Kart ekstresinde herşeyi gördüm kocama nasıl davranmalıyım?

9 aylık evliyiz , birbirimizden hiç bisey saklamayız , düğün öncesi eşimin bi arkadaşı vardı sürekli borç isterdi kanka 100 lira kanka 200 lira , ödemez ya da ödemedi diyemem hep zamanıni geciktirsede ödemiştir , ama biz evlendikten sonra eşim kibarca konuştu , bak böyle muhabbetler artık aramızda gecmesin ben ev gecindiriyorum demiş oda tamam demiş ti ama 3 gün önceye kadar kart ekstresinde gördüm yine o çocuğa 400 lira para vermis , cimri bi insan değilim ama bu cocuk kocamı arkadaşı olarak değil paraya sıkıştığında basvuracagi biri olarak görüyor , kocamla nasıl konuşmalıyım veya konuya nasil girmeliyim (bu arada çocuk dedigim kişi esimle yaşıt ve oda evli bi insan )
Kart ekstresinde herşeyi gördüm kocama nasıl davranmalıyım?
Cevapla