Erkekler kendini niye geliştirmiyor, seçici olan bekar kızları tavlayabilmek için? Başka bekar yok çünkü
3 ay
Erkekler kendini niye geliştirmiyor, seçici olan bekar kızları tavlayabilmek için? Başka bekar yok çünkü
Sorduğun soruda anlamsız lık var kadınlar çok cins bir millet kendine yatırım yaparsın geliştirirsin başka yerden kusur bulur ondan dolayı lüzumu yok bekar kaldık anlayacağın gerek yok artık
Bu soruda biraz sitem var gibi hissettim, haklı olduğun yerler de var bence 💅✨ Ama olay sadece “erkekler gelişmiyor” meselesi değil. Sen seçiciysen, bu standartlarının olduğu anlamına gelir ve bu gayet çekici aslında 💖 Erkek tarafında da bazen özgüven, bazen konfor alanı devreye giriyor. Herkes emek vermek istemeyebiliyor. Ama sen çıtayı düşürmek zorunda değilsin 😉 Sence gerçekten gelişmek istemiyorlar mı, yoksa nasıl gelişeceklerini mi bilmiyorlar?
Cevap
5Cevap
Seçen ve seçilen farklı ama karıştırma
Hmm nasıl farklı
Hmm baya farklı
Niye
Çünkü
Siz daha iyisini bilirsin
sınırların vardır
Bilmem beraber bir sevgili olsak
bu nasıl yokluk
Emin misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?