AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
248Cevap
Teselli değil, gerçekten güzel bir kadınsın, özgüvenini kırmasına izin verme, kulakardı et. Psikolojik ya da fiziksel şiddet görüyorsan lütfen boşan.
Boşandın mı sonunda adına çok sevindim dertleşmek istersen yazabilirsin
Şöyle güzel bi kadın hayaliyle yanıp tutuşurken okuduklarımıza bak
Çirkin olsan fotoğrafları bu öz güvenle çekemezsin. Çirkin çekingenliği başka bir şey ayrıca burada da çirkin birini göremiyorum. Sana çirkin diyenin kör olması gerekiyor.
Yapılacak şeyler belli.
Uzun uzun anlatmaya gerek yok.
Madem çirkinim niye evlendin benimle güzel biriyle evlenseydin de.
Eşin çirkin görmemiş. Bence gayet güzel ve bakımlı bir bayansın. Eşin değerini bilsin.
Bir erkek eşine eskisi gibi değer vermiyorsa, onu aşağılıyorsa, sevgisi yoksa artık eşini sevmediği ortada. Bununla ilgili Canten Kaya'nın videosunu izlemeni tavsiye ederim.
Yol ver hanzoya nerden bulursunuz bu tipleri bilmiyorum ki
Video cekip kanıt göstererek hakaret davası açarak boşanmak en mantıklısı olacaktır. Senin gibi güzel bir kadını o adam haketmiyor. Sade bir güzellik var sende , gözlerine bayıldım
Beni alırken çirkin değildim de simdi mi çirkinim deseydin? Kocanın gözlerinde sıkıntı var galiba.
Mahkemeye ver örnek kararlar var al tazminatını baş kıçına tekmeyi s.. ttir olsun gitsin
İyi etmişsin
Evlenirken nkye evlenmis. Kendine ozen gostermiyomusun
Kocan o senin dövrde sever...
Çirkin demişse ne o boşancanmı ... canım bişey
Bir kaç kere şidet uyguladı dedin bir kaç kere her zaman değil ..
Eyrıca hakketmişsindır boşuna yapmamış illaki bi halt yemişsindir sen..
O yuzden otur oturdun yerde..
Guzel laflar et. Çirkin olma sende yap bişeyler.. kadın ol
bana çirkin demesenmi diye dile getir.
Adamı iyi bak gözü senden ayırmaz.. da birazcık agır ol sıkılmasın diye ..
Antika mısın
Bebeğim büyük işlerini karışma sen geç uyu sen
Sanki kendisi bana kainat güzeli de
Kendi çirkinliğini senin üzerine atıyor
Bu olaydan dolayı şiddet uyguladıysa evliliğinizin hükmü bitmiş zaten
hakkınızda hayırlısı olsun..
Sana çirkin diyen birisi ile sakın evli kalma bir yolunu bul boşan
Resimdeki kız güzel. Yani bsşka erkeklerin tescil etmesi mi lazım
Daha önce bunu hiç söyledi mi sana başksıyla da konuşmuş olabilir 🤔
eğer bu bi şaka değilse ? ben olsam karşıma alır bi güzel konuşurdum bunu enine boyuna , cunki çok kırıcı Bi durum Bi insanın güzelliği asla tartışılamaz keşke evli olmasaymışsınız
Sana kurban olurum ben. Numaranı ver bana iltifatların en güzelini senin için siralamak istiyorum, ben iltifat etmeyi çok severim hele ki senin gibi hoş bir kadına söylemesi beni gururlandirir.
Eşin ahmağın teki. Hayatın ona verdiği bu güzel hediyeyi nasıl gormezden gelir?
Boşan o halde. Bu ara da yeni doğan hemşiresi misin?
Özgüvenini kaybetme filtrelerden uzaklaş ve gayet güzelsin
Bence normal bir kadinsin ne cok guzelsin , nede cok cirkinsin.
resimdeki sen isen seksi bir kadınsın sevişmek bile isterim senin ile :)
Boşanmak için neyi bekliyorsun tam olarak? Öldürülmeyi mi?
Al işte bizim elimizdekiler bizi bırakır gider millet bulur bir de el kaldırır adaletinin aw dünya
Kendi ayaklarin üstünde durabilen birisin. Psikolojik şiddet gördüğünü öne sürerek boşan bence
Esinin numarasini verirmisin allah askina bi dayak yesin kendine gelsin bu guzellik mi cirkinmis? 😡😡😡😡
tam tersi allah yartıdı bir insansın gayetde güzelsin üzülme
Peki neyi bekliyosun ayrılmak için daha kötüsünü yapmasınimi hayır yani neden kendimi ezdiriyosun
Gayet güzelsin. Saçma saçma konuşmasın. Madem beğenmiyormuş ne diye evlenmiş? Bence daha fazla seni aşağılamasına izin verme. Zaten şiddet de uygulamış şerefsz. Boşa direkt bekleme bile.
Saçın bozmaktan çok yıpranmış. 60 yaş teyze saçı gibi olmus
Yoo gayet güzel bir kadınsınız.. Eşiniz değerinizi bilmiyor sadece.. Hakkınızda hayırlısı olsun..
Yani bunu sürekli ve ciddi bir şekilde yapiyorsa niye hala berabersin
cok garip miyopmu eşin bence bi göz doktoruna muayene olsun
:) yani burada resimlerini paylaşmana izin veriyorsa.. daha ne denir
Dönüp kendine baksın önde bir de eşin olacak çok kırıcı
Saçlarına bakım yap fıstık gibisin. ama saçlara biraz bakım yapman gerek
Sen yap bakımı otur
@1qkubra anlamadım
Eşin Kenan İmirzalıoğlu sanki.. madem beğenmiyor boşansın Allah'ın yarattığına çirkin hele de bu eşin ise vay haline.
Gerçekten çok şaşırdım eşin Kıvanç Tatlıtuğ mu yani bende bildirim gelince dedim nasıl birisin bi baktım çirkini bırak tam tersi çok güzelsin yani kendini sev seni sevmeyen değer vermeyen kendi bilir
Defolsun gitsin ozaman beğenmiyorsa kurban olsun sana kendini ezdirme böyle bir aşağılığın bir dakika bile yanında durma
ayril. kesin ve net. sen bunlari haketmiyosun askim. dunyada milyarlarca insan var. neden kendini asagilayan bi insanla devam ettirmeye calisirsin ki? ben olsam o adamin hayatini kaydirmistim biraz kindar biriyim de 😁😁
Eşinin ağzına iyi ki yıldırım düşmemiş. Süphanallah harikasın içim gümledi valla. Utancımdan gizlendim rahatça dürüst olmak için.
Ters psikoloji yap, tamam begenmiyorsan çözüme kavuşturalım ne istiyorsun diye bir yaklaşımda bulun bakalım. ya da iğnele "insan yanina yakisani alirmis" felan de bilemedim. Ama onunda hint kumaşı olmadigini anlaması lazım.
Beğenmiyorsa niye evlenmiş beyefendi ayrıca çok güzelsiniz 🌼
Sen kimseyi dinleyip yönelme ayrıl v. s. gibi her ilişki kendi içinde yorumlanır diolog ile çözüme kavuşursun. bazen erkekler güzel kadınlara onları birakmasinlar diye çok güzelsin demezler öyle düşün.
Boşan gitsin aynısını eski karım yaptı demdigini bırakmamaya bırak dövdürdü hep küfür aşağılama lar üzerinden devam ettiama dayandım sonuna kadar en son kendi ayagıyla gitti terketti değmiyor inan bana
Canı acıyor hayat bitmiş gibi çok oluyor ama kafam 2 aydan sonra rahat ediyor
Şimdi ise pişman söylemesede anladım bir kaç olaydan dolayı
Bu dünyayı anlamıyorum bu kadar güzel kadına bile el kalkıyor. Sen de ezdirme kendini git polise bulun şikayeti ondan sonra yolunu al avukattan boşanma talebinde bulun. Annelere dön onlar ile en azından huzur bulursun. Seni kimse ezik yetistirmedi
Bak şimdi evlenmek 5 dakika sadece boşanmak 5 yıl. Psikolojin bozuldu ise üstüne üstlük şiddet de varsa olayın içinde hadi ordan çoktan çekmen gerekliydi. Bir cefa cekeceksin şu an sadece geciktiriyorsun
Gayet iyisin kendisine bakmalı ama sorun şu sen şiddet uygulamasına rağmen halen neden evlisin bununla
Senin eşin yok sen ilgi bekleyen bi ruh hastasısin😂
3. Fotoğrafıma bak istersen elimde yüzük var.
Ee git güzelini bul o zaman de boşa
Sen misin çirkin gidiyosun kör mamalak birinle evleniyosun sonra böyle kırıcı sözlere muhatap oluyosun yazık olmuş sana
Psikolojik şiddet tamamen, fiziksel şiddete de yönelmiş asla hayır gelmez umarım düzelmesini beklemez terk edersiniz. Ayrıca çok tatlısınız, sevgiler.. 🌹
Güzelliğin ortada abla beliki seni hakeden biri değil
Boşa onu sen bence sen daha iyilerine layıksın. Bu güzellikle sana bunu diyorsa onu göz doktoruna yolla şrfsiz
1-) çirkin değilsin.
2-) yanlış biriyle evlenmişsin.
Göz doktoruna değil de gönül doktoruna görünsün eşin. Muhtemelen başka bir kadın var
Eşin sana çirkin diyorsa beyninde bi problem var ilk evlenmeden önce nasıl davranıyordu ne zamandır böyle konuşuyor bence başka kadın var hayatında seninle boşanmaya çalışıyor
Çok kötü bir derdin varsa hemen bir yere git 3 ay sonra gelirsin eşine nasıl anlayacak? Eşini seni seviyorsa neden evlendiğinizi anlamıyorum, kendine hiç üzme güzel bir kızsın bunu bil yeter
Fotolarda filtre efekt falan var ama yine de güzelsin belli oluyo kıskanıyodur boş ver ama şiddet meselesini hafife alma tolere edilecek şey var edilmeyecek şey var