AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
264Cevap
Dikkat çekmek extra xp puan kazanmak için de bu kadar beyinsizce davranmazsın boşsun
Tabiki istisnalar vardır. Ancak genel itibari ile 30'undan önce evlenmemeleri gerektiğini düşünüyorum. Olgunlaşmaları ilişkilerini de daha sağlıklı yürütmelerine yardımcı olur.
Genelleme yapmak haksızlık olur.30 dan sinra olgunlaşan da var , 20 lerin başında olgunlaşan da , yaşı kaç olursa olsun olgunlaşmayan da var. Bazı erkekler olgunlaşmak zorunda bırakılırlar.
Gelmemeli, bazı erkekler erken olgunlaşıyor nadirde olsa.
ondan sonrada evlenmesi zor..
seçim kriterleri artıyor..
Evlilik diye bir şey kalmayacak yakında evlilik yaşını çeke çeke yok edeceksiniz çöpten bol bol sahipsiz bebek çıkar artık
Saçma bir soru.. Yaşla değil yaşantıyla yaşananlarla ilgili insanın olgunlaşması evliliğe hazır olması.
Kşöşn ne zaman olgunlaşacağına sen ya da bir kurum karar veremez
Bruh moment öyle bir andır ki, destek alıcağını sandığın halde linç yersin...
Hayır neden gelsin evlilik yaşı zaten ilerliyor aile bitiyor
Ben 19 yaşımdayım ve benim için zor olmasa da keşke evlenebilsem diye bakıyorum sen 30 diyorsun
Kızlarda da öyleleri var kompleksli olan 50sinde bile naz niyaz prenses havasinda takilan
Niye 30 yilin birikimini tek hamlede kullanacagindanmi korkuyorsunuz 30 lar iyi vurur vurulmak istiyen snovak aşı bedava yapılır hemde tek ası degil cift ası birden rahat olun 😁😁😁
Kızlardan da fazla olgunlaşanlar dolu. Ortalık k. a. ş. a. r kaynıyor. Bu ne yapmalı acaba :D
Bu karaktere ve kişiye göre değişir. Yerine göre davranan bir erkek bul al öp başına koy çünkü yerine göre olgunlaşan, yerine göre çocuklaşan insanlar olmalı olgun olgun davranıp nereye kadar...
İnsanların özel hayatı sizi ilgilendirmez. İster 20 yaşında evlenir isterse 40.
Erkeklere gelirse kadınlara da gelmeli kimse yaşıtıyla evlenmesin mi a...
Kesınlıkle gelmeli cunku sorumluluk bilmiyor bazıları ve babalık duygusu bile gelismemıs anca cocuk gibi telefon ellerinde oyun oynarlar
linclemIemisler seni :) sahsi fikrim olarak bir muslumanim ve evliligin en erkeni tavsiye edilir ama bu demek degil 4 yasinda evleneceksin ;)
O zamanın erkekleri daha ağır oturaklıydılar o yaşta şimdiki erkekler hem fikir düşünce olarak hemde karakter davranış olarak daha geç olgunlasiyorlar bu sebepten dolayi da evliligin omuzlarina bindirdigi yükü tasiyamiyorlar evliligin bilincinde olmuyorlar eslerinin degerlerini bilmiyorlar ve bi çoğu da annelerine bagimli yasiyor daha annesinin eteginin altindan cikamayan adama git yuva kur evlen diyorlar
Fatih Sultan Mehmed genç yasinda İstanbul fethetmis. Siz kadinlar olgunlufun yasta oldugunu saniyorusunuz cok bossunuz.
Çok doğru erkekler olgunluğa biraz daha geç erişiyor
Ne alaka 20 lik olupta olgunluğa erişe de var 60 lık olup olgunluk barındırmayanda
Gayet haklısın. 27yim. Iliski konusunda bebeklik evrimini bile değilim sen düşün. 30 35 arasına a var ama yine de öyle bir olgunluk yok şu an.
Akıl yaşta değil baştadır fakat 18-19-20 yaşlar olmamalı brnce hem çok erken hem askerlik iş bulma gibi durumlar
Çok saçma ve gereksiz bir soru kendimden biliyorumki olgunlugun kimlikteki rakamlarla bir alakası yoktur olgunluk beyinden gelen birşey
Kadınların 35 yaşında olgunlaşmasına ne diyeceksin peki 25 yaşında kızlar 13 yaşındaki kızlar gibi takılıyor.
Son zamanlar etrafımda 19-22 yaş arası evlenen çok erkek tanıdım işimle bağlı. Maalesef, yüzde 90-ı bir yıl bile geçmeden boşanıyor.
Şu görüşü yazan arkadaşa özel 40 yaşından sonra evlenebilirsin yasağı gelsin belki o zamana kadar olgunlaşır :)
35 yaşındaki erkek 15 yaşında gibi davranabilir. Erkeklerin hepsi aynı ya bunlar olgunlaşmiyor. Bazı istisnalar var ama bana kısmet çıkmadı
Olgunluk anlayışının ne olduğundan bahsetmemişsin ama Esenler otogarında mal kabulde çalışan 15 yaşındaki çocuk çoğu 30 dan daha olgundur
Bişeye yasak getirilmesi ile ilgili olan böyle anlamsız fikirlere yasak getirilmeli, ama bence de 30-33 arası en iyi yaştır. İşte bu yüzden Ronaldo
Haklı olduğun noktalar var ama genelleme yapmasak iyi :) kimisi 40 a gelse de boşuna 😅 biraz karakter meselesi :)
Evlilik yasak kalktıki komple zaten. Özgür medeni bol müşteri li hayat alkol maddeli hayata geciş yaptı kadınlar güçlü kadın oluyolarmış
Yasak gelmemeli ama efkeklerde evlilik icin 25 olmasi gerek bence 25 alti evlolik icin uygun degil bence
Daha kendi 30 yaşını geçmemiş bize çiğ diyor haspam
30 yaşındayım yafrım shdjkd
Yaş 26 diye ben yazdım sisteme
Zaten erkek dediğin 30 yaşını geçmeli daha bir körpe oluyor n*m*s*zlar 😂😂
Körpe mi xdxdxdxd
@Sansasyonelkızz Bir başka oluyorlar 😂
Mümkünse çocukluktan çıkıp olgunlaşana kadar bu yasa gelmeli
Neden
Çünkü erkekler kendilerini padişah koltuğunda sanıp her istediklerini bir kadına yaptırabileceklerine inanmışlar maalesef
Neden peki öten
Anlattım beyefendi kıt mısınız
Hayır ama neden böyle bir şey yapma merakındalar demek istedim
Anneleri öyle öğrettiğinden ve toplumun dayatmasından
Bnce. Çevreden kaynaklanıyor olabilir
Birçok sebep olabilir
Konuşmak istermisiniz
Hayır saolun
Peki
Neden çok saçma olur ki 30 yaş altı kadınlara da gelsin o zaman
Hemen taş gibi bir hamın efendim bulup evlenecem ama 30 yaşına 1 gün kala
Erkek olsun da ne olursa olsun bu saatten sonra. Yaşım 27 artık çok bir seçicilik kalmadı artık bende lempvpeıpb
Azgınlık tan mi ☺️
@Poyxrazxx biraz evet
Biraz evet dedin başka ne var
Konuşmak istermisin
Evlilik yasapu değilde bütün insanlar hatta bi psikolojik testten geçmeli
Ya bi insanın yaşı deyil yaşadıkları karakteri güzel olsun adam oldunm olgunuk kendi gelir
Ben size tam destek veriyorum bence evlenme en geç 29 olmalı 35 45 nedir ya size katılıyorum.
tabiki gelmemeli ya aşk ve sevginin yaşı yok , olmamalı
Nalaka 30 yasindan büyük olan ahmaklara hiç mi denk gelmedik bu hayatta
18 yaşındayım evliyim 1 ay oldu ama ben insanları yaşa göre genellemiyorum çok saçma ¿
Bence gelsin çünkü her gün durum güncellemesi geliyor..
Ne boş yaptin ya 30 degil 40 ta olsa evlenmeye hakki var herkez senin gibi evde kartlaşacak değil.
Kadın a ve erkeğe ön ayak olun ve yardım ediniz evlenirler
Çok saçma niye gelsin ya herkes istediği yaşta evlenebilir
Gelmemeli kesinlikle şuanna kadar sevgili yapmadım kalkıp nasıl evleniyim
sen öyle diyorsunda psikologlar hiç öyle demiyor adamlar kırmızı alarıma basmış durumda
sçmalamaa 15 yaşındayım ve şu an evlenmek istiyorum intihar ederim öyle bişey olursa 🤦
Yasak gelmeli mi bilmem ama olgunlaşmadan evlenmemeli insan
Yapmayin evkenmeyen bir milket olduk adam 40 yasinda baba olacak sonra kusak farki
soru 30 yaş altı kadınlara diye başlasa idi kıyameti koparırdınız
Bu kişiden kişiye değişkenlik gösterebilir 2-3 sevgilin böyleydi diye bunu tüm erkeklere yıkamazsın
Evlenmek bu devirde başlı başına saçmalık bırak 30 u 40 ı.
Gelmesin evlenmek isteyen evlensin
Türk kızlarına yasak gelmeli Rus kızı istiyoruz
Şöyle saçma salak şeyler konuşan, yazan insanları ciddiye alamıyorum
Haksızsan haklısın mi diyelim?
:)