AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
O kendini düşünüp 10 bin isterken iyi sen kendini düşünüp işi garantiye alırken mi kötü? Verme kardeş
Istemek hata, sonra senin olur vermen daha büyük hata, senet sepet işi en büyük hata...😅
Ailesinden isteseymiş ya da kredi çekseymiş. Bir insan sevgilisinden bu kadar yüksek bir meblağ nasıl isteyebiliyor anlayamıyorum. Iyi yapmışsın, bu iş art niyetli gibi geldi bana.
Z kuşağı farklı demek
Yeri gelir arkadaştan bile istenir, arada resmiyet de vardır çünkü. Ama sevgiliden asla istenmez. Nasıl bu kadar küçük düşürebilir insan kendini...
Ben arkadaşımdan bile isteyemem bankaya giderim insan ilişkilerinde maddiyat sorunu yaşamak istemem
Kesinlikle öyle
10.000TL az para değil. Sevgilin kusura bakmasın ama bu dönemde insan babasına bile güvenmiyor.
Ahahahahaha yav sen adnan ziyagil misin? Şaka maka nasıl istemiş bilmiyorum ama ben isteyemezdim o yüzden iyi yapmışsın güven olmuyor yani
Verip iyi olacağına, verme kötü ol daha iyi.
Bu sadece kız arkadaşın için değil herkes için geçerli.
Vermezsen aglayip zirlayip ayrilicak gor bak 😂😂😂
Zaten o andan itibaren benimle konuşmuyor bitirmiş : ))
Borc istemesi ayri, senet duzenlemen apayri. Valla bu gece hayretler icindeyim, sut. mu dokundu nedir 😁
10 bin tl az para değil bu yüzden trip atıyosa ayrıl direk yoksa thodex gibi parayı alır kaçar bu
Evt olabilir
Ben sevgilimle kafeye gidiyordum hesap ödüyordu utanıyordum ne insanlar var cidden
Evet maalesef
sen doğru olanı yapmışsın çok az bir miktar değil sonuçta
Bende doğru olduğunu düşündüm ve o şekilde yaklaştım
Asla ve asla kesinlikle doğru bi adım hatta onun bunu teklif+ısrar etmesi gerekiyordu
Para mevzuları beni sogutuyorr anındaa😭😂
Onuda soğuttu
İyide isteyen o senin soguman gerekırdi😂😂
Vay herkesin soruna cevap yazması için güzel bir yol ama bu kadar kötülemeseydin kendini güzel olurdu..
1000 tl den fazla borç verme
Kimseyede güvenme
Seni koparıyor olabilir
Cok gordum oyle uyanik somuren kizlar ne icin borc istiyrmus
adamsın helal olsun en doğrusunu yapmışsın sevgili dediğin bugün var yarın yok )
Verme borç falan. Düdükleyecek başka keriz arasın bulsun.
çok doğru yaptın insanın karısı bile dolandırabiliyor sen doğru olanı yapmışsın abicim
Sakın verme bro sonra o da başkalarına "verir" üzülürsün..
Gayet doğru yapmışsın banka mısın sen? Çok büyük bir para
Haklısın o senden nasıl para isteyenildi orası ayrı bişey
iyi yaptin bence senle konjsmama nedeni sana belkide borcunu odemez
Aynen öyle senet imzalarsa ver kardeşim bu devirde herşeye oluyor. Belki parayı alıp kaybolcak
Bende de yok deseydin senet ayıp olmuş ama verme tabi
Senet istemekte normal değil güven sorunu varsa zaten bu ilişki pek ciddi degildir.
Vermemekle çok iyi yapmışsın ne yapacağı belli olmazz.
kendimi biraz kötü hissederdim ama doğru olanı yapmışsın bu devirde kimseye güvenilmez anlayışla karşılardım ben
Maalesef anlayışla karşılamadı hanfendi
Başına her şey gelebilir.
Ne gib
Ciddi dusunmedigim kişiyse para vermezdim seviyorsam da ne borcu istediği kadarını verirdim.
sanki çok istemiş borç diyorsun birde
Evt
Çok doğru yaptın helaaal
Teşekkürler
Sözleşme, senet vs imzalatıp öyle ver.
Öyle yapacaktım zaten şu an konuşmuyor benimle
Yani olsbilir. Borç almaktan da vermekten de hoşlanmıyorum
Yüzsüzlüğün bu kadarı. Sakın verme geri de ödemez.
Hayır vermedim şu an konuşmuyor benimle
Boş ver konuşmasın
kanka hayatından acil çıkarman gereken insan türü tamamen yapmacık davranıyor ileride lan ben bununla mı beraber oldum diyeceğin bir tip engelle uzaklaş zor biliyorum ama dua ediceksin bana.
Ilişki durumu kaç yıllık yakın mi. Ve ne için istiyor
1.5 yıllık ilişkim var , ne için istediğini söylemedi , israr ettiğimde bu konu hakkında bilgi vermekten kacındı
Hmm boşver. Zaten zorda olsa kendi hazırlar senet öyle isterdi
Evet ama nerde öyle düşünceli bir bayan
Evli nişanlı felan olmadan zor. Kendi zengin biri ise 10 bin önemsiz ise belki ondandır
Orta halli biri memur kendisi dedğim gibi nişanlı olsak bu tarz şeylerde sorun çıkarmam ama bence doğru olanı yaptım
Evet boşver. İkinizde çalışıyorsanız evlilik vb neden yok yaşta büyük
Eğer ciddi iseniz , yaptığın çok salakça , eğer ciddi değilseniz , yerinde olsam para bana koymazssa veririm adamlığini görmüş olur
Dost ile ye iç, alışveriş etme.
Direkt kabul etmeseydin keşke ama helal sana zeki adamsın :)
Haklisin borcuna ait birşey olmali elinde ama senet biraz ağır gibi.
10 bin dediğin nedir ki ver gitsin.
Büyük miktarda para için anlaşma yapılmalı öderse güven oluşur
saçmalama la gödünü verse o kadar para vermem. Sende verme salak yerine koyuyo seni sakın verme
Şeyy malım seni vereyimde mi kötü olayım yoksa vermeyeyimde mi kötü olayım...
Tabi borç dicek ama vermez geri sana parayı birde afedersin enayi değilsin o kadar para sevfiliye verilmez belkide ayrılcan nerden biliyorsun birde o parayı ne yapacakmış o kadar
ciddi bir mesele için istemiyorsa bu parayı bence vermemelisin kesinlikle. Seni bankamatik olarak görmemeli ve bunun için küsüp darılan birine yol ver gitsin
Eğer gerçekten vi ihtiyacı varsa hastalığı için kullanıcaksa falan ayıp etmişsin zevk için istediyse vermediysen en güzelini yapmış sın helal olsun
Ne için istediğini bilmiyorum , zaten hastalık söz konusu olsa idi haberim olur öyle bir durumda benim yaptığım terbiyesizlik olur ama parayı bence aslı astarı olmayan şeyler için istedi
En iyisini yapmışsın çok yüz verme bende kızım hemcinsimi tanırım niyeti seni kandırıp kaçmaktı
Kaçmaktı değilde ayrılmaktır
Geçmişe dönük yaşımın verdiği tecrübelerden kaynaklı bu tarz konularda biraz tecrübeliyim ,
Bence de doğru olanı yapmışsınız ama bunu güven problemi olarak da görebilir oda kendine göre haklı
Geri alabileceğini düşündüğün miktarları verirsin
Evet ozaman senete de ihtiyaç olmaz
sakın verme sakın ılıskılerde hedıye vs alırısn ama para olayı girince devamı gelcek ve alamazsın sonra senı kekleyemeyınce basar sutu abi sözü dinle bız yasadık onları sakın
Hayır en doğrusunu yaptın
Teşekkürler öyle düşündüm bende
Amca senin çoluğun çocuğun işin gücün yok mu
Bu yaşta buralarda trol trol sorular soruyorsun acıyorum
Senet düzenlemek tam bir alfalık sonuçta borç istemiş Sapına kadar haklısın ayrıl hatta surat astığı için
Nişanlıyım bı ihtiyacın var mı dediginde bile ben kendim hallederim bı ihtiyacim yok derim asla bişey isteyemem
Yanlışını doğrusunu bilemedim ama ilerde ne olacağı belli olmaz bunu güzel bir üslupla anlatabilirsin ve anlicaktır diye düşünüyorum :)
Iphone alacaktır hahaaha kanka sakın kanma bu kıza..
Olabilir , kanmıyorum ben mantıklı bir adamım
Tabiki de en doğrusu bu devirde babana bile güvenmeyeceksin
Ayrıca beni takip ederseniz çok mutlu olurummmmm😊
Sahsen mantili hareket. Sonucta 100-200tl degil tam 10k para. Bence haklisin. Benimde basima boyle bir olay gelseydi yapardim walla.
Bence kırıcı olmuş kız için ama onunda 10 bin tl istemesi garip ben cok utanırdım bu konuda.
Evet onun içinde zor bir durum ama bende kendimi garantiye almam gerekirdi