Kızlar efendi erkek sevmeyip neden erkekler kötü derler?

Kızların çoğu kıro serseri it kopuk sabıkalı sinirli kavgacı küfür eden erkek seviyor sonra erkekler kötü diyorlar efendi erkeğe gelince kimse sevmiyor. Mesela ben evden işe işten eve dışarı çıkmam kimseyle kavga etmem alkol sigara kullanmam iltifat etmeyi mutlu etmeyi severim hayvanlara sürekli su mama veririm yemek veririm vs ama dediğim gibi kızlar serseri sevip bütün erkekler aynı diyor saçma bence
Kızlar efendi erkek sevmeyip neden erkekler kötü derler?
Cevapla