Şimdi şöyle düşünün aldattı aradan uzun zaman geçmiş ve bu süre içerisinde seni ne sormuş ne aramış öylece defolup gitmiş aaa ne anlatıyorum ben burda 😂🙈 siz soruyu anladınız değil mi evet evet anladınız detaya gerek yoktu aslında onu affeder misiniz?güzelim görsel ya 😍😂Ha birde şey yapay çiçek göndermiş jsjssj hem yapay hem çirkin😂
Zamanında seni aldatan sevgilin aylar sonra seni arayıp özür dilese onu affeder misin 🙄?
Hayır affetmem, bir kere yapan tekrar yapma ihtimali vardır. Aldatılmayı sindirip hiç bir şey olmamış gibi onu affedip yeniden başlayamam çünkü o zaman kendi bildiğim değerleri erozyona uğratmış olurum. Her hata diğer hataların getirisidir. Bir kere yapan kişinin bir kere daha yapma ihtimali vardır.
Sevgilim beni aldatmışsa ve ilişkimiz bu nedenle sona ermişse, bir daha ne yaparsa yapsın; iki dünya bir araya gelse yine de onu affetmem. Çünkü aldatmak bazı bahanelerin ardına sığınarak yapılacak bir eylem değildir, bilakis aldatan kişinin karakterini gösterir. Benim gözümde de karakterini aldatma ile gösteren kişinin mikrop kadar değeri yoktur, olamaz! Böyle tipleri görünce midem bulanıyor gerçekten. Böyle bir girişimle karşılaştığım zaman en sık kullandığım yöntem engelleme butonunu bir daha engeli açmamak üzere kullanmak..
Aldatmak korkaklıktır bana göre. Böyle bir insanı affetmek kendime yapacağım saygısızlık olur. Güven duygusu yok olur bir kere. İçinde o güvensizliği hâlâ taşıyıp taşımadığını nereden bileceğim? İnsanları kolayca hayatımdan çıkarabiliyorum. Kimseye körü körüne bağlanmamayı öğrendiğimden beri mutluyum.
bir kere şöyle ele alalım senin güvenin bir bütünken kaybetmeyi göze almış parçalanmış bir şeyi kaybetmeyi hayli hayli göze alır. genellikle aldatan insanlar tekrar aldatıyor. affetmem bir çiçeğe bütün kırgınlıklar bitseydi oho...