Nişanlımi evliliğe hazır olmadığı gerekçesiyle terk ettim. Hata mi yaptım?

Birbirimizi seviyorduk. Fakat ne zaman düğün tarihi kondu. O zaman anladım. 7 ay sonra dugunu olacak erkek olgunlugu göremedim. İslerini gevşek tutuyordu. Evliliğin E si onun ilgisini çekmiyordu. Ama bana sürekli suprizler yapardi ve sürekli bana olan sevgisini gösteriyordu. İşte böyle çok severken ayrılmak zorunda kaldım. Sırf evliliğe hazır olmamak bir ayrılık sebebi değil midir? İlla sevginin saygının bitmesi mi lazim ilişkinin bitmesi için? Sevgi her şeye yeter miydi? Şu an benden nefret ediyor onu terk ettiğim için.
Nişanlımi evliliğe hazır olmadığı gerekçesiyle terk ettim. Hata mi yaptım?
Cevapla