Erkekler kız arkadaşlarına aşık olabiliyorken kadınlar erkek arkadaşlarına neden aşık olamıyor?

Biz arkadaşımız olan bir kıza zaman içinde hisler besleyip aşık olabiliyoruz.
Onların dertlerini dinlediğimiz zaman ise arkadaş olarak kalıyoruz.
Kadınlar neden erkek arkadaşlarına zamanla biseyler hissetmiyor?
Erkekler kız arkadaşlarına aşık olabiliyorken kadınlar erkek arkadaşlarına neden aşık olamıyor?
Cevapla