AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
131Cevap
Hatta yapmışsın. Nedir bu oruç tutanların tutmayanlardan olma beklentisi. Ne linç edilir. Ya neden tutmuyorsun diye baskı yapılır. ya da senin yaptığı gibi vay kafir dercesine ayrılır boşanır.
Ben mi ayrıldım 😳 allahimmmm ve ayrıca önceden tutan birisi olduğu için bunu yine olsa yine yaparim
Oruç tut diyemezsin ki.
Herkesin sevabı da günahı da kendisine.
sevgili kardesim o benim iyiligime dusuniyorsa bende onun iyiligine dusunmeliyim
Evet ama oruç tutmasını direkt olarak söylemek yerine (yani emir gibi) tavsiye etmen daha doğru olurdu.
Ama onun da bu sebepten ayrılması çok çocukça olmuş, sen yoluna bak derim.
Sağlıklı bir ilişki değilmiş gibi duruyor.
biliyormusun hic bir zaman oruc tut ya da tutmalisin demedim neden tutmuyorsun tutacak misin seni sahur icin uyandirayim gibi söylentiler oldu elbette hayir tutmiyacam dedigi icin biraz uzatmis olabilirim aslinda bu kes hic uzatmadim o garip bir sekilde patladi bende anlamadim
Belki de dini farklıdır ama söylemek istemiyordur?
Yok canim olur mu öyle şey 😳
Olur tabi neden olmasın ki
Hayir olmaz o bana dinimin hikayelerini anlatan biriydi o yüzden olmaz
Anlatabilir o normal bir şey ama bu illa ki müslüman olduğunu göstermez
Cuma namazını gidiyordu cami
O zaman oruç tutmak istemiyordur
Olabilir
Barıştınız mı peki
Barışmak gibi değil ama konuşuyoruz
Ben şahsen bana dini öğütler vereni hayatımdan çıkarıyorum benim bi yanlışımı görürse beni eleştirsin din üzerinden bana yürümesin bazen deist olasım falan geliyo yani
Anladim
Barıştınız mı bari
Hayir
saçma bi neden olmuş benim sevgilimde oruç tutmamı söyledi ben tutamam dedim
Abi söylenmesi bile itici herkes ne yapacağını biliyordur eksik kalın siz bi lütfen.
oruç tutup tutmaması bence seni ilgilendirmiyor herkesin ibadedi inancı kendine biraz saygı duymak lazım sevgilinin günahları ve sevaplarını sen taşımıyorsun sonuçta çocuk iyi yapmış bende olsam bende ayrılırım biraz özgürlük
Yaptığın davranış aşırı saçma şimdi ben mesela tutmuyorum ve birinin bana gelip de niye ki regl misin demesiyle senin yaptığından farkı yok bırakın artık bu işleri ya isteyen tutar isteyen tuzmaz size nee
Mantıksız bir neden sen iyilik yapmissin ama konuşma tarzın nasıldı? Orucunu tut diye sert bir tepki vermişsen dinimiz bunu emretmiyor oda yanlış bir harekettir ama güzellikle söylediğin halde ayrıldıysa kendi bilir
adam haklı. benim sevgilim böyle şeylere karışsa, önce izah ederim sonra devan ederse düşünürüm sonunu. ayrılırmam başta tabi ama uzatırsa oruc tut vs vs diye bir süre uzak dururum. tavrını ya düzeltir ya ayrılırız.
Hangi dine inanıyor? Müslümansa tamam teşvik amaçlı söylenebilir, beraber tutalım vs. gibi ama başka dine inanıyorsa bunu saygısızlık olarak görmüş olabilir. Lakin bunun için de ayrılınmaz. Biraz abartmış sevgilin. Bence geri barışın.
Tabi senin dediğin yanlış neden yanlış boşver yani sanane o bilmuyomu ramazn ayimda oldugumuzu her koyun kendi bacagindan ikincisi bunda alincak hicbisey yok bahane ariyomus demekki zaten sanal aşklar boş sen reelde bul
Senin tavsiye vermen doğru bu sebeple ayrılan bir insandan pek bir şey bekleme zaten. Allah'a olan kulluk vazifesini yapmıyan bir eşden hayır beklemek yanlış olur zaten
tesekkur ederim:)
Daha iyi olursun inşallah Allah gönlüne göre birini versin
amin cok tesekkür ederim
Öncelikle oruç gibi bir konu üzerinden ayrılmak çok aşırılıga kaçınmış ve insanların dini ibaadetleri onları ilgilendirir sizinde bunu emir kipi ile söylemeniz dogru olmamış.
Pişman olacak bişey yok
Dinin 32 farzı vardır bunlardan biride oruç tutmak
Biz müslümanlar elimizden geldiği kadar Allah’ın verdiği emirlere uymak zorundayız
Siz sadece teşvik etmişsiniz... Ne güzel.
Allah insanları yaratır , bana kulluk eden ve etmeyenler... herşey bundan ibaret.
Hiç görüşmemene ramen çok garipmiş gerçekten yorumları okudum bence demene gerek yoktu ama baskılar bi şekilde söylemememişsin biraz bahanesi olmış gibi ayrılmaya
Evet yapmamalıydın ama onunda sırf bunun için ayrılmaması gerekirdi
Kendisi Müslüman mıydı? Eğer değilse yanlış yapmışsın bana yapılsa bende ayrılırdım. Herkesin değerleri var. Sana göre yanlış ona göre doğrudur
müslümani ve önce orucunu tutardi ama simdi tutmadigini görünce haliyle ona tut dedim
O senin dine nasıl saygı duyup bir şey demediyse seninde dememen lazımdı.😒 Sevgilim böyle dese demek ki bana saygı duymuyor, beni böyle kabullenmiyor, ayrı dünyaların insanıyız diyip bende ayrılırdım🤷♀️
o bir müslüman neyine saygi duyacam pardon
Müslümanlığı yaşayış şekline saygı duyulan.
Hımm anliyorum
sanane tutar tutmaz sen kımsın zorluyosun muneccinmisin salıh emelmısın nesın lan sen bende ayrılırdım
öncelikle konusma tarziniza hayran kaldim mükemmel
daha sonrada ortada zorlaa yok olamazda sadece söeme varve olmasi gereken
bende senın turkcene hayran kaldım
Birincisi laptopdan yazdığım için biraz yanlış yazmış olabilirim ikincisi ise benim dilim olmadığı için bence gayet iyi
bence degıl
Ozaman bildiğin başka diki benim Türkçeyi konuştuğum gibi konuş bakalım nasıl oluyormuş
belkı baska zaman
Tabiki
sen dinin sana dediğini yapmışsın birini yoluna çağırmışsın onu terciği
Geçer ve boşver onun bırakacagı varmış bırakmış bahane olmuş bu
Fiş, prize girmeden, sevgili olunmaz bu birrr..
Karsindakinin inancına, kararlarına saygı duyamayacaksan biriyle ilişki kurma. Bu da iki.
@Lizzzz Dayı babandir. Saygili ol.
Ben delirdim burda. Sevgilin iyi dayanmış. Sanane kızım ister tutar ister satar. Sanane.😪😪😡😪😪😪😪 İşte bu yüzden mülsülam insanlar = yobaz diye geçiyor dünyada.Çünkü çoğunluğu öle. İstinalar kaideyi bozmaz çoğunluk neyse o dur tanı.
Yanlış anlamayın ama cevap görselde din kişisel bir seçimdir bazı insanlar da kırmızı çizgidir
Belli ki ilk fırsatta ayrılacaktı bu da bahane oldu hatanı arıyormuş böyle bir şey yüzünden ayrılmaz bir insan tutmaayacağım der geçer bu olmasa başka şeyden ayrılacaktı üzme kendini
Hayırdır insallah bu aralar çok saçma sorular duyuyorum bunun gibi , erkeklerde kafa yapti herhalde bu ramazan? 1 yil ve 8 aylik iliski böyle bitirilir mi? Köpek gibi doner o
Hiç üzülme moralini bozma sen doğru olanı demişsin sen oruç tutarken onunda senle tutması gerekirdi sen sevabı o günahı secti yapıcak birsey yok Allah sana sabır güç versin inşallah erken unutursun
Zorlamadıysan sorun yoktur hatırlatma yapılır ama zorla olmaz. Herkesin sevabı kendine. Herkesin inanç seviyesi aynı olabilecek diye kaide yok sonuçta.
Üstüne çok gitmediysen neden oruç tutmuyorsun diye irdelemediysen bence ayrılması saçma olmuş. Onun sana aşkı bu kadar basit miydi oruç yüzünden ayrılık olur mu ya? Hem sen kötü bir şeyde dememişsin.
İyi yapmış ayrılmış senin gibi bir bağnazdan. Onun oruç tutup tutmamasından sana ne? Umarım daha iyi biriyle tanışır. Sende oruç tutan birini bulursun. Win win.
🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️
Ya zaten 2 yıla aşkın bir süreyi hiç görmediğin birine harcamak aşırı saçma. Bence o da bu saçmalığı sonlandırmak istemiş bu bahaneyle
ya neresi sacma dugularimiza sacma diyemezsin hersey güzeldi o benim kalbime bende onun kalbie dokundum beden mi sacma ve bahane insanin ruhuna kalbine icine dokunduktan sonra
Ee sonra? Sonuç itibariyle beraber ne paylaştınız? Ne kadar varsınız sosyal hayatınızda? Kusura bakma evcilik oynamak bu
birlikteligimizin her aninda birbirmizin yanindaydik senin anlamaminida anliyorum
Bende boyle biriyim ve bende esimin boyle olmasini isterdim ve baktim benim sevdigim kisi yoldan cikiyor, uyariyorum orali olmuyor kulak vermiyor ee o zaman demek ki aradigin istedigin ve dogru kisi o degil...
Belkide
Sana ne? Kime ne? Sevgili olmanız onun dini inançlarına karışabileceğin anlamına gelmiyor.
Çok saçma bir ayrılık sebebi olmuş bu konuda fazla yorum yapmayacağım fakat içindeki yangın geçer zorda olsa geçer kimse unutulmaz değil...
Hayat mottom; Sen sana yapılmasını istemedigin bir şeyi başkasına yapmayacaksin nokta
Ben bana yapılması istediğim bir şeyi yapım zaten😚
Sevgili zamanında da 1 yıl 8 ay niyetliymişsiniz iyi sabır valla.
anlamadim
Sadece sevgiline değil hiç kimseye karışmamalısın. Ama ayrılık sebebi değil kesinlikle
önceden birbirimizi tesfik ederdik oruca namaza ve bir sureligine orucunu namazini tutmadigini görünce onun yol arkadasi olarak söylemem yanlis mi?
Sadece oruc tut mu dedin yoksa zorladin mi zorladiysan haketmissin sadece tavsiyeyse haketmemissin
tavsiye
Oda Müslüman dı değilmi? Sen doğru olanı yapmışsın yanlış birşey yapmadın sen.
evet müslüma teskkür ederim :)
Rica ederim 💙
Herkesin kendi kararı ya çok fazla üstüne gitmemek lazım
Bu onun herzaman ki kararı değildiki yani tutardı kılardı ama nedense bıraktı ve ben onun hayat yoldaşı olduğum için hatırlatmam gerekmez mi ben yapmasam kim yapar
Sanane milletin orucundan ya, kendin tutuyorsan tut
Aynen bende böyle bi sorun yaşamıştım tutmuyorum diye biri zorladı sanki bilmiyoruz neyin günah neyin değil baskıyla olacak iş değil
Yobazlık, kendi doğrusunu başkasına dayatıyor sorsan ben onun iyiliği için yaptım der
Evet böyle baskıdan bende hiç hoşlanmam zaten insanın içinden gelmesi lazım zoraki olunca sevapta olmuyor o
Abi ne alaka oruçla tutan tutar tutmayan tutmaz her koyun kendi bacağından asılır böyle şeylere fazla takılma 🤦🤦
Ne diyor şair
Mümkirler aşk halini bilmez,
Münafıklar yola gelmez,
İblis tövbeye dönmez.
En iyisini yapmışsın tutmadığı için değil ayrıldığı için ayrılmalısın. Zora gelmiyor hemen bitiriyor yarın evlensende boşanır.
Kimse kimseye zorla bir şey yaptıramaz o yüzden bu çok hoş olmadı ama ayrılık sebebide olmamalıydı 😅
Tebrik ederim doğru olanı yapmışsın onu iyi bişeye yöneltmişsin , emir de vermemişsin senlik kötü bişey yok yani.
tamamen haksızsın koca insan yetişkin kendisi bilir ne yapacağını ne yapmayacağını herkesin dogrusu kendisinedir
Herkesin dini imanı kendine namaz kılıp çocuk taciz edenlerin yolu çok mu doğru da sanki yanlış bir yol diyorsunuz bırakın bu gerici düşünceleri artık
Evet belkide öyle olanlar var ama yanlış yol ise Müslüman olup dininin emirlerini yerine getirmemek oluyor evet herkes dini kendine ama önceden beraber yaptığımız şeyin artık yapmaması brnim ona sormam gayet doğal ve ayrıca yoluma devam edeceğim adamsa bunu söylemek bana düşer
Adam ayrılmak için bahane arıyormuş bulmuş işte boşver😂
🥺🥺
Ohh çok iyi yapmış. Vermiyosundur da, geç bile kalmış.
Pardon
Adama ne karışıyon isterse peynire tapar sanane iyi olmuş.
Hihi
hıhı tabi.
Hic görmeden bu kadar yıl ve sacma biseyden dolayı ayrılık enteresan 🤔
😞
Sadece meraktan soruyorum. Tutmak istemiyorum dese senin tepkin ne olurdu? 🙄
Tepkim bence başta nasil istersen sen bilirsin olursa ama bir süre sonra ona tavsiye verirdim yani şöyle kizmazsan virsey diyecem mesajımı oku ama cevap yazamadım ve en önemlisi kızma diye başlayan bir mesajla ona hatırlatmaya çalışırdım ama ona tutmak zorundasin veya tutman lazım demezdim
Yanlış yol derkenn? Saygısızlık yaptığın ve bunu normalmiş gibi anlatıp mağdur edeviyatı yapıyorsun.
Ona yanlış yoldasın demedim emir konuşmasıda yapmadım bunu bil öncelikle
Yanlış yokda olduğunu gördüm yazmışsın? Senin yolun sana göre doğruu başkasına göre değil. Sevgilinde sana oruç tutma namaz kılma yaptığın saçmalık deseydi?
Benim sevgilim onunla sadece şaunlik bir durum yaşamıyorduk onunla gelecek hayali kuruyorduk ve zaten hep bunları konuşurduk ama bir süreliğine uzaklaştı ibadetlerinden ve ben sadece sordum tutuyormusun hayir diyince neden gibi sorular sorunca patladi
Uzak mesafe yazmışsın senin gözüne girmek gönlünü kazanmak istediği için mış numarası yapmışta olabilir.
Olabilir
Hadsizce baskılarsan veya tehdit edersen böyle olması normal
cok guzel iste kiz sevin ya seni kandirip seks yapip kizlini aldikdan sonra braksaydi daha kotusunu dusunerek yola cik iyisi olsun
İleride daha büyük tartışmalara yol açar, şimdiden ayrılmanız iyi olmuş
😞😞
İyi niyetinle oruç tut demişsin ne var bunda
🤷🏾♀️
Ben olsam bende ayrılırım.
Neden
Kimseye zorla ibadet yaptıramazsın zorlarsan sürekli üst üste aynı şeyi söylersen sıkılır ve ayrılır senden uzaklaşır.
Anliyorum söylemesemde ben kendime kötü hissederdim
Ama haklısın belkide öyle olmuş
Bu yüzden yaz kusura bakma karismamam lazımdı dersin
Teşekkür ederim yorumun için 😊
Senden ayrılmak istemiş oruç bahanesi (alevi olabilirmi)