Karşılıksız aşkı herhangi bir nesneye benzetseydiniz bu hangi nesne olurdu? 🎈🎈
#Suratsızkız


İçi kahve ile dolu bir kupa bardağı... Kahvenin tadı güzeldir. Severek içmek istersin ama soğumaya yakın tadi kaçar. Karşılıksız aşkta benim için bunu ifade etti. Soğuk bir kahve gibi yalnızlaşan kupa bardağı...
Cevap
7Cevap
Duvar diycem ama o bile bir tepki veriyor. Vurursan zarar görüyor, çatlıyor. Boyuyorsun daha güzel gözüküyor, parlıyor.
Karşılıksız aşkı.Öküzün trene bakmasına benzetirdim. Bakıyorsun ama tepki yok.
Bu masa ile sandalye olur ben sandalyeye oturup masaya Yaşlanıyorum ama haberi yok
Cam.. Bi kere kırıldı mı parçaları başkalarının canını da yakıyor, kendisi de paramparça oluyor zaten..
Benim aşklar genelde karşılıksız oldu bir nesne olsaydı ben gül o odun olurdu
Ayna anca kendine bakarsın
Anahtarı olmayan bir kilit
@ѕυrαтѕız_ĸız mesajına bakarmısın cano
Su olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?