Daha demin kedi çizdiği için dışarıya koydum çok pişmanım başına bir şey gelmez değil mi?

1-2 saat önce yavru kedi buldum eve aldım süt verdim su verdim yanıma getirdim battaniyede yatsın diye beni tırmalayıp üstüme çıkıyor, kollarımı çiziyor 2 kere dışarı koydum geri aldım anlamadı en son temelli koydum şimdi çok pişmanım başına bir şey gelmez değil mi?
Daha demin kedi çizdiği için dışarıya koydum çok pişmanım başına bir şey gelmez değil mi?
Cevapla