AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
264Cevap
evlenme için psikolojik test şart bence kriter olarak bundan alınacak puana bakılmalı
Saçma olurdu öyle bişey olsa kişiye göre değişir bu durum kimisi hiç olgunlaşmıyor
Erken evlilik iyidir. Evleneceksen erkenden evleneceksin.
Olgun erkek seviyorum ergenlik belirtisi değil miydi yha xd. s. ss
Maddiyat düzgün olsa keşke herkesin de 18 ine gelince evlense abaza olmasa tecavüzler olmasa millet kudurmasa esiyle beraber mutlu olsa
Çok şey yazarım da ediniyorum. Değmez, zaten boşluktasın. Anlamak gerçekten istemezsin
Düşüncelere saygılıyıö ama bu çok saçma bi düşünce ya
Evet kızlara göre daha olgundur erkekte olgunluk 25 ten ssonra başlar🙂
Valla 30 dan sonra da erkegı evlenmeye ikna etmek daha zor
18 yaş sınırı bence yeterli kim ne yapmak istiyor ise yapabilir
Gelsin de en azından milletin bahanesi olsun yasak olduğu için evlenmiyorum diye 😂
Ne kadar saçma bir düşünce. Evlenmenin aşkın yaşı mı var kim çıkarıyor böyle kalıpları? 😖
yaş 30 u geçince de yaşlı diye konuşmuyor kızlar iki ucu boklu değnek
30 yaştan vergi alabilirler yakında. Osmanlı'da olduğu gibi.
Yaşla ilgili değil ki bu. 30 yaş üstü hâlâ olgun davranmayan kişiler de yok değil hani.
Iki Adam bi Kadın, nereye bakıyor bunlar? İlgiyle delinmiş bir Bulut'a.
Yok ya Bunlara ne yapsan boş Anca 70 de olgunlaşırlar Asla bizim gibi düşünemiyorlar Yok yani yok
Bu kadar saçma soru olamaz gençler erken evlenmeli zina önlemek için neslin devamı için
😄
Yasak olsa millet hiç evlenmez bence. 25 yapalım biz onu
Gelmeli katılıyorum kesinlikle. Hatta 30 yaş altına evlen diye baskı yapanları kodese tıkmalı :D
Buna sen mi karar vereceksin. Asla böyle bir şey olmamalı. Tecrübe diyeceksin şimdi alakası yok. Gençlikte yaşayamadığı hisler olmazsa 30 yaşında filozof olsan ne yazar.
Böyle saçma şeymi olur mesela 15 yaşındaki oglan bile 25 yaşındaki kızdan olgundur
30 yaşıma kadar evlenmeyi düşünmüyorum teşekkürler
Böyle iyiyiz
30 yaşına kadar kızlar çocuk gibiler. Sen milf seviyorsun belli sugar daddy olayı 😂😂
Tam tersi 30 yaş altı kadınlara evlenme yasağı gelmeli bence.
Olgunluk yaşta değil kafadadır bunu bir kavrasak mı artık hı
haklisin
Çok genç yaşta nice olgun düşünceli insanlar var. Olgunluk sayıyla değil yani beyinle bitiyor
zaten evlenemiyoruz benim için hiç farketmez dayı :D
bir erkek 30 una kadar evlendi evlendi, 30 undan sonra zaten kafasına silah dayasan evlenmez
30 yaştan sonrası evlenmemek için direniyor emin misiniz? 🙃
Hımm günümüzde parasızlıktan ve işsizlikten dolayı 30 yaşını geçiyor erkekler zaten.
Bence kadınlara getirilmeli bu sınır ama bu seferde doğurganlıkları azaldığı için kimse almaz.
Kimse değil kadını yumurta makinesi olarak görenler evlenmez ayrıca bir insanı “almak” ne kadar çirkin bir tabir. Modern insan ticareti yapıyorsunuz resmen.
Sen istediğin gibi anla, nereye çekersen oraya gider. Gelin almaya gidiyoruz, kız istemeye gidiyoruz, falanca sülaleye kız verdik vs. gibi yığınla örnek varken önünde geldin bana sardın sabah sabah. Kadın mal değil tabi ki senin kalbin bozuk benim söylediğimi yanlış yere çekiyorsun. Yumurtlama makinesi mevzusunda da insanlar evlilikleri yalnızca sevdikleri yanlarına bir yoldaş istedikleri için yapmazlar soyunu devam ettirmek içinde evlenir insanlar. Bunun kadını erkeği yok, sor bakalım kaç tane kadın kısır bir erkekle bilerek evlenir?
Sakıncalı şeyler söyleyen sensin ama benim kalbim bozuk oldu, kimin neresi bozuk belli de neyse :D
Bir de onları söyleyenleri görünce tepki vermediğimi nerden biliyorsun acaba? Onlara da veriyorum.
Neyse senle evlenecek kadına allah sabır versin diyeceğim ama evlenince süt dökmüş kediye dönersin zaten burdan böyle yazmak kolay ahhaaha
Ben evlenirdim kısır biriyle sevdiğim değer verdiğim bir insanın üreme yeteneğini sorgulamam hayvanlardan farkımız bu. Ayrıca kısır bir erkek ile de henüz menopoza girmemiş bir kadın bir değildir.
İnfertiliteyi etkileyen bir ton şey var kimi 50 yaşında sapasağlam çocuk doğurur kimi 30 yaşında engelli çocuk doğurur. Neyse bu konu derin buraya girmeyelim.
İnsana değer veren hiçbir insan da bunu ilk sıraya koymaz ben hayatımda hiç eşinin doğurganlığını sorun eden iyi bir insan görmedim.
Bilimin pek çok olanağı var ille çocuk isteyen bir yolunu bulur. İnsana değer veren böyle şeylere takılmaz.
Ya da sen kırk yaşındasın senin çocuğun down sendromlu olur diyen biri veya çocuğunu engelli olduğu için sevmeyen biri de görmedim çok şükür etrafımda taş kalpli insanlar yok
Yukarıyı bir daha okurmusun? Ben almam yazmışım da benim mi haberim yok? Kimse dediğim burdan ötesi 😉 ayrıca beni tanımadan yorum yapmanda çok ilginç doğrusu. Yazdığım bir yorumla karakter analizi yaptın ya sana hayran olmamak mümkün değil 😅 sana uzun uzun cevap vedirdim ama 2 saat sonra eskişehire yola çıkacam ve çok uykum var. Beni azad edermisin lütfen 😎 sürç-ü lisan ettiysek af ola. Lakin arif olana bir ışık yeter sözü kavlince, bizim sözümüzü arifler anlasa kafi. Cahile söyleyecek sözümüz yok.
İnsanların düşüncelerini okuma yeteneğin var galiba :D
Herkes adına konuşmak da ne bileyim
Haksız olduğunu fark edince karşıdakini cahil ilan etmek tebrikler dünyanın en cahilce hareketi👍👍👍👍
Bak yine aynı şeyi yapıyorsun. Ben senin cahil olduğunu düşünmedim. Calil insanlar bizi anlamasa da mühim değil dedim. Senin halkındaki ilk izlenimim akıllı bir kadın olduğun yönündeydi. Ve akıl okumak değil genelleme yapmak denir buna.
Bak uyku sersemi ne biçim yazabilmişim, hep senin yüzünden 😎 senin yazılanları doğru düzgün okumama gibi bir problemin var bence. Ben sana verdiğim ilk cevapta anladığını düşündüğüm için seni katmadan söyledim.
Senin gibi benimde yeteneklerim varmış demek ki buna niye şaşırdın anlamadım. Sende benim evlenince süt dökmüş kedi gibi olacağımı anladın ya hemen, aşağı yukarı aynı yeteneklere sahibiz işte sayın bilir kişi 😉
30 yaş altına çiğ diyen şimdiye kadar hiç evlenmiş mi bi sorsanıza
Şimdi desem 25 yaş üstü kadınlara evlenme yasağı gelsin kart oluyorlar. O zaman nolur caba 🤔
Erkeklerin biraz geç olgunlaştığı aşikardır bu konuda size katılıyorum.
Kızlarda 30 yaş altı evlenme yasağına maruz kalacaksa tabiki
şu adam öldürene tecavüz edene iyi bi yasak gelsin onu sonra düşünürüz
Niye biz 18-25 yaş arası kızlar evlenmesin diyormuyuz ne saçma bir soru olmuş bu
Bence bu dönemdeki gençler git gide daha da çocuklaşıyor
Dostum beni tanıyorsun. Ben 40 yaşındaki erkeklerden görünüş olarakta zihin olarakta daha olgunum.
Gerek yok şimdiki nesil zaten 30 dan sonra evleniyor
Haksızsan haksizsin demeliyiz haklısın dersek olmaz, yine çok zekiyim 🤣🤣
Olan kizlara olur evde kalip kartlaşirlar hfgsadfds
Yasağa dahil olmadığım bir konu, o zaman kabul bu yasağa sajsja
insanlari yasanmisliklar olgunlastirir. Malum erkeklerin bise yasadigi yok. Ama otokontrolu olmayan kizlarimizin basina gelmeyen kalmiyor. Bunun kacinilmaz sonucuda gereginden fazla olgun kadinlar.
Kadın ve Erkek, farketmiyor.. her iki cinsinde tam olgunlaşma, akıllarının başına gelme yaşı en az 28.. o nedenle bence şu reşitlik yaşıda düzenlenmeli.. artık o çocuk yaşta olgun olan anne ve babalarımız eskilerde kaldı.. şimdiki nesil yaşı 25 olsada aklı 5 yaşındaki çocukla birebir aynı
aynısını kızlar içinde demek isterim ama malum kızlar 40 tan sonra çalışmıyor bro xd
Zaten şartlar 30'umuzdan önce evlenmemize izin vermiyor.
Her gün farklı öfke sebebi soruyla karşılaşıyorum şu sitede.
30 yaşından sonra da evlenecek insan bulmak zor gibi
Ben evlendiğimde eşim 32 ben 23 yaşındaydım bence erkekler 30 dan önce evlenmemeli
Haklisin aynen oyle ben 24 yasindayim hala pes oynuyom
Bence o yasak yaşı 30 değilde 27 olmalı erkekler 27 ye kadar evlendi evlendi yoksa evde kalıyorlar gerçekten çevremde birçok insan var. 30 u geçip ne evlenmesi yaaaa diyen halbuki 26 27 yaşlarında evlenmek için can atıyorlardı.
Nafaka saçmalığı olduğu sürece eclilik düşünen erkek yalnızlığın zirvesindeki kişidir. Böyleleride genelde aldatılan tipler.
Bence yaş fark etmeksizin bilmediği konulara genelleme şeklinde öneri sunan insanlara evlenme yasağı getirilmeli.
Hala düşünmüyorum ama çok düştü artık evlenme oranları ileriye dönük çok büyük bir sorun ama banane
Erkeğe yaş sınırı gelmeli mi evet kadında en az 30 olmalı 30 yaşında ki kadını bir erkek ister mi bilmem... 😁
Bence insanlar zaten yaşının olgınluğundan ziyada karakteri ruhu kendi benliği ve yaşantısı olgunluk katar yani 30 yaşında da dediğin gbi erkek vardır 20 yaşında da olgun erkek vardır. Belki biraz da sorumluluk meselesidir
30 a gelince yaz
28 de olur 26 altı bence evlenmesin
Hayatı görsün tecrübe edinsin sonra evlensin
Bence evlenmek topluca yasaklansın ben hala mantığını anlamış değilim :D
Evde kaldıysan erkekler napsın kızım 😂🤣🤣 Evde kalmış kız modeli. vol999 😄😄😄😁