AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
131Cevap
tutan tutmaynda aynı bugun dogru yasamadıkları bir din için insanlar zorbalık yapıyor
.
Kesinlikle uygun olanı yapmışsınız.
Ve bu çok olağan bir talep.
.
hayatta öğrendiğim ve geç öğrendiğim bısey varsa ; bir insanı değiştiremeyeceğin. yani yanlış yapmıssın :)
Neee ayrı ülke ve 2 sene görüşmediyaen amaç ne ya ahaha
amac derken görüsmek ile amac mi olur
ayrı ülkede aşk mı olur ya :)) elini tutamadıktan, koklayamadıktan sonra. o aşk değil sen öyle sanıyon.
O aşk uzak olması ona aşık olamiyacağim anlamına gelmez herseyin hayalini kurarak yaşamak mükemmel bence özlemle yaşamak kavuşma anının ne kadar güzel olacağını beraber hayalini kurmak
Adam ne dedi peki? Sen böyle deyince.
Zorla birşeyleri yapamazsın. Bunu bilmem gerek.
Yanlış yol? Kime göre, neye göre? Biriyle sevgili oluyorsunuz diye o sizin tapulu malınız olmuyor ya da o kişinin vasisi degilsiniz. Kimse hakkında karar mercii değilsiniz. Çocuk mantıklı olani yapmış.
Doğru demişsin
ama onun gidesi varmış zaten
belkide
Ibadet Allah icin yapilir, bir kulun talebi ile degil.
Her şeyden önce Allah'ın rızası gelir.
Elbette
Ayrılmak için bahaneye bak ya.
belkide
iyi kurtulmuş çocuk 😂
hihi tabi
Ayrılması yanlış olmuş sen sonuçta iyi birşey yapmasi için davet etmişsin
öyle elbette ama bazen hersey ters yöne gide biliyor
Haklısın yapacak birşey yok
Bence bahane bulmuş knm
belkide
Bu adamla görüşmeden bu huylarını bilmiyor muydun
hayir gayet iyi tutuyordu oruclarini gayet iyidi ibadetleri namazlari eh iste olsada ama orucunu tutmamasi beni sasirtmisti
Belki bi sıkıntısı vardır neden yargıladın ki
Bi sıkıntısı var ve bu yüzdende sigara içmeden duramadigini söyledi
Tamam sen ustune mi gittin buna ragmen?
Gittim mi? Gitmedim ki? Gittim mi yaa yoooo
Adam gittiğine göre😂
🤷🏾♀️🤦🏽♀️
ona da karışmayı verin ne salça oluyorsunuz her şeye
Çünkü ben sadece şimdi değil öne göre de düşünüyorum o yüzden salça değilde yol göstermek diyelim yaparım
sen zaten adamın yaşam şartını ve seçimlerini önceden anlamışsındır sevip sevemeyeceğini onun da yaşı varsa iradesi ve seçme özgürlüğü vardır sen hayatına sonradan dahil olmuş birisi onu değitirmeye hakkın yok adam haklı ben olsam ben de ayrılırdım. tek doğru sizin doğrunuz zaten
Anladim
Teşekkür ederim
Sen doğru olanı yaptın aşko küçük bir şey için götü sıkıştıysa senin için bi bok yapmazdı
Yapmamalıydın tabiki seni ilgilendirmez kendi kararı bu
Sevgiliyken bu tür ikazlarin olmaması lazım hadi evlisin diyelim olabilir onu anlarım.
Sende onun iyiliğini istiyorsun kötü bı düşüncen olduğunu sanmıyorum ama oruç işi allahla kul arasındadır diğerlerini çok alakadar etmemeli diye düşünüyorum
Çok sevse gitmezdi bu bahane ölmüş farklı ülkede ise dünya görüşü seninkinden farklıdır sadece oruç tut demeyip namaz hatırlatan bildirimler gibi mesaj attıysan bunalmıştır onun dışında suç kendisinde. Ülke çapında birini bul bence
Şu aşşşağılarda @Zeynepy34 diye bir üye var onunla konuşurken dikkatli olun. :) Kız istemeyi çok seviyor.
Kimseye oruç tut veya tutma demeye hakkımız yok bence
Kendisi de tutması gerektiğini biliyordur fakat karışman hoşuna gitmemiş olabilir, bunun içinde ayrılması saçma olmuş, sana rahatsız olduğunu söyleyip konuyu kapatabilirdi. Hiç görüşmedik demişsin bence ayrılmak için bahane aramış.
Senin söylediğin mi daha saçma onun ayrılık sebebi mi karar veremedim
ister sevgilin istese çocuğun olsun oruç tut demeye hakkın yok herkesin krndi inancı öxgür iradesi gayet iyi yapmış söylememeliydin
1 yıl 8 ay sevgilim diyorsun ama hiç görüşmediniz çok ilginç
Yok bence çok iyi bişi yaptın bukadar küçük bir sebebten ayrılıyorsa bahane arıyordur buna emin ol yoksa ben tutmak istemiyorum diyip kapata bilirdi konuhu
Onun oruç tutup tutmaması seni ilgilendirmiyor. Allah'ın soracağı soruya kul kula sormasin bı zahmet.
Yanlış yolda olduğunu nereden biliyorsun! Ya sen yanlış yoldaysan? Kaç kitap okuyup araştırdın! Dinin Ne? İslam... Nereden biliyorsun doğru din olduğunu? Annem öyle dedi.. Annen nereden biliyor? Annesi söylemiş.. Ona kim söylemiş? Vs vs vs... Ezbere yaşayan, balık tutmayı öğrenmeyi sevmeyen, tutulmuş balığı yemeye hazır insanlarız.. Yazık bize
Yazık sana
Sana da... Kendini savunmaktan aciz, bilgisiz, kulaktan duyma fikirlerle yaşayan, Hatta gizli yorum yapan birisin.
Savuna bilirim kendime de şuanda o halde değil bu bir ikincisi ise ben bu yorumun tutacağını nereden bileyim🤦🏽♀️
senin yanlisin yokmus adam ayrilmak icin bahane ariyormus
demekki kafa yapısı daha farklıymıs ama böyle bir sebepten ayrılmakta sacma geldi
Ulan ya ne saçma ilişkiler... İki gün sonra barışırsınız merak etme
Bakalim😃
Bu kadarcık konudan seni üzüyorsa bence doğru kişi değil
Kim bilir belkide
Ya o değilde ayrı ülkelerde nasıl 1yıl 8 ay ilişki sürdürdünüz valla helal olsun, yaşın küçük galiba
🥺🥺🥺🥺🥺🥺 evet
Dinde zorlama olmaz. Sen tutuyorsun ama o sana tutma dememiş. Saygı duymuş. Senin de buna saygı duyman gerekirdi. Olanla ölene çare yok. Geçmiş olsun kardeşim.
Sen doğruya sevk etmişsin sende sıkıntı yok sen rahat ol onun başka derdi vardır bunu bahane edip kaçmıştır üstüne düşme gelirse de geri yuz verme derim yoluna bak daha hayırlı birini illaki bulursun
Herkesin yanlışı doğrusu kendisine ben de benim inançlarıma burnunu sokan birini hayatımdan çıkarırdım
Ben ise hayatımdaki insanın inancı benim için önemli senin görüşün elbette saygı duyarım ama benim evleneceğim çocuklarımın babası olacak kişi ibadetli olmalı
O zaman içinde yangın olacak bir durum yok sevinmelisin ve kendine ibadetle birini bulmalısın
Herşey bu kadar basit değil sevdiğim adamdan ayrıldım kolay değil yani 2 günde unutup başka biriyle olmam bakmam hatta
2 yıla yakındır sevgiliniz ve hiç görüşmediniz
Vay be ne aşklar (!) var asdgng
Bu dini konular hassas konular Allah bile iradeye karısmiyorken sen nasıl olurda karısırsın. Yanlışı sen yapmışsın o değil. Yanlışı ona değil Allaha yapmışsın
Doğruyu yapmışsın canım
tesekkür ederim:)
Ayrıldığına göre Hayır gelemzmiş
Hiç görüşmedin ama çoooookkkk aşıksın. Yalanını s*keyim senin ya.
Eğer gerçekse de kafanın içindeki o boşluğu s... keyim.
Ağzin ne güzel bozuk
Herkesin kendine göre doğrusu, yanlışı var. Sevgilin sana oruç tutma diye baskı yapsa mesela? Hoş olmazdı bence. Di mi? 🙃
Tutar tutmaz karışamazsın
Merhaba sizin yaptığınızda bana göre yanlış bir şey yok. Her insan sevdiğinin doğru yolda olmasını ister siz onu düşünmüşsünüz bence bundan yanlış bir şey yok sanırım o ayrılmak için bahane arıyordu çünkü bu konuşup halledilecek bir mesele.
Hiç görüşmeden 2 yıl boyunca sevgili olmana daha çok şaşırdım, eee ne olacak ayrıl geç ondan,2 rekat namaz kıl desen demekki dövecek seni
Zaten seni sevse idi böyle bir sebep ile ayrılmazdı
evet belkide öyle
Öyle biriyle hayatını birleştirme. Yol ver gitsin.
Oruç tut demen onun ayrılmak için bahane olmuş bence.
Oda ayrımak için sebeb arıyormuş boş ver
Canım bahane etmiş o bence hikaye yani senin dediğin şeyler ayrılası varmış onun.
Çok saçma herkesin orucu kendine bence karışma kendi bilir.
kimse oruc tut dedin diye ayrilmaz o senden sogumustur bunuda bahane ederek ayrilmistir
Yanlis birsey yapmadin, evli olsaniz durum senin icin daha kotu olurdu.
Yahuune takiyorsun kafana sen haklısın
Herkesin kendi kararı sonuçta. Saygı duymak lazım
Ben olsam bende ayrılırım sen kimsin ki uyariyon sanane
Tutacaksa sana mı tutacak?🙄 Benimki de tutmuyor keyfi bilir. İster tutar ister tutmaz.
Burda mevzuu oruçtan çok bahaneye benziyor ama🙄
Belkide
Şahsi fikrim bu yönde😅
Karışamazsın hayatına sevgilinin
Karışmak değil ben ona git oruç tut demem neden tutmuyorsun sorarım eğer geçerli sebebi yoksa ozaman tutmasına söylerim bu
Anladım sonuçta kendi kararı keşke demeseydin
Bilmiyorum belkidr
Sen teklif etmene gerek yoktu zaten oruc tutmayı kendi aklından bulması gerekiyordu
Ona sadece oruç tutmayı tavsiye mi ettin yoksa ısrar edip baskı mı yaptın?