Merhabalaaarr🥳 ben , bu soğuk havalarda sarıldığım içimi sıcacık yapan montcağızıma benzetirdim sanırım 🌸 peki ya sizz?


Sanırım ben battaniyeme benzetirdim. Kendimi en güvenli hissetiğim yer orası, beni sıcak tutan, en korunaklı hissetiğim yerde, ve sanırım bütün anılarımı bilen de bir battaniye. Kendimi bildim bileli vardı.
Cevap
15Cevap
Sürekli boynumdan çıkaramadığım bir kolye var ona benzetiyorum beni yansıtıyor ve devamlı yanımda tıpkı sürekli aklımda olması gibi.
Sevgi kolonya gibidir. İlk başta serinletir, güzel duygular yaratır. Fakat bir süre sonra uçup gider. Tazelemeniz gerekir.)
Telefona benzetiyorum sürekli gün boyu yakınız , temastayız ayrıca bozulmadan değişmem
Şemsiye yağmurdan, kardan, doludan korur çünkü asjsjdjf
aklıma bir şey gelmiyor ama gelirse eğer geri döneceğim )) dsfadf
Cama rüzgar yani karşıdan gelen her engele göğüs gerer ufa ik bir taş değsin kırılır
Buzdolabı içi doluyken mutlu olursun içi boşkende mutsuz
Tahterevalli
Bir tarafın sevgisi ağır basınca övür tarafın götü kalkıyor :D
Ayna gibi, kendini görürsün
Ve kaliteni yansitirsin
Odun🙄
Kullan-at ıslak mendil 😅
Sevilmedim hiç sevgilim olmadı
Yatağım😂
Ayna
Diş fırçası
Ferrari olurdu
Orkide derdim
Mikser
Balon
Battaniyem 😂
Tuvalet deliği.
Sobalı odada uyumak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?