Nişanlım beni yanlış anlıyor, çok çaresizim. Ne yapacağım?

ben 18 yasında nisanli bir kızım. nisanlim maddi durumu kötü fabrikada çalışan bir insan. dert yakınmam buna değil asla. ben onu bu şekilde kabul ettim.. düğünü bile yapacak parası yok bunu da kabul ettim. ama bazı şeyleri kabullenemiyorum bana 1 tane bilezik taktı 7 bin tl değerinde ben bir hata yapıp bu bileziği çaldırdım haberleri yok.. ailemin dahi haberi yok.. asıl konuya gelelim nişanlım bana karşı çok saygısız en ufak şeyde ayrılmak istiyor her defasında bunu yapıyor bende ona aşırı bağlı bi insanım kaç kez ayrıldık çok ağladım dayanamadım geri barıştım dün olan şey cok zoruma gitti 2 gün üst üste duş aldım gıcıklandı tahmin ettiğim şeyi mi düşünüyorsun dedim evet dedi tahmin ettiği şey de benim baskasiyla olmam.. gerçekten çok ağladım ayrılsam ayrılamıyorum bileziğimi çaldırdım geri nasıl vereceğim yerine hadi bileziği aldım ben ondan başkasıyla asla yapamadım bu zamana kadar bu acıya nasıl dayanacağım bilmiyorum 3 yıllık sevgilimdi napacağımı hiç bilmiyorum
Nişanlım beni yanlış anlıyor, çok çaresizim. Ne yapacağım?
Cevapla