Eşimin bu sözleri üzerine boşandım. Sizce doğru bir karar mı verdim?

Eşimle 3 yillik evliyiz. Aslinda esim kotu biri degildi normalde ama hamileydim ve hastanede 2 hafta once dogum yaptim dogumdan cikar cikmaz nasilsin demek yerine dogumda kaç erkek vardı dedigi için boşandım. Çocuguda gostermiyorum. Ama bi yandan bebegime uzuluyorum. Bosanmamak icin diretti ama bosandik surekli arayip ozur diliyor. Sizce tekrar evlenmelimiyiz?
Eşimin bu sözleri üzerine boşandım. Sizce doğru bir karar mı verdim?
Cevapla