Zaten bitmiş bir ilişkiydi. Sevmediğini ve başkalarıyla mesajlastigini zannettiğim için (watsapda hep çevrim içi ama bana yazmıyor) (ve benden kontör istedi sana mesaj atmadan yapamıyorum diyor , bana mesaj atmadığı halde) bende sevilmedigim bir ilişkide kullanılmak istemediğim için ayrıldım. Kimseye kendimi kullandiramam
İlişkileri hep seyreden tarafım hiç sevgilim olmadı (zaten okul okuyorum) ve seyrettiklerime dayanarak noktalayan kişi eğer onu zamanında gerçekten sevmişse çok üzülüyor noktalamayan taraf ise belli bir süre üzülüp hayatına güzel bir şekilde devam ediyor
Vazgeçtim diyeceğim ama vazgeçmedim sevgim bitti artık aklıma gelmemeye başladı ki zaten doğru kişi olmadığını biliyordum platonik seviyordum evliydi o ikide oğlu vardı ama o zamanlar çok sevmiştim yalan yok ama sonra hayatımın adamı ile karşılaştım 🖤🤍✌️İki yıldırda çok seviyorum @_jante_ cim☺️☺️
Ben vazgeçtim. Çünkü tehdit falan ediyordu şahsen o kadar haber gördük kadın cinayetleri falan baya korktum yavaş yavaş kendimden soğutup ayrıldım. Tabi boş durmadı bazı özel şeyleri yaydı. Intikam aldi aklınca ama ondan uzak durdum beni ne gördü ne duydu sonunda o da unuttu kurtuldum kısaca. Ha bu arada seviyordum ayrılırken. Bazen severken ayrılmak zorunda kalıyor insan :')
Tek bir ilişkim oldu. Onda da hem vazgeçen, hem de vazgeçilen taraf oldum. İkimiz de birbirimizden vazgeçtik, üstelemedik. Bu da "bitmesi gerekiyordu ki bitti" dedirtti bana...
Benim sadece tek bir ilişkim oldu 🙄 o da pek ilişki sayılmaz ama. Vazgeçen taraf bendim çünkü kesinlikle çok kötü kalpli biri olmasından kaynaklanıyordu en bende kalan düşünceler bunlar.
Şu güne kadar her türlü ikili ilişkimi ben sonlandırdım ama şu an güzel ve mutlu giden bir ilişkim var onun önceside fii tarihinde kaldı. Vazgeçtim ben mutlu değilsem kaçıyorum uzaklaşıyorum direk.
Hayal kırıklığına uğrayıp vazgeçmeye karar vermiştim, meğer tek hatalı ben değilmişim; aynı anda vazgeçtik. Ama sayesinde kişiliğim ve karakterim eskisine göre çok çok daha iyi