Geçen ay nişanlandık, kedimi evlenince evde istemediğini söylediği için kavga ettik ve ben nişanı attım. Herkes bana kızdı bi kedi için ne yapıyorsun diye. Ben kesinlikle haklı olduğumu düşünüyorum, sizce ne yapmalıydım?
Kedimi istemediği için nişanı attım, sizce haklı değil miyim?
Yani hayatının parçası olan bir şeyi reddetmesi kabalık, sevse katlanması gerekirdi. Hayvan bu çocuk gibi atmak zalimlik olur zalimliğin üzerine bir de seni çok üzerdi bu durum. Tavrını koymuşsun, geri dönerse gönlü bilir, kediyi attıramaz öyle. İnsanlara de ki bu kedi benim çocuğum gibi, atarsam yıkılırım, kimsenin bu konu hakkında üzerime gelmesini istemiyorum. Anlamazlarsa bu ne senin suçun ne de kedinin suçu olur.
O da kendince haklı olabilir ama sen daha çok haklısın. Kedinden vazgeçmeni istemesi, bu konuda diretmesi yanlış. O istemiyorsa ve sende kedimden vazgeçemem diyorsan anlayış gösterip yollarınızı ayıracaktı. Bunu kavgaya kadar götürmeye gerek yoktu...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben de evde ejderha istemem dediği için nişanımı attım
haksızsın. siz de iyica abartmaya başladınız artık kabak tadı veriyor. Tamam anladık hayvanseversiniz iyi güzel hoş da yeter yani. Bu ne demek şimdi böyle bir şey için nişan mı atılır? O kedi mi sahip çıkacak sana