Sevince ben merhametimle severim, üzmekten kırmaktan incitmekten sakınır; güldürmeyi o gülerken mutlu olmayı isterim. Hayat paylaşınca güzel oluyor, paylaştıkça daha çok seviyorsun, sadık kalmakta paylaşmaktandır merhamettendir. ve fikirsel düşüncelerin haz verdiği mantıksal yapımda etkin ve baskın haldedir, konuşarak anlaşarak bir yol bulmayı tartışmaktan daha verimli olduğunu savunur bu yönde ilerlerim.. fikşrsel ve duygusal sevgim böyle bedenseş sevgimde valla kurt gibi dişlerimi geçirir ısıra ısıra sever, ayı gibide boğuşurum😀 severken şiddet uygulamanın suçu yok dimi🤭😀
Zitlasmadan tersine tersine hareket etmeden sevemem ben. Biraz hırçın severim. Öyle tak diye bir insani hayatıma da alamam. Biraz çetin yollardan geçmeli sevgim yoksa çabuk vazgeçerim. Seveceğim kisi sonuna kadar dayanmalı. Aksi taktirde umursamam. Ama bir kere sevdim mi kendisi bile engel olamaz sevgime. Ne yaparsa yapsın sevmeye devam ederim. Bütün sınırlarımı kaldırır oyle severim. Benliğimden bir parça olur adeta. Elim gibi kolum gibi sahiplenir öyle severim. Bir çiçeği sever gibi severim. Dalından koparmaya bile kıyamadan. Değer bilip bilmemesi onun problemi olur. İsterse canima canan olur. İstemezse de yine kendisini sevdiğim için vazgeçerim. Çünkü yeri geldiğinde gitmek de sevdaya dahildir.
Sevemiyorum ☹️ Canım birilerini sevmek istemiyor ☹️ Dünyanın en güzel, en seksi, en karakterli, en göz alıcı, en temiz kızı bana olan aşkından gözyaşı dökse gene etkilenmem. Kainattaki tüm kızlar dünya ahiret bacım gibi geliyor bana. 😄 Önceden böyle değildi ama 😄
Sevgimi tarif edecek bir kelime bulamıyorum ki.. O kadar güzel, o kadar naif, o kadar sadakatli seviyorum. Hani cam bir fanusta, çiçek saklarsın ona bir zarar gelmesin istersin ya, hani istiridyenin içinde ki o inciye o kadar değer verip, en güzel yere koyarsın ya. Benim sevgimde buna benziyor.
Güzel sevdiğimi düşünüyorum. Gözümden sakınırım, bütün boş anlarımda sesini duymaya, yanında olmaya çalışırım. İkimizinde bir hayatı olduğunu göz önünde tutarak tabi ki. Fedakarımdır inanıyorsam hayatımın altını üstüne getiririm onun için. Herşeyde anlatılmaz Bu kadar yeter 🤪
Ben mi sevmek mi ahahaha bu imkansız, şimdi ben şöyle böyle severim desem bana kimse inanmaz, ve herkesin gözünün içine baka baka yalan söylemiş olurum bu bana yakışmaz.
Uhhh birini sevmekten de bunları söylemekten de hadsiz hudutsuz nefret ediyorum.
4 defa yazıp sildim 🤷😊 sanırım o kadar büyük seviyorumm ki tarif edemiyorum hani aldığın nefese bile onun adı karışır ya hani hiç geri gelmeyeceğini bile bile beklersin ya hani bir gülüşüne tüm dünya senin olur ya öyle sanırım 🙈
Ben tam da görselde yazılan gibi seviyorum, sanırım😔 Kimi zaman sevdiğimi göstermeyerek - Kimi zaman bencil davranarak Kimi zaman yanlışına göz yumarak - Kimi zaman zarar görmesin derken zarar vererek Kimi zaman da kaybetmekten korkup kırıp döktüğüm, acıttığım, yorduğum oluyor sevdiklerimi.
Gerçek seven kalmamışken güzel seveni bulmak şöyle bir tarafa dursun ancak sevgimi hak edecek birisini bulursam narin kırılgan ve hassas davranırım tıpkı baharda yeni açmış bir çiçeği sever gibi
Gerçek su ki nasil sevdiginle kimse ilgilenmez eger oradaki özne kendileri degilse. Özne kendileriyse yine nasil sevdiginle ilgilenmezler. Seni nasil sevdiklerine egilirler. Insanlar empatiden yoksun.
Daha sevince bile yazamamışsın yani düşün yazarken bile gözün görmüyor sevince naparsın düşman g*tüne😀 Şaka biyana öyle seveceğin insan olursa öyle sevmeden önce iyi tanı. Yoksa cidden deli olursun. Bu arada seni sevende iyi düşünsün, aklını yitirebilir😀
@Bir_adam_ aaa yazamamışım yeni farkettim aceleci olduğumdan durup durup ne yazmışım diye bakamıyorum 😉 Tanımak konusunda haklısın ben de öyle yapmaya çalışıyorum ayrıca benı seven böyle sevmeli deli dolu hallerimle. Rol yapamam kimseye. Aklını yitirmek konusuna gelince beni sevenin aklını almadıktan sonra ben yemişim öyle sevgiyi 😂
Zaten rol yapılmayacak kadar belirgindir sevgisel eylemler çok çabuk hisseder insan. Ama akılda tamamen yitirilmemeli bazen lazım oluyor 😀 Sevmek güzeldir, sevildiğini hissettiğinde ise mükemmeldir..🙂
Hayat beni bir sevse , belki istediğim gibi sevildiğimi hissederim. Ben hayatı sevdim ama sanırım onun sevgisi sınavı epey bir zor.. mücadalem savaşım daha çocuk sayılacak yaştayken karabasan gibi üzerime çöken hayatta, üzerimden kalksa belki dileğine nail olabilirim🙂 iyi geceler.
@Bir_adam_ o nasıl bir cümleydi ya 🤔😳 Herkesin hayatında zorluklar var kimileri sizin tabirinizle şanssız kimileri şanslı. Hiçbirşey dışardan göründüğü gibi değil. Geçmeyen sınav yok iyi ya da kötü. Umarım sizin sınavınız en yakın zamanda biter