5 senelik uzak mesafe ilişkim oldu, bir kere bile görüntülü konuşmadık. Anormal mi sizce?

Aramıyor kendısı benı görüntülü

5 senelik uzak mesafe ilişkim oldu, bir kere bile görüntülü konuşmadık. Anormal mi sizce?
Cevapla