Nişanlım evlenme teklifi yapmadı diye ayrıldım. İyi yapmış mıyım?

O kadar dedim ona ben evlenme teklifi istiyorum yoksa evlenmiyorum dedim yapmadı bende ayrıldım iyi yapmışım demi?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar soru troll yaa hepinizde inanmissiniz yalnız şu konuda haklısınız biranda dusunemeyip sevgilim yazacağıma nişanlım yazmisim
Nişanlım evlenme teklifi yapmadı diye ayrıldım. İyi yapmış mıyım?
Cevapla