Insanlar tip tip bakiyor burada 🙄
El ele tutusunca bile bakiyorlar
El ele tutusunca bile bakiyorlar
Arkadaşlarımın yanında hayatta yapmam. Yanımda yapıldı çok rahatsız hissettim kendimi 😂 rahatsız hissetmemin sebebi öpüşmeleri değil o an ne yapacağımı bilemem onlara mi bakayim yoksa uzaklara bakiyormus gibi mi yapayım gibi bir durum oldu buga girdim kendimi m*l gibi hissettim 😂
Arkadaşlarim yanında ben de asla yapamam
Cevap
12Cevap
Ben de rahatsız oluyorum ya elele tutuşunca bile sanki ne yapmışız gibi bakıyorlardı, ama keşke şu an olsa da gözlerine soka soka tutardım ellerini ama şu an yok 😂
hayır benimle ve sevgilimin özeli bunu herkes içinde yapmanın bir manası yok bence
Çoğu yerde garip garip bakarlar o yüzden dikkat ederim
Afyon mu orası ben afyonluyum 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ama ilçedenim merkez afyonu bilmem ama hep diyorlar insanlarına tutucu diye
seviyorsam umrumda değil,
Hayır kalabalıklar içinde bunu yapmam.
Hayır öpüşmem insanların içinde
Asla öyle bişey yapmam
Hayır öpüşmem bile öpüşmek saçma geliyo
sorun değil, normal bi şey
Öpmem asla, ama elini tutarım
Sokakta bile sev. isirsimiz siz
Asla yapmam edep var
Öpüşmeyiz
öpüşürüm
Öpüşürüm
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?