Uzaktan ilişki 4 aylık ( daha yüz yüze buluşmadık) hiç görüntülü konuşmak istemeyen sevgiliye tavır yapmak yanlış mıdır?

4 ay boyunca sesli konuştuk görüntülüyü 2-3 kere konuştuk başka konuşmadık konuşmak istemiyor 4 ay oldu 4. ayda görüdm yüzünü
Uzaktan ilişki 4 aylık ( daha yüz yüze buluşmadık) hiç görüntülü konuşmak istemeyen sevgiliye tavır yapmak yanlış mıdır?
Cevapla