AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
342Cevap
Ben olsam seninle evlenirim. Ben mesela isimden gelsem bile esime yemek yaptirmam cunku yemek yapmayi severim o icerde veya yanimda oturup sohbet edebilir. Sakincasi yok benim icin sen sadece kendin ol yeter😊
Nasip. Bende 20 yaşında evlendim. Araba ve meslek senin çalışmanla olacak şeyler. Ama eş konusu farklı. Belki seçici bir insansın, belki de vakti var
Aklın varsa kocadan uzak dur bu devirde paran varsa koca seni yemeye geliyor sadece
bunca yıl kadınlar yedi sıra erkekte
Gerçekten yiyolar valla bizi enayi yerine koyuyolar resmen yiyen kızlarda var umarım eden öyle kızlardan karşılığını bulur
evliyken de yiyor kadınlar erkeği ki. istekleri bitmiyor
Ben hiç yiyemedim benim kocam beni yedi bilgisayar oyunlara para vermeler falan
bilgisayar oyunları mı , bağımlılığı filan mı var? o neymiş öyle çocuk gibi
Evet online oyunlar oynuyor bilgisayar alıyor kendisine falan benim maaşımla geçiniyor
çalışmıyor mu? işi yok mu?
Benden fazla kazanıyor sürekli borcum var diye yok ediyor parasını bana güvendiğinden ilk zamanlar destek olayım diye verdim tüm maaşımı 12-13 ay baktım alıştı kendimi geri çekince kavgalar kıyametler çıktı
Eşşek kadar adam çocukta değil
Allah sabır versin, ne diyeyim. Öyle saçma şey mi olur
Böyle maaşlı kadınlar kariyerli oluyor ve kendini evde ezdiriyor
Okumamış hiç vasfı olmayanlar da koca parası yiyor
Kişiden kişiye göre değişiyor, kariyerli olanında evde oturanında tüm kadınların parası kıymetli. Dokunulmasına çoğu kadın karşı çıkıyor. Ama dediğim gibi kişilikle ilgili. Senin eşinde değişik bir vakka yalnız , Allah sabır versin
Boşanınca herşey ortaya çıkar
Ne ortaya çıkacak ki
Tazminat olarak geri alcam yaptıklarını yani
boşanmak istemiyorsa?
İstiyor para vermek istemiyor
İşe bak yaa
Boşanmak istiyor demek
Sormayın ya kariyer yaptım geldi tüm emeğime kondu üstelik oyun bağımlısı paralar yatırıyor oyunlara bi kere 10 gün hesapladım 700 e yakın para koymuş
Boşanırsa üzerimden aldıkları yanına kar kalacak onu hesaplıyor o sebeple boşanmak istiyor ya da maaşını ver diyor iki ucu dip kuyu
Anladım zor bir durum
Peki bir şey sorucam
Aşık olarak mı evlendin
Boşanmazsak maaşını bana mı ver diyor yoksa boşanırım diyor öyle mi 😳 korkunç
Evet öyle korkunç para vermiyosan ailem çağırıyor yanına gideceğim diyor
Ben sevmiyodum hiç hemde çirkindi zaten peşimde dolandı ailemin evlen baskısı olduğu dönemde bunu fırsat bilip kullandı ailemle tanıştı düğün olmadan nikah kıydırttı zorladı herşey için amaç dolandırmaktı başka bişey değildi kendi varlıklarını önceden gösterdi sonra satama veremem diyerek çevreme beni borçlandırdı borçları hala ödüyorum
Zorladı derken acele olsun diye başka şeylere zorlamadı
düğünsüz evlenen kız mı kalmış , hayret.
Düğün sonra oldu işte nikahla durumu kesinleştirdi
Ailesi yüzünden sorunlar yaşamaya basladık hemen nikah diye tutturdu işte bırakmayayım diye
Ben böyle ikna olan kız bulamadım 😂😂
Zaten bütün arkadaşlarım bu seni kaçırmamak için resmen oyun oynamış diyor
Sende oyuna gelmişin ,
Aynen öyle malesef gözlerim 1 sene geç açıldı
Biraz geç olmuş
Ee bu nasip kismet işi
Al bak burda bile karşıma çıktın 😂
Hahaha tesadüfe bak😂
Hadi bak seni nasip çıktı bile 😂
Yok yok😂
Yok ya öyle değil ama her yerde bu 😂
her şey sırayla o da olur
Arabam da yok işimde manita da yok :))
İnşallah olur benımde yok 😂
'İnsan sevilmek için çok şey, kıskanılmak için ise her şeyi yapıyor neden
Bir yerlerde bekliyordur seni.
Bu benim işte 🤦♂️🤦♂️
sarayın olsa da evlenmek ıstemeyen erkegı ıkna edemessın
Evlenmek için sorumluluk almak lazım kafa rahat takılmak var iken evlilik nedir ya
meslegim gelirim araba/larim ev/lerim var iddaliyim yakisikliyim bekarim sen koca dion bende karii
belki de müstakbel eşin başka şehirdedir
Bazen sevginin yetmediği gibi bazen de mal mülk yetmiyor demekki
belkide eşsiz bir insan olduğun içindir. :)
Her şey demek ki mal mülk meslekle olmuyormuş karakterini de sorgula biraz
Keyfine bak kız deli misin. Durduk yere dert sahibi olma.
beğenmiyorsunuz ki birini burnunuz iki karış havada
Benim de çıkmıyor karşıma evlenecek biri işim yok arabam yok bu arada
Dostum çoğu erkek kendinden güçlü kadın istemez.
Aslında bu toplumun erkeğe yüklediği sorumluluklardır.
"Erkek adam dediğin evine bakar" mantığı yüzünden erkekler böyle düşünüyor.
Yoksa zaten aynı şeyleri paylaşacakları için çokta problem etmezler...
9 bin tl maaşım var arabam var , benimde ne tesadüf ki eşim yok 🤣
Çünkü hayatını kendi eline almaya yoğunlaşmış ve başka şeylere bakmamissin
Tırol soru diye düşünüyorum ama sen nekadar ciddisin veya nasıl birisisin tanımak gerek
Bende soruyodum bunu kendime. Meğersem tipsizmişim onu farkettim :)))
Ben de aynı durumdayım vallahi şikayet edecek bir şey yok nasip etmekten başka
Boşver bacım oda olmayı versin tadını çıkar hayatın
Burdadan sana şimdi yüz tane koca adayı çıkar. Belkide çok seçici sin ondan olmuyordur
ömer koç da türkiye'nin en zengin en kültürlü en kibar adamı ama bak 60 yaşına geldi hala bekar
Hic dusunemedim ama simdi dusunmeye baslsdim 33 yasindayim
araba ve meslekle olacak şey olduğunu düşündüğün için olabilir :)
Eksik birşeyler var demek ki, araba ile meslek eşini seçmiyor.
nasip kısmet..
Oda olmasın takma çok
Nasip kısmet bu işler
Nasip denilen bişey de var ama :) aynı kaderdeyiz
Sen çekingen olabilirmisin acaba
Öyleyim
Bunu asman lazım çünkü bu senin birini bulma ihtimalini bayağı azaltır. bide güzelsen kimse yaklasmaz
Aranan eş adayı... :)
Çünkü eşsiz biri olmalısın
Koca ariyan biri essiz olmaz abaza olur
🤔😲😲
Günxellemeye bak kocq yazmis eşsiz biri hanimefendi olgun olur
Senin benim fikrime göre hareket etmek zorunda değil. Bırak istediğini sorup yazsın. Gerçek hayatta fikrini ifade edemeyen insanlar sanal ortamda dile getiriyorlar. Bunun da önüne geçmemek lazım. İstediğini arasın
Üf iyi essiz deme ozmn
O işin esprisiydi aslında. Kelime oyunu.
Kıskanç ve vasıfsız gelmiş salça olmuş yoruma
He de geç
Pandemide herkesin morali bozuk. İnsanlar kafa dağıtmak için giriyor sosyal medyaya.. Burada bari moral bozukluğu yaşamayın. Gülüp geçin
Sus zilli
O da olur :)
Yaşıtlarım evlendi hep
Yaşıtların ölçüt değil ki.
Eekekler de üniv, iş, askerlik derken en az 30 da evlenebiliyo
Hayır arkadaşlarım hep anne oldu
İnsanın hormonları bile istiyo haklısın..
O da bu gece lazım gibi olmuş :)
300 erkek yazmış, seç begen al.
Aöxşcaöxşxçösssx
😁😁
Arabası ve işi olana eş hediye mi oluyordu?
Haha hediye yok
Ahlak? Feraset? Letafet? Bunlarda durun ney
Aradaki bağlantıyı kuramadım
Benim de meslek yok arabam yok evlenirsen mutlu ederim seni
Belki biraz hırçınsındır
Gerçekten istiyormusun bukadar koca şaşırtıcı
Çok istiyorum boylu poslu kocam olsun sarsın beni koluna
Bulursun merak etme
Bulamıyore
Biraz istekli ol bulursun
Erkek böyle şeylere bakmaz.
Biliyorum da
İşte neye bakar
Anlaşıp anlaşamayacağına
Uysal bi tipim de var
Kimse konuşmadan seni tanıyamaz. konuştuktan sonra erkekte bir kanı oluşur.
Ne gibi biraz taktik ver
Azıcık girişken olsan ve erkeği onaylasan yeter.
Başka
Ya ben kendim olurum hep
Ne iş yapıyorsun
Komiserim
Aslında disiplinli ve yapmacık olmazsın mesleğin getirdiği durumlardan ötürü. biraz ulaşılmaz görünüyor olabilirsin.
Tamamen öyle
Birde çekiniyorum ben hiç bakışma filan bilmem
Ne yapmayı düşünüyorsun.
Bilmiyorum ama aşırı evlenmek istiyorum
Meslektaşlarınla neden ilgilenmiyorsun
Alayım mesela
Napayım
Bol şans.
Arabam var evim mesleğim var neden evleneyim 😄
Hayat tek geçmiyor
Tercih meselesi
Neden yok bu kızın eşi :/
Kocaaaaa
Yok artık :D
🤣😅
Ouw zengin paralı ama aşkta şansı yok
Zengin değilim
Yani sevgilin için n Iraz sosyallesmek gerek. Asık surat gezmemek gerek. Azcik. gzl giyinmek dikkat çekici olmak gerek
Haklısın
Gecelere akar misin?
Hayır
Bak bu gzl. Eğlenecek değil evlenecek kadınsın. Ama. biraz sertsin galiba. Uzaklaşır erkekler sert kadınlardan
Dışardan soğuk ve ulaşılması güç duruyorum
:) buradan da sert görünüyorsun. Ama ic dünyan farklidir kabul. Genede farklı erkekler ile tanışmazsan evlenecek adayı bulamazsın.
Aynen öyle
Araba markası nedir?
Clio neden
Gzl ve ekonomik araba. Fransz stili. Mesleğin nedir
Komiser yardımcısı
Ouw çok gzlmis dm gelsene
Sen ne iş yapıyorsun
Bir kurumsal firmada yöneticiyi pozisyoun dayım
Tipin nasıl
Sarışın n mavi göz. 183 boy 92 kilo :) senin nasıl tipin
163 e 49 kilo buğday ten kahve göz
Nasibin denk gelmiyor.
geliyordur da o nün ne yaptığı önemli... maddiyatı iyi dır belki ama psikoloji bozuk sa dr gitsin... burda ne ariyo
Herşey meslek demek değil, ondan
Gel benimle evlen aşkım
sıranı bekle, ya da üçlü yapalim
Ne diyon sen bacım
Kafa mı buluyon?
abla fenaa..:D neyse, her nasip vaktine esirdir.
Kim diyor evlenmek istemediğimizi.
Çokmu lazım keyfine bak evide al tam olsun 🍀😁
Aaaaaa 🍁
Bu terslikte bir iş var.
Belki de oluyor farketmiyorsun
Çokta lazımdı, boşver keyfine bak