Boşanma kararı alarak doğru mu yapmışım?

5 ay önce boşanma davası açtım 5 aylık evliydim henüz ancak eşim ailesine aşırı bağımlı ailesi de bir o kadar gelenekçi, ancak içkisi yok kumarı yok daha ne istiyorsun rahat mı batıyor boşanıyorsun diyen insanlarla dolu çevrem ailem hariç onlar boşanmamın doğru bir karar olduğunu düşünüyor. 5 aydır ayrıyız davayı da ben açtım ancak ona rağmen bir şeyleri düzeltebilir miyiz hatalarımızdan ders alabilir miyiz diye çabalayan da benim bir kez bile gelil beni ikna etmeye barışmaya çabalamadı üstelik beni suçluyor bu evliliği senin yaptıkların bitirdi diyor oysa hiçbir şey tek taraflı olamaz bunun bilincindeyim ne ailesi ne de kendisi kendilerinde hiç suç bulmuyor onları herkes parmakla gösteriyormuş ben geçimsiz ve hatalıymışım öyle diyorlar böyle dedikçe ben de de suçluluk psikolojisi oluşuyor ve acaba hata mı yaptım diyorum. Bu süreçte yapılabilecek bütün kötü şeyleri yaptı nerdeyse kucucuk bir halıya bile o benim onu alamazsın dedi mesela, benden geri aldığı hediyeleri gidip ablasına hediye etti vs ama ben haketmişim ondan yapmış Hatasını kabul etmeyen anneci bir erkekle ömür geçer mi?

Boşanma kararı alarak doğru mu yapmışım?
Cevapla