NEDEN ! erkekler sevgili yapılınca karışılmıyor, ama kızlar sevgili yapınca kötü karşılanıyor sizce neden?

Çünkü burası TÜRKİYE.
Güncellemeler
+1 yıl
Her insan aynı değil, bunuda buraya yazayım.
NEDEN ! erkekler sevgili yapılınca karışılmıyor, ama kızlar sevgili yapınca kötü karşılanıyor sizce neden?
Cevapla