. Biraz ayrı kalın birbirinizi ozleyin sensizliği bı görsün bı yasasin bu sürede ondan soğuma ihtimalini geldiğinde evet boşanalim deme ihtimalini dusundukce biraz delirsin. Kendinden biraz mahrum bırak bence
10 Yorumla
+1 yılKendini neden paylaşıyorsun bu platformda? Sonuçta evli bir kadınsın eşinden duyamadıklarını burada duymak için mi? Güzel bir Kadın olduğunun sende farkındasın.
28 Yorumla
Soran+1 yılBi yerimi mi açmışım anlamadım yani. Artım psikolojim bozuldu buna inanmaya başladım çünkü o yüzden olabilir mi tek bir sefer içindi.
- +1 yıl
Yorumum eleştirisel görünsede aslında lehineydi. Onun söylediklerine inanmayacak kadar akıllı bir insan olduğunu düşünüyorum. Aynaya her baktığında gerçeği gör eşinin dediklerini önemseme. Kimse kimseyi görünüşü konusunda eleştiremez bu eşin dahi olsa.
Soran+1 yılHaklısın galiba devam ederse boşanırım.
- +1 yıl
Boşan veya boşanma ama kimsenin lafı için kendini bu duruma düşürme lütfen 🙏
Soran+1 yılYav senin eşin sana sürekli bunu dese evli kalır mısın
- +1 yıl
Bak sana bu konuda akıl vermek istemiyorum. Doğru kararı en iyi sen verebilirsin ben sana ne hakla boşan o adamdan diyebilirim ki?
Soran+1 yılEşin sana dese ne yapardın diye soruyorum bende
- +1 yıl
Diyemezdi.
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeni çok iyi anlıyorum nişanlımda sürekli öyle söyler çirkin der şişko der ama uslübu o galiba. ya da onlar çirkin dediği için çirkin olmuyoruz ki. Tamam bizi çok üzüyor kadınlar sürekli ilgi ister sevgi bekler. Bizi çok aşağılayan sözler bunlar eşin sonuçta belki atamazsın belki ayrılamazsın. Onunla konuşmayı dene bu konunun seni yıprattığını anlat senden beklentisi neymiş öğren, ki senden bedenen değişim konusunda bir beklentisi olamaz sen busun ayrıca çok güzel bir kadınsın beklentiden kastım bunca hakarete karşı... Cevapları seni tatmin ederse ona göre bir yol çizersin ama yapmaya devam ederse yoluna gidersin. Sen çok güçlü bir kadınsın ve güçlü kadınlar mutlu olmadıkları yerde durmaz bunu unutma Sıkma canını güzel kadın 💕
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayır siz gayette güzel bir kadınsınız eşiniz bunu dediğine ve şiddet uyguladığına göre artık sizden ayrılmak istiyor olabilir çekilecek çile değil gerçekten bu ızdırabı çekeceğinize direkt boşanma davası açın kurtulun bence siz sizi seven birine layıksınız
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıl1. si güzelsin 2. si seni eşi seçtiyse en azından ona güzel gelmen gerekir işin içinde şiddet eğilimi varsa zaten kades i indir en azından git şikayet et belki şiddet demesen derdim şaka sinir edecek oluyor ama durum ciddi haberlerde eş cinayeti olarak çıkmak istemiyorsan ilgili birimlere basvur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl1. Sana nasıl çirkin diyebiliyor anlamadım. Gayet de güzelsin.
2. Avukatla konuş. İspat isterse ayarlarsınız. Ama boşan. O adamdan hayır falan gelmez.
3. Boşandıktan sonra hayatın nasıl olacak, onu ayarla.
4. Umarım sana daha kötü şeyler yapmaz. Bazı erkekler boşanınca çok kötü şeyler yapıyorda.
Yani kısacası iyice kararını ver, otur düşün ve kendi hayatını kur.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAdam amacına ulaşmış senin pskolojini bozmaya çalisiyor evi terket diye bu tür erkekler çok tehlikeli arkadaşımın eşimde öyledi adamin amacı bosanmakmis meğer kadının pskolojisini bozarak aldatmasıni, kafayı yemesini mahkemede çocukları almak için bu kadının pskolojisi bozuk olduğunu göstemesi bu tuzağa düşmeyin.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKesin aldatıyor seni bunca zamandır bir şey demediyse sana son zamanlarda olduysa bu kesinlikle aldatıyor seni boşan kurtar kendini yok seviyorum yok ölüyorum yok çocuğum var yok ben bakamam yok ben anne evine dönemem bilmem ne ayaklarını bırakın yıl olmuş 2023 eski çağda yaşamıyoruz. Öyle diyorsa boşan kendine bak kendine odaklan çocuğun varsa ona odaklan işlerinde yüksel oda morarsın bir dakika bile durmamalısın bence yanında bu işin sonunda ölümde olabilir ailelerde karışabilir her şey tazeyken yeniyken daha gençsin önünde uzun bir yol var… Sadakatsizi izle biraz asya gibi ol
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇirkin dediğinde git daha güzelini bul de. Kendime kurban olurum ben kendimi beğeniom bana yeter de. Sen kendini güzellik yarışmasındamı sanion de. Ayrıca kocan güzelmiymiş? De ki davul bile dengi dengine en iyisi biz ayrılalım sen kendini harcama benle malum sen kıvanç tatlıtuğ sun de😂 ben buyum kardeşim gel kapıyı göstereyim hatta yok yolunu biliosun alırken kör değildin sonradan beğenmeyen yol alır de hıhh
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇok güzelsin psikolojik şiddet uyguluyor. Özgüvenini sarsiyo. Bende de var böyle bitane. Kendi tipine bakmiyo. Haberi yok gel desem milyonlarca erkek gelmeye hazır. Allah'ın sevgili kulu aldatmiyorum 😅
10 YorumlaMadem çirkinsin neden evlenmiş seninle? Çirkin olduğunu evlenmeden önce anlayamamış mı? Bu laflar genelde özgüvensiz erkeklerin karşısındaki insanı kıskandığı için baskılama yöntemidir. Şiddet de uyguluyor diyorsun daha ne diye duruyorsun?
00 YorumlaKimsenin sözüyle kuyuya inme derim aldirma o sözleri seni kızdırmak uğraşmak için çok kıskanç olduğu için öyle davranıyordur eşinle mutlu olmaya bak kimsenin aklıyla yuvani dağıtma mutluluklar diliyorum
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Şaka yapiyodur. Küçük cocuklari severken de çirkin diye severler. Resimlere bakınca da anlasiliyor.. ben ciddi olduğuna inanmıyorum. Kesinlikle şaka yapıyor. Eğer şaka değilse kesin
Ş E R E F S İ Z
00 Yorumla
+1 yılMerhaba
Hayırlı Ramazanlar
Öncelikle bunu bilerek evlendiyse sana böyle demeye hakkı yok o kadar güzellik arıyorsa acaba kendiside o kadar yakışıklımı ayrıca seni aldatıyor olabilir ama emin ol00 Yorumla
+1 yılÇok güzelsin ya gençliğine yazık etme eşin olabilir emek vermiş ayrılmak istemiyor olabilirsin ama seni beğenmiyosa dışarda başka kadınları beğeniyodur boşanmasan bile bence yanında durma aılenın yanına git
00 YorumlaBu gerçekten üzücü bir durum eşinin psikolojik sorunu var gibi geliyor çünkü eğer söylediği gibi çirkinseniz ki bence Allah'ın yarattığı hiçbir varlık çirkin olamaz (burada bir inançsızlık da söz konusu) başta neden sizle evlenmeyi seçmiş. Başka "güzel" kadınlar varken neden siz?
05 Yorumla
Soran+1 yılŞiddet uygulası
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılBen boşanmayı düşünğyorjm
+1 yılÇok güzel bı kadınsın neyini beğenmemiş. Kendisi çok mu yakışıklı. Kendini sorgulayın önce. Bence daha fazla durmamalisin yanında. Sana şiddet gösteren ve beğenmeyen bı adamın yanında ne işin var
10 Yorumla
+1 yılSoru trol mü 😅 çirkin değilsin çünkü seni kızdırıyordur kendisine güveni yoksa seni aşağılamaya çalışıyor olabilir
10 Yorumla
+1 yılaynı durumu daha genç yaşta tecrübe ettim sevip güvendiğim adam sürekli hakaret eden birine döndü sonra bunun altında daha derinlerde yatan kendinle ilgili kusurluluk değersizlik duygularını pekiştiren kişilerle birlikte olma yatkınlığı olduğunu anladım eşinden ayrılıp uzun süre bu konularda bir kaç kaynaktan kitap okuyup kendi değerini başkalarının sözleri üzerinden neden ölçmemen gerektiğini benimsemelisin
10 YorumlaUmursamamaya çalışsın anlaşmaya çalışsın alttan alsın ama devam ederse gereken yanıtı versin çünkü bir yere kadar tahammul edilir eğitimde ki çatışma-problem çözme tekniklerinde sırasıyla kaplumbağa-tilki-ayıcık ve son olarak başka çare kalmazsa köpek balığı yöntemini uygulaması lazım benim şahsi görüşüm
10 YorumlaKarşına al konuş ciddi anlamda seni rahatsız ettiğini ve buna brk bir son vereceğini söylemek iyi Bir fikir olabilir
13 Yorumla
Soran+1 yılKonuştum hala devam ediyor
Soran+1 yılBana şiddet uyguladı..
- Devamını Gör (324)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


