AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
248Cevap
Fotoğraflara baktım da çok güzelsin öncelikle ayrıca beyenmiyorsa kendini ona beğendirmek zorunda deyilsin durumu ona açıklamalısın hislerini rahatsız olduğunu belirtmelisin bence
Bunu ben yazmış olsam troll deyip kimse cevap vermezdi. Herkes uzun uzun cevap yazmış😔
Senin kadar güzel bir şey görmedim lan ben..
Sana çirkin diyen apaçık sa. l. aktır.
İdeal kadın diye okullarda üniversitelerde gösterilecek kadınsın..
Biraz kilo alman gerek kardeşim. yüz hatların dolduğunda taş bebek olursun
Senmi cirkinmissin bence kendisinde bir eziklik var onun senin güzel olman ona dokunuyor olabilir bence sen dünyanın en güzel kadınısın üzülme gerek yok gercekler ortada sevgiler
Hiçte çirkin değilsin kıskandığı için diyprdur bencr ayrıca Elçin Sanguya benzettim güzelsin
Seni manipüle ediyor meslek sahibisin ve ona muhtaç olmadığın için özgüvenini düşürmeye çalışıyor boşanman senin için en doğru karar olucak ayrıca çok güzelsin
Eğer sana çirkin diyorsa başka biri vardır bence, kendisiyle yüz yüze otur konuş niye öyle dediğini öğren ona rağmen hala sana çirkin diyorsa boşan derim ben.
Eşin kendi tipine baksın önce taş gibisin bakma sen onun lafına kendini ezdir boşan ya da düzgün konuş de veya sende onun tipiyle dalga geç keşke esininde fotosunu atsaydın yorumlardık 👍😄
Ablamın numarasını verebilirim. Çok iyi bir Avukattır.
Beğenmiyorsa boşasın ayrıca çok sempatiksin güzelsin
Boşan. Sana saygısı yoksa kılını kıpırdatma onun için. Çok güzelsin sen. Her şeyden önce kadınsın. Sana saygı duymalı. Yol ger gitsin aşkooo sana erkek mi yok
Güzel hatunsun kocan kör galiba. Kalp gozleri kapanmış
Sevmiyorsa ayrıl ben ayrıldım anlaşmalı boşanma diye bir şey var ayrıl gitsin seni beğenen biriyle hayatıni yasa.
"gaslighting" terimini araştırın. belki de sizi kukla etmek için sizin özgüveninizi düşürmeye çalışıyordur.
Sende ona aynı yaklaşımda yaklaş yakışıklı ve beğenmediğini söyle sana nasıl sözlü şiddet yapıyorsa sende ona yap
Benden sana gelene karşılık verir misin lütfen 😊👍
Pardon?
Benden sana gelene karşılık verir misin lütfen.. şimdi gelene Okey 😊👍
Bence biraz az kilo al bakım artir ve makyajını değiştir hiç bir kadın çirkin değildir he bu arada seven adam her halinle sever duruma göre yol ayir
Bu adamdan (adam bile demek istemiyorum buna) boşanmalısın eğer boşanmazsan bu adam senin hayatını daha çok mahvedecek
esin dogustan mı kor sonradan mı oyle oldu
ablam sendwn bile güzel senin çirkini nasıl aldım senin istine evlenirim falan filan diyır erkeler işde bir baksan tip bile yok yani
Boşa.
canım saçma insanlara katlanmak zorunda değilsin çocuğun varsa onu da almak için uğraş bırakma o karakterize
Senin esinin gozler gsliba sorun guzel bayansin bosan derim ama. siddet varsa kadina mi. gucu yetiyor ya bayanlar. cicektir
Sen ciddimisin abla dünya güzelisin ve oyle olsa bile seni Boyle kırmaya hakki yok ciddiyim aşırı gözəlsinnn
sevgilinin bi resmini alabilir miyiz? hakem heyeti oylasınasdjasldk bence senlik bi sıkıntı yok. Allah sahibine hesabı
Eşinden ayrıl bence seni sevmiyor belli kurtul o toksik insandan seni de kötü etkiler çokta kötü değilsin abartmış o
evliliği sürdürmenin anlamı nedir bu durumda yollarınızı ayırın o zaman evlilikler güzellikle cinsellikle ilerlemiyor maalesef.
Ayy valla sen mi çirkinsin makyaj yap bakımlı ol ki gördüğüm kadarıyla da oylesin çok güzelim de geç umursama senin kalbin çirkin de
Tüm estatik uygulamalarini ve güzellik uygulamalarini kendine yaptir ve onu kiskandir, sen güzellestikce o catlasin patlasin
Sen kalbin ne diyor kalbin hangi doğruları görüyorsa onu yap ve yuapmaya da devam kimin ne dediğini kulak asma
Ablacım yollarınızı ayır gitsin daha güzel bulabilecekse, onun gözüne güzel gelmiyordur olabilir gelmez ama bunlara hakkı yok, tam tersine çok narin bi güzelliğin var önüne bak daha iyi insanlarla muhatap olursun
Anladığım kadarıyla ayaklarının üzerinde duran meslek sahibi bi kadınsın sana bunu yapmasına izin verme
Aşkım kusurabakma biraz ağır konuşacağım ama sen mal mısın?
Gayet güzel bir kadınsın sana böyle diyen biriyle niye hala birliktesin anlam veremiyorum
Bosan iste
Şiddet uyguladı
Aşkım neden devam ediyorsun peki
bazı insanlar neden bu kadar ruh hastası anlamıyorum
?
eşin
Elini de kaldırdı bana 😭
abla eşin olmayıp bir hikayeye türeterek, abaza avına çıkıyorsun desem
Sence ihtiyacım mı var yaşamadığın için bilemezsin.
19 yaşındayım daha nasıl yaşayım jhedjhefjhe
bu arada tavsiye saçın turuncu kalsın
Düşünmek bile saçma bu konu hakkında bırak gitsin. Canı cehenneme
mal kıymet bilmiyor tanımak isterdim seni dertleşmek konuşmak
Ya bi dur sende akbaba gibi üşüşme ya
@burak662 akrabanmı
Güzelsin bence. Eşin bred Pitt yakisiklisi falan heralde ki begenmiyor
Bende sorun var galiba çok gzlsn bu arada eşinde sorun vr ya da başka biri vr
Kese kağıdı tak kafana abla ozaman diyemez ( gayet güzel insansın moralini bozma tavsiye etmiyorum)
Bence gayet güzelsiniz. Eşiniz eğer öyle davranıyorsa sizi haketmiyor bence.
O zaman hayatında başka biri var , belki günahını aliok ama , durum bu bence
Seni alırken görmedi mi? sonradan mı gözüne çirkin geldi
Olum güzel bir kadınsın ayıp bu yapılır mı bi insana
Şaka bu dimi? Şaka yapıyorsun? Sana çirkin diyorsa neden bosanmiyorsun?
Sana yani bu guzellige mi cirkin diyor. Beyinsizin biri demek ki
Sağlıklı bir ilişki değil içinde şiddet olan bir kişiyle bir yere varamazsın
Çirkin buluyorsa neden evlenmiş? Yol ver gitsin pislik herif.
Sana çirkin diyene ben ne diyeyim var ya senin gibi bir eşim olsa kırk yıl kölesi olurum bee
Kkendi resmini paylaşmanın anlamıni çözemedim ama benim olsan her saat kucağımda olurdu
gayet iyisin bence iş görürsün ama eşinin sorunları olabşlir
İş görür nedemek ya sanki eşyadan bahsediyor tövbe estağfurullah
İş görür ne harbiden cahil zihniyetli birisin büyük ihtimalle kullandığın kelimeleri doğru seç
sakşn olun bi iş görürsün derken gayet iyisin şık ve güzelsin demek istedim evet braz kabaca olmuş kusurabakmayın
Çirkin kadın yoktur, bakımsız vardır. Haa eğer resim sizin ise, çok güzel bir kadınsıniz.
Elçi Sangu gibi kadınsın. Çirkin olduğun şimdi mi düşmüş aklına😒
Sana nasıl kıyor ve nasıl cirki diyor bence onun gözü başkasından
Bence gerçekten güzelsin. bilerek söylemiştir. Gayet iyisin
Fazla takılma eşinin sana çirkin demesiyle çirkin olmuyorsun 😁
Eşinizi göz doktoruna götürün bu da sonuç vermezse ayrılın
Ablacım büyük ihtimalle seni kendinden üstün görüyor o yüzden böyle boşanmak en iyisi 🤙
O eşe söyle gözleri uzağıda yakınıda gormuyormus jsjs
sen cırkınsen esın neden senle aynaya kendısı baksın hıc yuzunu yıkamamıs
Seni eziklemeye çalışıyor. Elini sallasan ellisi