Kızlar, bayan lafına neden kızıyorsunuz , bayan ile kadın arasındaki fark nedir?

Atatürkün bir açıklaması
  • “Bay ne demektir, biliyor musun? Dur bekle, cevabını ben vereyim. Saygıya, hürmete layık insan, erkek demektir; bayan da, aynı saygı ve hürmete layık olan kadın demektir.”
Ve diğer açıklamasında şu
  • “bir kadını evlenmeden önce ve sonrasında iki ayrı insan saymak bence çağdışı bir olaydır”
Yani neden bu kadar kızıyorsunuz bayan lafına , cevap istiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar cinsiyet olmadığını bende biliyorum bir hitap şeklidir
Güncellemeler
+1 yıl
Tamam kadın kelimesinin cinsellikle alakası yok zaten😃 bayan kelimesinde hitap için kullanılır ama hala neden bayan lafına kızdığınızın cevabı yok 😃bence sizde bilmiyorsunuz 😂
Güncellemeler
+1 yıl
Kızlar, bayan lafına neden kızıyorsunuz , bayan ile kadın arasındaki fark nedir?
Cevapla