Bayan mı kadın mı tartışmaları için ne diyorsunuz?

Erkekler feministlere ayak uydurmak için herkese kadın diyor. Ben daha bakireyim yani kızım, bu yüzden kız demeleri lazım. Kadın deyince kendimi bakire değil gibi hissediyorum o ne olacak?

Bayan mı kadın mı tartışmaları için ne diyorsunuz?
Cevapla