AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
342Cevap
Evlenelim, yemekler ve temizlik benden iş hayatı senden
Demekki herkes bunlara bakmıyormuş ki, bunlar artık lüKS değil...
Bu güncelden sonra bu soru troll, sende erkek üye olabilir misin diye düşünmüyor değilim...😉
Sen araba mesleğe gelecek birini arıyorsan çok beklersin daha
İnsan her yönden şanslı olamayabiliyor. Senin de eksiğin aşk hayatında demek ki.
arabam var mesleğim var evim var kedim var neden sevgilim yok, haydi ataizzzzler buna da cevap verin
Agsgaga
Demek ki herşeyin evle, arabayla olmadığını anladın
Araba var iş var ohooo daha ne istenir:D bulursun bulursun merak etme biraz tanışmaya bak insanlarla
Eensen biliyosun... sosylales önce arkadaş. ol bence.. mutalaka biri cikackatir
bilmem çevre edin biraz beğendiğin birisi olursa beğendiğini görüşmek istediğini söyle
ne zannediyorsun bir gün biri çıkıcak ve senle evlenicek gibi bir yalana inanıyormusun
Bakireysen, beyaz tenli , küçük memeli geniş kalçalı yağ oranı düşükse bekliyorum
Bu hayatta her şey nasiptir. Merak etme o nasip seni ansızın hiç beklemediğin anda gelir bulur. Kalbini ferah tut
Sana yaklaşmaya korkuyorlardır😀😃
Başka açıklaması olamaz
Sende yaklaşmalarına izin ver
Ne yapayım
nasıl başka açıklaması olamaz! olur! tipin nasıl? boyun nasıl? bakımın nasıl?
163 e 50 kilo makyaj yapmam tipim fena değil
valla iyi güzel konuşuyon da yanlış anlama ama bizim okulda bi bayan hoca var, önüne gelen kıza güzel diyor :) yani çevrendeki erkeklerin tepkisi nasıl o önemli.
Bir de, madem sana yaklaşmakta çekindiklerini düşünüyorsun, o zaman sen yanaş! yani yanaş dediysem, ilgi duyduğun erkekle muhabbet et, yüzün gülsün, eğer buna rağmen aynı hoş elektriği karşı taraf sana vermiyorsa o zaman uzaklaş doğal olarak, çünkü seni beğenmedi demektir, başka açıklaması olamaz!
Ne güzel mesleğiniz varmış çok şanslısıniz. Karsiniza henüz ruhunuzu tamamlayan biri çıkmamıştır. Hayırlı insan çikar umarım
sevgi araba para mal mülkle değil yürekle oluyor canım sen kendine uygun birini bulamamışsındır ondandır aşk biraz da tesadüf işi ;)
Belirli bir yaştan sonra insanlar çok seçici oluyor. Seninki de o yüzdendir aşırı seçicisindir ondan olmuyordur
Paran var pulun var gez dolaş bapcan kocayi
Hayat tek geçmiyor dostum
Dost edin arkadas edin evlenmek zorunda degilsinnki
Bana ters bu durum
Yaşım geçecek evlenmem lazım
Anladim bulursun umarim
Evliliği maddiyat özelinde gördüğün için evlenememiş olmakta şanslısın :)
Yaşla işle parayla alakası yok evleneceğin insanda bakar sana ama bir zaman sonra secicilik baslıyo oturmasini kalkmasini bilen ne biliyim
Valla nasip kısmet işi dayım var 50 yaşında hiçbir sıkıntısı yok şu an hala bekar. Olmayınca olmuyor dediğim gibi nasip kısmet
Birak olmasinda özgürlük en iyisi dehil mi
Değil
Beni al o zaman araba ev varsa 😂
Nedeni sende saklı...
Nasıl
Hiç kimseyle görüşme olmadımı..
Oldu tabi ki
Benim istediğim istemedi beni
Diğerlerini ben istemedim
insan elbette sevmediği ısınamadığı birisi ile bir ömür geçiremez... onun için doğru insan ve doğru zaman kavramından şaşmamak lazım... belkide daha doğru zaman gelmemiştir... çok erken evlenip bir yıl sonra boşanmaktansa doğru insanı bulup bir ömür devam etmek daha doğru elbette.. siz doğru yoldasınız..
Cinsel yönden istekli değilim bı etkili olur mu
Bu anlamda evlenmeden zaten böyle birşey söz konusu olmamalı ama evlendikten sonra normal seviyeye gelebilirsin.. evli olmadığın için belki böylesin..
Erkekler daha kadınsı istiyor demek ki ben çocuksuyum
Çocuksu bazi konularda elbette iyi ve güzeldir ama bazi durumlarda olgunca yaklaşım gerek.
kız milleti selam verse evlenme teklif edecek arkadaşım var siz nasıl birini bulamıyorsunuz anlamadım gitti
belki de her şeyin var diyedir. erkekler zayıf kadın sever her anlamda..
270 tane erkek yorum yapmış bak bu kadar bekar insan varken sen neden bekar kaldın ki
Hiç bir şeyin olmasın hiç bir mal paran. Hatta iki elin olmasın bunlar önemli degil. Ömürlük vefalı kadın yok bıktı erkek ler 2 aylık sahte evlilik dolandırma ihanet iftira nafaka başka bişey gördügümüz yok. Güçlü kadın feminizm ayaklarını bırak önce
Gizli Üye kıyamet elemati ben arasam bulamam :D senınle evlenen sanslı araban ne model meslek ne
tipsizsindir ya da konuşmayı biomiyorsundur ikisinden biri başka seçenek yok
Konuşmayı bilmemek derken neyi kastettin
muhabbet etmek ağzın laf yapması vbama genelde güzel veya yakışıklıysan illa birini buluyorsun mesela bak bende tip yok ben ondan bulamıyorum agzım iyi de laf yapar ama o da pek fayda etmiyo
mesleğim işim yok asosyalim arabam yok bekarım eşim sevgilim yok
Nasipten ötesi yokmus derler eskiler. Bence aramak yerine kafanı bas seylerle mesgul et, bir de benim sunlarim falan var deme, oyle insanlar var ki cikar birisi malın mulkun icin seninle evlenir sen uzulursun. Bos ver kısmet bu isler.
zamana bırak sen.
Ona bakarsan bende her seye sahibim ama en cok istedigim sey olmuyor evlilik... sanirim nasipte olmayinca olmuyor 😞
Ben de öyleyim. Arabam yok 😂 ama araba alacak param var 😂🤷
@Aslïhann7 talibim 😂😂
Kendi ayaklarının üzerinde durman ne güzel zamanla oda olur kalbinin sesini dinle 😊
Allah'tan belamı arıyorum diyorsun yani.
E haditamam acıdım evleneceğim seninle.
Niye herkes evlenmek zorunda mi ya niye taktin bu kadar buna
Sırf evlenmiş olmak için evlenmeyin. Geç olsun ama aşık olduğun, sevdiğin bi insanla evlen. Güzel vakit geçirdiğin, sana değer veren, sana artı bişeyler katan biri varsa evlen
Okulumun bitmesine 1 sene var iç güveysi olarak alırsan evlenirim
Araba ve meslek evlilik icin aranan kriterler değil demek ki
Hangi sehirde yasiyorsun?
Nasil bir es istiyorsun takip atarmisin tanisalim
kısmet işte. bazılarına derya deniz bazılarına su bile yok
saçma sapan birisi olmasındansa hiç olmaması iyi, demek daha zamanı gelmedi
Çünkü hala ben çıkmadım karşına. Şimdi çıktım evlenebiliriz😂
Yani sunduğun şeyler daha çok kadınların talep ettiği şeyler
Neden olsun bırak ablacım takıl tek tabanca başına belamı arıyorsun gez dolaş yeni insanlarla tanış hobiler edin tabi şu corona olayları bitince yap bunları
Demek ki kafanızın uyuştuğu biri ile karşılaşmamışsın
Hayata aynı pencereden bakabılecegın bırısı yok ondan
Erkekler kadin gibi arabaya ise bakmaz tipe bakar tip yoksa araba is kurtarmaz
Senin dişi enerji düşmüş bir erkeğin sana verebileceği birşey kalmamış çünkü kadın erkek çok çokta eşit değil "Esra Ezmecinin kitaplarını öneririm"
Yani parayla olsa bu saydıklarınin bir deyeri olurdu
Deyer değil , değer olacak
@Ksleon 😂👍
😆👍
@Ksleon Türk değilim bay bilmiş ve yurt dışında yaşıyorum, yine de teşekkürler dikkat ederim
Araban varsa şöyle diyeyim o zaman. Kaportaya biraz yatırım yap :)
Arabam, işim, eşim var ama sevgilim yok. 🤷🏻♂️
Ben varım niyetim ciddi
Radara yakalandınız
Hdhdjdjdjdjdjdjd
Ne iş yapıyorsun
Kendi şirketim var Ankara 'da makina imalatı üzerine
Bende komiserim uygun mu sana
Hayırlı uğurlu olsun 😂 düğününğze davet edersiniz umarım
Uyar bana sonuçta gönüller bir olsun Fırat sende bize burma. bilezik takmassan Gelme kardeşim
Takip atarmisin bana ☺️ anonim
Kardeş öğrenciyim ben pasta yemeye gelicem karnımız doysun yeter 😂
Attım
Ne pastası kuzu kesicim düğünde 😂
Oooo daha iyi 😂😂😂 karnımız doyar
tamam mesaj attım bende :D
Gel evlenelim diyen yorumları okumaya geldim..
Kısmet o işler tasa etme kısmetin çıkar karşına
bence hiç gerek yok. Maddi anlamda elin güçlüyken hele de
Bunlara bakarak mı biri senle evlencek bu mantıkla sen bunlarla beraber Allah uzun ömürler versinde toprak olur gidersin
Daha yaşın kaçta evlenmek istiyorsun araba herkes de var ona kalırsa iş desen çoğu kişide ne alaka bu
Şimdi ki kızlar evlenmek den çekiniyor hatta yolunu bile bulmuşlar
Corona var evlenmeyiz diyorlar 🤣🤣
Benim de arabam ve işim var ama bende bekarım.. malesef bazı şeyler onlarla olmuyor.. ama dilersen bi tanışabiliriz 😊
Okuduğum halde ne mesleğim var ne de arabam. Haline şükret.