AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
248Cevap
Bence çirkin değilsin aksine güzelsin ama yüzden biraz daha kilo almaya bak derim yüzün ince ve uzun kilo alırsan daha toparlar yani benim düşüncem bu
El mi kaldırıyor? Kadina el kaldırmak acizliktir resmen. Güç gösterisi resmen. Çok da güzelsin emin ol. Değer göreceğin başka bir yere git bence.
sevgilim değil eşim derken? gayet güzelsin eşin nasıl mesela? kocanız herhalde sizi ayna olarak görüyor onun bahsettiği çirkinlik kendi çirkinliği
esinin de bir resmini paylassaydin iyi olurdu cirkin dedigi sana acaba yakisiyormu kendisi nasil onuda boş ver gayet guzel bir kadinsin yaninda oldugun icin kiymet bilinmez biraz uzaklasmaya basla soguk davran sirtini dön bak ozaman nasil guzel oluyorsun ve bir ata sozu vardir cok severim
DEVEYE DİKEN İNSANA Sİ... N YARANİRMİS UNUTMA
Kız gayet guzelsin maşALLAH ALLAH seni ne guzel yaratmis 🥺 kocanla konus de bunu neden diyosun bana bu beni incitiyor umarim en kisa zamanda ALLAH yardim eder sana eşinle barisirsin ve seni bi daha vurmaz inşALLAH🤲 vurmaya devam etse bosan derim ama belki degisir selam ve dua ile ALLAH'A emanet ol❤️🤲
Direkt boşanmalısın şiddet sadece fiziksel değildir olarak çok hoş bir auran var çok güzel bir kadınsın bence kafanı çok takmamaya çalış elinden geldiğince. Eşin olduğu için zor olabilir ama sen kendini aynada gördükçe güzelliğini görebilirsin zaten🩶
Bir insanın çirkin olması güzel olması kişiye göre değişir benim arkadaşım gigi hadide çirkin diyor ama gigi çirkin olduğu için değil arkadaşım esmer seviyor yani bu giginin çirkin olduğu anlamına gelmez eşinle bunu konus eğer üzüldüğünü bildiği halde bunu yapmaya devam ediyorsa sana şiddet uygulamadiysa evlilik terapistene gidebilirsiniz ya da sende ona aynısını yap eğer şiddet uygulama durumu varsa o toksik biri lütfen ondan en hızlı zamanda bosan
Büyük ihtimalle ya hayatın da birisi var ya da kafasında seni başkalarıyla kıyaslama derdinde. Ama ne olursa olsun, evlilikle hayatını birleştirdiği kadına söylemleri hiç yakışık değil. Sen kendini begeniyorsan başkalarının sana ne dediği önemli değil belki ama bu hayat dostundan duymak üzüyor olabilir. Sen güzelsin, bazıları bakmayı bilmiyor 👊
Eşin dar görüşlü, elindekinin değerini bilmeyen bir canım, Şiddet de varsa işin içinde bu evliliği tek taraflı olarak yüretmeye çalışmak sadece sana verir. Kadarı verecek olan sensin,
Bence gayet güzeldin senın eşinin gözleri körleşmiş ve iyi davranmıyo begenmıosan boşanalım de yani bole nereye kdr kendini ezdirme asla çalışan bayansın belliki muhtac dglsn elini sallasan ellisi
Aşağılık kompleksi olsa gerek. Çirkinsin demek aşağılık bi tavır zaten. Hani önemi de yok bence ama çirkin olmadığını sen de biliyorsun sanırım. Biliyorsun değil mi?
Eşinle ilk olarak ciddi bir konuşma yapmalısın. Bu durumun artık seni incittiğini ve artık bunu yapmaması gerektiğini söylemelisin. Eğer daha önce bu konuşmayı denediysen benim fikrim bu ilişkiyi bitirmelisin. Kesinlikle mobbing bu başka bir şey değil. Fotoğraf yüklemenden de anladığım kadarıyla bu durum sende özgüven kaybı yaratmış. Çirkin insan yoktur kime göre neye göre? Sen çok güzel bir kadınsın lütfen bu psikolojik şiddet karşısında cevapsız kalma…
Bu saatten sonra seni beğenmemekte, aşağılamaya hele hele ki el kaldırmaya kalkıyorsa başkası vardır.
Salla gitsin.
Boşan ve kendi hayatını kur yol yakınken.
Psikolojik şiddet gördüğünüz yerde uzaklaşın. Ancak öyle bir imkanınız yoksa maddi açıdan bence size yöneltilen davranışı karşı tarafa gösterip hatasını anlamasını sağlayabilirsiniz.
Üstüne düşme umursama kendine her zaman sev ve önem ver ve en önemlisi kendini ezdirme insan ssvse el kaldırmaz sevmese yine yapmaz yani bu çok ciddi bir konu ileri seviyeye taşınabilir suyundan gidip seslenmeyin bide hayatında başka biri olabilir kiskandirarak bunu görün seviyeli bir şekilde ya da psikolojik problemi de olabilir o yüzden temel nedenini anla ilk :)
ayrılmayı düşün çok net. insan sevdiğini çirkin bile olsa güzel görür. o adam seni sevmiyor. kaldı ki güzelsin. yaptığı da psikolojik şiddettir.
Hayırlı olsun
Ve sen de güzel olduğunu ispat etmek için fotoğraf paylaştın, ya da birilerinin güzel olduğunu söylemesine ihtiyacın olduğu için gerçi her ikisi de kötü bir durum. Emin ol yalnızca fiziki anlamda çirkin olmak bu devir de başına gelecek en güzel şey olabilirdi. Bu tür şeylere gerek duyma
Tespitin dibi, atası. Tanrısı helal..
Eşine diyeceğin şey bende ne yapayım işte ata binmek varken sana [esege] bindim dersin. Ya da baktım kötü haldesin evde kalacaksın iyi niyetim tuttu işte evlendim dersin
Resimdeki eğer sensen kocan tam... Vur poposuna tekmeyi gitsin sen çok güzel bir kadınsın psikolojin hiç bozulmasın takma söylediklerini bu tarz davranan kişiler genelde kendini yetersiz ve eksik hisseden dangalaklar söyler çinseklik te yetersiz kişiler özellikle unutma senin bir kitapsız açıp okumasını bilene saygılar
Hayır hiçte çirkin değilsin kocanda çirkin olduğun için demiyor zaten resmen adam bozulmuş senlik bir durum yok heleki siddet görüyorsan gerekli önlemi al ve boşan
Allah yardımcın olsun eğer o insan senin ona emanet olduğunu bilebile yapıyorsa karekter yoksunu oysaki sana sadece insan oldugun için değer verse bile yeter ama maalesef ki yok naçizane fikrim çocuk yoksa yapılması gerekeni yap!!!
KİMSE KİMSENİN SAĞLIĞIYLA OYNAYAMAZ!!!
Abla 1. si sana çirkinsin diye şiddet uygulasıysa zaten defolsun gitsin.
2. gayet hoş tatlı ve güzelsin bence kocan aşırı ezik ve çirkin o yüzden sana sallıyor.
3. bukadar kaba ve görgüsüz bir adamla evli kalmaktan vazgeç ve git fıstık gibi kadınsın başkalarını buk
Çocuğun yoksa olmadan evliliğini gözden geçir şiddete eğilim gösteren ilerde bizzat kendisini gösterir ve çocuk olunca her şey daha çıkmaza girer kardeşim esinden siddet gördüğü halde seviyorum diyerek katlandi ucu babama kadar dokundu ölümden döndü zor şeyler yani eğilimi olan mutlaka onu uugular. Beyhan Budak 'ın gaslighting videosu var YouTubeda onu izleyin size ne yaptığını göreceksiniz bunu kendinize yaptırmayın sizi manipüle edip kendisini üstün tutmaya çalışan bir narsist olabilir.
Boşan ömür boyu nafaka versin mahkeme sonra bak nasıl güzelleşiyorsun diyor hukuken haklarını kullan %50 si senin neyi var neyi yoksa ondan sonra bi daha sor çirkinmiyim güzelmiyim diye
İyice bakınca çirkinsin ama çirkinliğin çekici bir çirkinlik kötü bir şey yok.
Eşin de Johnny Depp değilse sorun yok.
Bence çekici bir kadınsın.
Ayrıca neden şiddet uyguladı?
bence guzellık ve cırkınlık gorecelıdır nasıl baktıgınla alakalıdır ve her zaman sunu soylemısımdır bır ınsanın fıkrı neyse zıkrıde odur dıyorum yanı sana cırkınsın dıyıp sana yukselebılıyorsa bu onunla alakalıdır aslında cozumu degıl sorunu uretmeye calısıyordur oyle ınsanlardan uzak durmak en ıyısıdır bence
Şaka yapıyordur. Çirkin olsan mal mı o niye evlensin seninle. Ama artık güzel gelmiyorsun diyorsa onun sebepler başka
He böyle şaka mı olur ya benim de onurum var !
1 güzelsin
2 haklısın
3 bunu söylemesinin seni nasıl kurduğunu ona anlattın mı.
Evet hala devam ediyor
O kaşınıyor bence ama kolayı var 😅 azıcık açık giyin evden çıkarken hayatım ben çıktım de sonra izle 😂
bir şey destede nasıl olsa çirkinim bir şey olmaz de :)
Açık giyinmeyle işim olmaz benim
Kıskandıracak bir şey bul o halde.
Heee onun kafada başka şeyler var kardeş ben sana diyim
Bana şiddet uyguladı.
Peki senin yapmayı düşündüğün bir şey var mı yoksa öyle bekleyecek misin
Boşanacağım
İyi karar vermişsin birşeye işte
Darısı başıma
boşan git aldatıyordur sen boşan diye manipüle ediyordur seni takip et boşanma da yüklü tazminat almak için gizliden veri topla, soğuk kanlı ol.
Eşinin gözleri körmüs canını skmaa senin değerini bilmiyorsaa gitsin kendine göre birini bulsun sende hakettiginin en iyisini yasa
Gayette güzelsin. Neden katlanıyorsun koy tekmeyi kıçına. Yapamıyorsan sende ona psikolojik baski yap kardesim
Sana çirkin diyorsa gözleri bozuk o adamın bence ruhu da bozuk seni kendine yar yaparken neredeymiş aklı... Gerçekten üzüldüm
Sana cirkin diyor? 4min evladi kim guzelmis peki? Mk senin kocan guduk gobekli bir seydir
Bana şiddet uyguladı..
Niye bosanmiyorsun
Önemli olan çirkin olup olmaman değil önemli olan eşinin sana davranışları bu tür bir insanla hayat sürmez
Ailene söyle önce, çünkü bu adamdan her şey beklenir. Şiddet eğilimi olduğu ortada. Ayrılmayı dene bence.
Gördüğüm kadarı ile tatlı ve bakımlı birisin... Ve seni istemeyen biri ile olmak zorunda değilsin. Böyle karaktersizleri sal hayatında iyi günler
Sanırım eşin sahip olduğu şeyin kıymetini bilmeyen bir adam o yüzden güzelliğini görmemiş evlendikten sonra
Bu fırsatı ona sen veriyorsun taş gibi kadınsın o denyuz kim oluyorda seni aşağliyor bence boşan canım
Psikolojik şiddet bu
Bacım sen güzelsin tipin kaşın gözün güzel
Boşan kurtul
Kendisi dünya yakışıklısı mı niye
Fiziksel şiddet varsa hemen boşan evden kov
Sanırım sağlıkçısın işin gücün de var hiç çekmek zorunda değilsin
Kadın elçin sangu ya da benziyor, beli de incecik bu adam daha ne istiyor anlamadım ki Allah tan belasını istiyor galiba :)
Sorun sende değil eşinde. Konuşarak çözülmüyorsa çift tedavisine gidin olmuyorsa boşanmayı düşün derim.
çok üzüldüm bence sen çok güzel bir kadınsın. o sana çirkin dedi diye çirkin olmuyorsun seni aşağılamasına izin verme.
Elçin sangu diyesim geldi çok güzelsiniz, kendinize değer verin eğer aile olarak bir problem yaşamayacaksanız derhal ayrılın
Kusura bakma ama sana çirkin diyen adam ya art niyetlidir ya da kördür. Senin gibi karım olsa göklere çıkarırdım
Şimdi eşini alıp hemen bir göz doktoruna götürmen lazım. Sende ona çirkin de alla alla hiç sıkma canını çok güzel bir kızsın
Sana çirkin mi diyor simdi esin? Onun gözüne s.. yim kör senin kocan. Siddet falan da varmis sence ne yapman gerekiyor?
evlenmeden önce aklı neredeymiş? ne yazık ki var böyleleri hayatta
takmayın madem öyle bir ömür çekmeyin boşayın gitsin
Boşan geç daha fazla katlanma… ayrıca cidden fotoğraflar sana aitse kocanda hem karakter hemde göz bozukluğu var demek bu. Kaybettiğin zamana yazık
Beğenmiyorsan bosan de ki ben e sen boşa gayet de güzel kadınsın bulmuş buluyor karı koca olmak bu değil evlendikten sonra 20 kilo aldım herkes kiloma laf ederken eşim beni teselli etti herkese karşı korudu
Ablam/kardeşim bu adamın ya gözünde problem var ya da kafasında sakın kendine şiddet uygulatma Gayet güzelsin
Çirkin anandır de. Gerçekten böyle insanları 1 kaşık suda boğasım geliyor. Beğenmiyorsan boşanalım uğraştırma beni de
Seni beğenmiyorduysa neden seninle evlendi o zaman kimse onu silah zoru ile nikah masasına oturtmadı ya kafasına roket dayayarak
Bu fotodaki bayan için ülkede savaş çıkaracak binlerce erkek çıkar. Arkadaş elindekinin kıymetini bilsin
Halen eşim Diyor
Elinden gelen mücadele yi yapmışsan ve halen aynı şeye devam ediyorsa çözüm belli adliye yolu.
Yanlış bir şey ve davranış.
Acaba sevgine mi ihtiyacı var?
Yeterli mi gelmiyor acaba?
🌹
Sana bunu diyen bir adamm seni sevmiyor dur artık otrup konuş gerekirse okadar mutsuz ve piskolojin bozuk sa ayrılın yani boşanın
Psikolojik şiddet bu, ayrıca egosal sorunları var seni aksine güzel bulduğu için manipüle edip özgüvenini düşürüyor.
Çirkin değilsin. ama bir anlığına çirkin olduğunu düşünelim. Sence bunu söylemesi yine mantıklı mı?
Daha pişmemiş muhtemelen psikolojik sorunları olan, mantıksız bir insan
Bana şiddet uyguladı…
Üzgünüm. Onun adına özür dilerim.
😭😭😭
İşin içinde sadece saygısızlık yok. Şiddet varsa profesyonel bir yardım almalısın. En azından ailenden bir erkeğe yavaş yavaş durumu yansıtmaya başla kol kanat gersinler sana
Elimde mesleğim de var zaten
Evet gördüm sağlık çalışanısın sanırım
Sende ozaman kendine hakaret ettirme biraz kendinizi koruyun kollayin
Bana elini kaldırdı..
Elini kaldıran adamla birlikte olunmaz unutma
Kolemisiniz siz anlamadimki ben erkek içinde bayan içinde aynısını derim kimse kimseyi rencide edemez hakaret edemez
Elini kaldırmayı da geçtim bi kaç kere de çenemi sıktı öyle canım yandı ki😞
Vallami sen öylece durdun yani
Boşanacağım.
Neredesin sen böyle şiddet goruyorsun
Yuh yani sizede çirkin diyen bir koca gozu kor olmus olabilir ya da gay diye dusunurum
Yazik sana haketmedigin bir eş...
Bana elini kaldırdı.😭
Ne desme bilemiyorum siz haketemeyen biriyke yasiyorsunuz maalesef... diyecek soz yok el ustunde tutmasi gerekirken bunlari yapmasi iyi kafasinin yerinde olmadigini gosteriryor
Boşanacağım.
Siddet kimseye olamamsi gerekir hele bir erkek kadina şiddet yapiyorsa aciz insan olmayan varliktir. Bosanmak en iyi cozum ins. Sorunsuz boşanabilirsinjz