29 yaşındayım ve nişanlım tarafından bakire olmadığım için terk edildim, baştan neden kabul etti?

Yakında 30 olacağım, nişanlım ise 33 yaşında. Üniversite dönemi ve sonrasında bir iki birlikteliğim oldu ve o zamanlar pek bunu umursamadım. Aslında bakarsanız şimdi ise bakire olup olmamam benim için bir mesele değildi, çünkü hür bir kadınım. Kendi mesleğim, gelirim ve hayatım vardı ve hesap verecek (!) kimsem yoktu. 3 sene önce biriyle tanıştım, 1 seneyi aşkın zamandır da nişanlıydık. Her şey iyi gidiyordu. Ben ona ilişkinin başında her şeyi anlattım o da beni öyle kabul etti sandım bugüne kadar. Gerçi kendisi de bakir biri değil, daha önce başından kısa bir evlilik geçmiş ve çocuğu yoktu. İşler ciddileşmeye başlayınca birden başka biri oldu ve ne kadar istese de bakire olmadığım için benimle evlenmeyi kendine yediremiyormuş, çok düşünmüş beyefendi. Bana evlilikte sürekli bunu dert edinmektense ayrılmak daha iyi dedi. Bende tamam dedim. Çok kırgınım.. Baştan bu ilişkiye neden devam etti ki?
Güncellemeler
+1 yıl
Bakire olmadığımı yeni söylemedim çıkmaya başladığımız dönemlerde biliyordu
Güncellemeler
+1 yıl
ve ben eskort değilim beni niye herkesin altına giren biri gibi lanse ediyorsunuz? Siz daha önce sevgilinizle birlikte olmadınız mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Yakın iş arkadaşlarımdan biriyle beni aldattığını öğrendim. Üstelik arkadaşım evli. Beni 'bakire olmadığım' gerekçesiyle terkeden adamın bulduğu insana bakın.. Aslında bekliyordum. Çünkü kendimce sebebin mantıksız oldununu her yorumda belirttim. Kalbim kırık ama atlatacağım.. Bu arada beyefendi barışmak istedi hata etmiş kafası karışmış, aslında beni seviyormuş o kadın kandırmış onu falan.. bende reddettim. Herkes yoluna artık.
29 yaşındayım ve nişanlım tarafından bakire olmadığım için terk edildim, baştan neden kabul etti?
Cevapla