AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
264Cevap
Psikolojisi bozuk insanlara evlenme yasağı uygulanmalı
Kişiye bağlı ama genel bakacak olursak çok haklısın. 😄
Ohooo nice erkekler var 40 ini doldurmuş ama beyin 15 gibi.. bence olgunluk yaşta değil başta. Karakterse.
Benim için hava hoş. Alırım 20 yaşında ki kızı oh. Sizde 20 yaşında 40 yaşındaki yaşlıyı alırsınız :D
Gördüğüm abazan, kendini olgun sanan çocuk gruplarının çoğu 30+. Arada kalmış nesil. Bence bütün insanların üremesi vs yasaklansın artık 😌
Ne alaka. Biri boyle dedi diye de hemen yasak gelir simdi djdjdjf. Gayet de 30 + olanlardan mantikli ve olgun davranan 30- mevcut. Genellemelerden hic hoslanmam.
Sesli güldüm basligi okuyunca 😂
Sen benim gibi cilgin bir kiza benziyorsun hosuma gidiyor sira disi insanlar 😎
Bir erkek ya da kadin 30 kadar evlenmezse daha sonra evlenmesi zorlaşır istekler artar bulmakta zorlanir
Gelmemeli bence. Bu durumda genelleme yapılmış oluyor. Doğruluğuda var bence olgunlaşma bakımından ama herkesin farklı bir yaşam tarzıda var.. Ve erkenden olgunlaşmış erkeklerde var. Onların suçu ne? D:
Bazılarının yaşı 30dan aşağı olmasına rağmen çok olgun davranıyor bende gelemiyorum çocuk gibi davranan insanlara
Bu acidan bakarsak sizlere dogrudan iliski yasagi gelmeli. Ne insan secebiliyor, ne sectiklerinizi dogru duzgun sevebiliyorsunuz.
erkekleride yetiştirme kampından geçirmek lazım o zaman belki kibar olmayı nasıl davranılması gerektiğini öğrenirsiniz
Sana karsi bir kabaligim oldu mu? Tanisiyor muyuz? Herhangi bir sekilde bir irtibat gerceklestirdik mi?
Hayir.
Ne sacmaliyorsun peki? Icinizden herhangi birine karsi kibar olmak gibi bir sorumlulugum mu var benim? Sitedeki sorularin %90i benim yorumumu dogrular nitelikte.
Eger kaba isem, engelle gec. Bir vaadim, beklenti yaratacak bir davranisim yok. Amacsiz polemik yaratma benimle.
genelleme yaptım zaten ne bağırıyorsun çomak mı girdi sanki sana diyoz sen genelleme yaparken iyiydi
asıl şu an karakterini ortaya koydun
Comak mi girdi bana? Gel soyle yapalim, sen kendi iraden ile uzaklasmayacaksin belli ki. Ben engelleyeyim seni ki tadimiz kacmasin. Anlastik mi ufaklik? Iyi geceler diliyorum sana.
Ne alaka ya yaşantı insanı olgunlaştırır veya çocuklaştırır kim nasıl mutluysa öyle davranır
bu ne saçma sapan soru ya öyle şey mi olur genelleme yapmayın bi
Haklı olduğun durumlar var, erkekler geç olgunlaşıyor. Fakat genelleme yapamam.
Bence doğru olmazdı. Herkesin hazır olması, psikolojisi ve olgunlaşması farklı. Hazır olan evlensin işte 😂😂
Jennifer Lopez de bi kere 33 yaşın altındaki erkeklerle birlikte olmayın diye bir açıklama yapmıştı o aklıma geldi
34 yaşındayım dediğin gibi çok ergen var hepsinin aklı belden aşağıya çalışıyor oturup adam gibi sohbet bile edemiyorsun kesinlile sana katılıyorum
evlenmeyi düşünmüyorum özgürlük her yaşta sultanlıktır evlenmek kölelik tabii ben böyle düşünüyorum başkasına göre evlilik özgürlüktür
iyi bari çok şükür. para eğlence düşkünlüğü her yaşta hat safhada olan saygıdan sevgiden yoksun bi bayan ile evlenebilecek 30 yaş sınırını geçmişim şükür
olsa ne yazar? 42 yaşında hala bekarım.. BENİ DE ALIN LA HİNT FAKİRİNE DÖNDÜM!! ALIN BENİ LAAYN ALIN AL BENİİ? 😅
bu yasak gelirse kadına şiddet oranıda %95 düşüş gözlemlenir üstüne üstünlik toplu mseviyesinde değişiklik olur pozitif yönde kesinlikle gelmeli
Çok haklısın valla katılıyorum. Hepsi öyle olmasa da genel olarak 30 yaş altı erkekler yaşının gerektirdiği olgunlukla olmuyorlar.
Otuz yaş diye bir sınır koymak mantıklı değil bence çünkü yirmili yaşlarının başında oldukça olgun erkek de var kırkının üstünde çocuksu kalan da
Bence evlilik insanın kendini bilmediği aptal olduğu yirmili yaşlarda olmadır 30 yaşını geçince evlilik isteği gittikçe azalıyor ☺️
Belirli bir sınırlama gelmeden belirttiğin yaşa doğru evriliyor zaten evlilik yaşı.
Eğitim seviyesi arttıkça evlilik yaşının da paralel olarak artması, önermenin mantıklı olduğu sonucunu doğurabilir.
Önemli olanın yaş olduğunu düşünmüyorum, kadında erkekde aile olmaya uyumsuz kalabiliyorlar. Aile hayatina alışamayanlar malesef sorun yaşıyor.
110 tane bu gerçekliği kabullenemeyen erkek gelmiş soruya e belli zaten konunun doğruluğu. erkekler illetler
evlenme yasi cekilsin zaten 25 e. gerci boyle diyorum da bunun da milyon tane sonucu olucaktir cok cok dusunulmesi gereken seyler bunlar
Artık erkeklerin sizlerle evlenmeye pek niyeti kalmadı zaten nafaka korkusu felan çok sıkıntılı evlilik ya :)
Bence olgunluk yaş ile değil anlayış ile bütünleşir efendim.. Anlayış yoksa hangi yaş olursa olsun aklı hâlâ 18dir
Aldırış etmeyin efendim.. Herkes konuşur çünkü önemli olan siz içinden faydalı olanı almalısınız
roma toplumunda da erkekler 20'lerin sonunda evlenirdi. evlendikleri kadınlarda 20'lerin başında olurdu.
30 yas alti simdi sana saldirir heleki 20 li yaslardaki arkadaslar 30 yas ustunde erkekligin. bittigini bile idda ediyorlar simdi saldirirlar
Sizin ortamlarda öyleler. Kadın zaten ev ortamında bile ezilir.
Olgun erkek arıyorsanız biraz ezilmiş olanı bulun.
7 den 70 e çocuksu davranışlar. .. yapacak bişey yok.
Eski nesil en geç 28 de adam olurdu yeni nesil 35 te anca adam olur
18 i bile beklemeden evlenenler varken bu soru biraz saçma gibi
Aslında evlilik sınavı şart. Bakalım, kadın veya erkek evlliliğe hazır değilse evlenemesinler.
30 yaşında evlenen bir erkeğin ortalama torun sahibi olma yaşı 60 falan bu hoş durum mu biraz bazı şeyleri hesap ederek mantık yürüterek sorun
60 yaş zaten normal 40 yaşında dede olacak hali yok ya. Ama yine de bu karıya katılmıyorum saçmalamış.
olgunluğu cinsiyete bağlayan insan bnece olgunluktan en som bahsedecek kişidir.
Haklısın ama 30 üstü de çok kadın görüp geçirmiştir
Eşimde bende 30 yaşın altında evlendik öyle olduğunu düşünmüyorum.
Kesinlikle evet yirmili yaşlarda daha doymamış ve ergen erkekle uğraşmak zor çünkü
Bencede ya, cilop gibi yakışıklı delikanlılar erkenden gidiyor sorutup kalıyoruz 😅
Böyle bi yasal değilde orta okul mezunu olmayanlara oy kullanma yasağı gelmeli
Lafa gelince kadınlar erkeklerden daha önce olgunlaşır derler. Ergenlikte evlenip sonra boşanan da hep kadınlar nedense. 30 yaş altı ile alakası yok karakterle alakalı bu
Tabiki yasak getirilemez fakat 30 yaşından küçük erkekler genelde daha olgunlaşmamış oluyor, evliliğe hazır olması için bence olgunlukta gerekiyor çünkü büyük bir sorumluluk. Ama tabiki herkes aynı değildir.
Evlenecekleri yoksa bile yasağı çiğnemek için evlenirler.
O değil de bence çocuk yapmak İçin önce sınavdan geçmeli çiftler
Katılıyorum. Erkekler için evlenme yaş limiti en az 30, kadınlar için 25 olmalı.
Oha 30 ne be ben 26 yaşında evlendim ki bu cok geç ti ben 18 yaşında evlenecektim
ben 25 yaşımda evlendim. madem öyle 5 senemi geri verin :P ajdghasdja
Sadece erkekleri değil kadınları da katmak lazım. Bence her çifte evlenmeden önce kurs verilmeli aynı şekilde çocuk yapmak isteyen kişiler için de gerekli.
İsteyen istediği yaşta evlenebilir sizin çevreniz kalitesiz diye genelleme yapmak hata olur
Tüh 29 yaşla 30 u kaçırdım. Bu soruyu soran kişi ne kadar olgun acaba.🤔
Bence evlilik için test yapılsın uygun olanlar evlensin uymayanlar başka bahara kalsın
Bu konuda çok iki yüzlüsünüz akıl yaşta değil başta diyosunuz ama yaşa bağlıyosunuz olgunluğuda
Herşey gençlikte iyidir evlenemeyen kiz bulamayan da hak vermiş buna
Yok ya kısırlaştırılsınlar zaten neye yarıyorlar ki (!)
Maddi ve manevi yönden hazır değilse evlenmemesi daha uygun olur bence yaşla alakası yok