AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
171Cevap
Neden başka yer mi kalmamış. Hayır öpüşmem gereksiz şovlar sevmem.
Çok öpüşmüşüzdür o an etrafındaki kalabalığı düşünmüyor insan.😎😂
Öpüşmem hem utanırım hem de milletin ağzına kendimizi sakız ettirmem
Özel bi durum olduğunu düşünüyorum herkesin icinde öpüşmem.
Baş başa olmayı tercih ederim.. Halka açık, halkın gördüğü yerlerde odaklanmam sıkıntı olabilir.. Bir öpücük belki..
Plajlarda daha ötesi de oluyor neyseki terbiyem elvermez böyle şeylere
Ufak bir öpücük olabilir ancak.
halka açık alanda pek tercih etmem çünkü bu özel bi şey kendimi rahat hissetmediğim alanda öpüşmek bilmiyorum sanki arkadaşlaar biz öpüşüyoruz ve sevgiliyiz demek ister gibi ne bileyim hoş değil baş başa çok ayrııı
Baş başa rahat olmak isterim halka acık bi yerde ortalık malı mı benim sevgilim gerçi bi sevgilim yok ama
Çevrede olursa öpüşmenin önemi anlamı kalmaz o yüzden özel olmalı baş başa romantik vs vs. Ama gerek yok tek takıl mutlu ol
Yani öpücük verir çekilirsinde öpüşme olmaz valla hiç çekemem milletin laf etmesini sonra çirkefleşmek zorunda kalıyorum
yalız kalmayı tercih ederim toplum içinde buse yeterlidir bence :) çünkü bazı anlar romantik ve 2 kişi arasındadır. diğer gözler beni izlerken kendimi tam anlamıyla bırakamam :(
Herkesin ortasında tükürük bezlerinden çıkan sesi kulaklarda çınlatarak herkesten iğrendirip gitmelerini sağlarım. Sonra başbaşa kalırız ve öyle daha sakin devam ederiz.
Baş başa olmak iyidir
Baş başa olmayı isterim.
deli kız seni
Ben sevilmem ve öpülmem herkesin kendi ilişkisidir kendi tercihidir karışmam.
TCde açık alanda öpüşmek çok sağlıklı olmuyor arkadaşlar gaza gelip milletin içinde yiyişmeyin sonra dayılardan duyar yersiniz
gidin evinize sabaha kadar sevişin
iyi forumlar
zorunluluktan bıseyler yaptık bı aralar ama kımsenn olmadıgı yerde
Davranışlarıma ket vurmayı sevmem, ama masum bir öpücüğün itici olacağını sanmıyorum.
Tabi ki hala acik en guzeli de pazar yerinde teyzelerin dovcekmis gibi bakislari altinda
acik alanda öpüşmek kisiye rahatsizlik verir
kimsenin göremediği bir yer olmalı
görgüsüz değilim o kadar ayrıca sevgili değil eşimle öpüşmeyi tercih ederim
frenç kiss olmaz da bi alt dudak arada sırada alınır
Bu dönemi düşünürsek maskesini açtırmam bende açmam. Bu yüzden baş başayı seçiyorum. Virüsü düşünmezsek ortama göre değişir 🙃
Konserde plajda falan evet ama mesela çocuk parkı falan olmaz bence
arkadas ortamında
Öpüşürüm başkasının bakıp bakmaması bizi ilgilendirmez
Birileri tarafından izleniyor olmak hazzı iki katına çıkarıyor ben bayiliyorum
Öpüşürüm zaman mekan fark etmez bence güzel bir sevgi göstergesi
hiç öpüştün mü?
@guessssss evet
Halka açık alanda öpüşen net kevaşedir, kadın dedin edep haya bilmeli sizde burada peynirlik yapmayın
Yurtdışında evet ama Türkiye'de hayır. Kendim için önemsemesem bjle kimsenin sevgilime uzaktan da olsa or*spu gözüyle bakmasını istemem.
Toplum içinde öpüşmek bence doğru değil öpüşsem bile çok kısa tutarım baş başa kalınca tadını çıkara çıkara öperim
O çok utanıyor. Ama bana fark etmez. Hatta toplum içinde birbirimizin olduğumuzu göstermek bana ayrı keyif veriyor.
Öpüşmek dünyanın en doğal şeyi. Öpüşmenin mahremiyeti olmaz bu yüzden sevdiğim bir insanı her yerde öpebilirim hayata bir kez geliyoruz sonuçta
Mahremiyet denilen bir sey var neden disarida öpuseyim ki? Benden boyle bir sey istedigin de bile ayrilirim.
Sokak ortasında kadını dövsen ses çıkarmıyıp ama bir kadınla sokak ortasında öpüşsen şiddetle karsilik gerçekler namustan bahsedecekler orta namussuz olan tek bir kişi var oda namus şövalyeligi yapanlara
Sımdı bırısını dogru bırısını yanlıs gıbı gosterdnz. sokagı gec kadını tenha da bıle dovemez kımse. opme de basbasa olmalı.
Yani halk arasında böyle hareketler itici olarak adlandırılsa da bu bulunduğu ortama göre değişir bence.
Her şeyin yeri ve zamanı var başkalarının içinde özel hayat yaşamak bana ters geliyor.
Neresi olduğu çok önemli ama öpüşebileceğim biri yok 😂
Ben varım 😂😂
@byazgn hahahahahaha
Ayıp ediyon burda ben varken biri yok denilirmi hiç sjjsjs
@byazgn aynen knk djsdsjdjs
Yaz bana yaa sjsjjs tanışalım öpüşelim sjsjjjsjjsj
@byazgn saçmalamaz mısın
Öpüşmeyekte tanışalım bari sjjs
Öyle içinden gelince küçük bir öpücük olur ama fazlası halk içinde beni rahatsız eder.
Ben kapalı biyerde kimsenin görmiyeceği yerlerde öperim sokak ortasında olmaz anca yanaktan öperim
Öpüşürüm. Öpüşebilelim diye eve tıkılıp kalacak değiliz, baş başa kalmayı da ben bekleyemem.
Her şeyin özeli daha güzeldir. Bu yüzden halka açık alanda öpüşmem.
Yer zaman farketmez o an ki atmasfore bağlı ileriye kadar giderim 😁😁
baş başa çok daha rahat olur özellikle türkiye gibi bir yerde
Nerde Peki
Baş başa olmayı tercih ederim olan var olmayan var 😄
Özel bir an ve başbaşa olmalı halka açık bir yerde yaşanırsa başınıza taş yiyebilirsiniz
Hayır opusmem sadece öpüp çekerim en fazla millet bişey varmış gibi bide yargilrlar
Yani ortamın müsaitliğine göre değişir ama ev tercihim
Canım ne zaman isterse öperim sevgili benim değil mi? 😂
Bence böyle durumlar insanların özeli olmalı o yüzden başbaşayken :)
ben baş başayken bile bunu yapamam bir de halka açık hayatta, asla demiyim mazallah yapar ederim
ben bas basa olmayi tercih ederdim ama o acik yerde istediyse opusurdum
Uygun ortam varsa ve etrafta çok fazla insan yoksa (mesela sahil kenarı falan ) olabilir..
Uzun uzadıya öpüşmem diyeceğim ama gayet de yapmışlığım var :D
Sevgilimle ayrı durmayı seviyorum ayrı dursun ayrı gayrı daha güzel oluyor..
Halka açık öpücük kondurmak güzel. Ama öpüşmek başbaşa özel..
Çok hoş kadınsın seni öpen birdaha bırakmaz o güzel dudağı seni
Başbaşa olmayı tercih ederim öpüşmesinin ilerisini yaşarım çünkü başbaşa olursam
Ufak. Bir öpücük olabilir ama öyle uzun. bir öpücük yapmam toplumun içinde eğer sevgilim olursa
Halka açık alanlarda fak bir öpücük. Diğer türlü baş başa. 😉
ufak
Olan varrrrr olmayan var kimseyi kıskandıracak faaliyetlere girmemek lazim