AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
110Cevap
Yaşıtlarım çocuk gibi anlaşamam benden biraz büyük olmasında yarar var
32 yaşına kadar hiç sevgilim olmadıysa bu yaştan sonra da olmaz herhalde
+- 5 yaşa kadar normal karşılıyorum.
Yani evet bugüne kadar hep böyle oldu. Bundan sonra da böyle olur diye düşünüyorum.
22 yasina kadar evet. 25 - 30 arasi 7-8 yas. 30 dan sonra herkes kendi haline baksın.
Ben sevgili tercih etmiyorum çünkü kriterlerime uygunu yok
Boşuna da kendime deert çıkarmamış oluyorum
Kafalar uysun, ama benım tercıgım benden buyuk olmasın
Erkeğim yaşı büyük olursa olgun olur anlayışlı olur eşini erdirmez dinler duygularına hakim olur bencede erkek yaşi 10 yaş büyük olmali
Kendimden baya büyük biyle olmam küçükler lede olmam şöyle ozetliyim buyukbirini alip tarihî öğrenmeyi küçük birini alip tarihî öğretmek istemem yaşıma yakın tercihimdir
Aslında yaş çok önemli değil gibi dursa da en fazla 5 yaş küçük 5 yaş büyük olmalı çünkü zamanla düşünceler değişiyor bir taraf daha olgun oluyor veya daha hareketli oluyor anlaşmazlık çıkıyor
Benim için farketmez sanırım ben olgun gösteriyorum zaten ☺️
Bu arada senle konuşmayı çok ama çok istiyorum 🙄 lütfe
''Çıtır'' diye yazılan yorumları okumaya geldim djkashjdka
Uygulamayi goygoy niyetiyle kullanmak mood😂😂
@KubraNn bazen güzel oluyor tutamıyorum kendimi dasdasdas
Nereye kdar ciddiyet azcık da goygoyuna demi ama djndnznznnzns
@KubraNn haklısınız haayat zaten yoruyor, halimiz duman, biraz da makaraya vurak değil mi?
Kesinlikle jdjxjxjzjjdndjd
@KubraNn sizde bendensiniz tuttum sizi asjkhdasjkh
Evde sürekli beni bi sal 'ın ya diye soyleniyorum malûm vizeler geldi simdi siz mi tutucaksiniz kurtulus yok sanırım hdhshshshsnns
@KubraNn tutulmak isterseniz tutarım ajskhdkajs
Madem ki ay tutulmus birde kübra mi tutulsun istiyorsun yani jdnsnnsnsnsnsn
Ve ardından gelen yorum bırak ay tutulsun bu gece dhsjjsjsjsnndn
@KubraNn tutulsun bakalım...
Yaştan çok fikir önemli. Kafaların anlaşması lazım.
Yaş ile baş bazen ters orantılı olabiliyor. Yaşın bir önemi yok bana göre. Karşımdaki insan benim olgunluğuma uygun olsun, sorun olmaz.
10-15 yaş fark iyidir Oğlan değil Adam oluyor
Niye ki?30-40 yaşında ot gelip saman giden, ergen gibi hareket eden bi dünya erkek var çevre de.
Keşke herşey yaşla olsa
haklısın ama o yaşa kadar değişmemek için harcanılan çabayı da takdir ediyorum zor iş :) Ama inan farkediyor yaş En azından tepkileri azalıyor insanın Her şey mümkünmüş gibi bakıyor hayata
Bilmem. Zeka olarak davranış olarak çalıştığım yere çeşit çeşit insan geliyo. Cogunun altında arabası evi var. Bu insanların çoğu yaş yaşamış insanlar. Afedersin iki eliyle bi şeyi dogrultamayan insanlar asalak yaşıyorlar yani. Bazen kendime bende mi böyle olmalıyım diyorum. Bunlar gibi olursam bende herşeye sahip olabilir miyim böyle diyorum.😅Ne desem bilmiyorum ama cidden su yaşıma rağmen onlardan daha güçlü duruşum olduğu apaçık ortada.
Illa yakın ya da uzak olsun diye düşünmedim ama 10+ fark var öyle denk geldi napalim
Yani benden çok büyük veya çok küçük olmaması gerekiyor. -5, +5 şeklinde olabilir.
Evet 2 3 yaşı sıkıntı etmem gerisi biraz daha rahatsız eder sanırım
Afaki bi yas yoksa kucuk de olabilir benden ki zaten geneli Oyle geliyor
Ben genellikle benden büyük insanlar özelinde flört etmeyi daha çok seviyorum.
Yani oyle en fazla 5 yaş farkı olmalı diye düşünüyorum
Yaşa takılmam sevebilmem önemli isterse 45 olsun hiç faketmez
Anlaşmam önemli evvela. Ondan sonra aşırı bir fark yoksa gider o iş.
hayır en az 20 yaş büyük kadınlardan hoşlanıyorum ilgimi çekiyorlar
Yani 37 yaşından küçük olursa evlenebilirim bile
Sevgili tercih etmiyorum 🤣
E tabiki. Her konuda uyum şart...
Yaş farkının çok olmamasına dikkat ederim tabii.
Elbette fazla yaş farkı sadece sorun yaratır
Büyük olması daha iyi
Benden küçükler daha hayat dolu
En az 6 yaş büyük olabilir
En fazla ne kadar büyük olabilir peki? 🤔
Anlamadım
En az 6 en çok kaç yaş diye sordum.
10...
Bence de. 👍
Benden 4 5 yaş büyük olabilir.
Öyle bir şartım yok kafa uyumu önemli
Yaşıtlarımı kardeşim gibi görüyorum ya😃 1 2 yaş büyük olması daha iyidir
Bence sen 18 yasindasin
Değilim
19 o zaman
tam olarak istemiyorum kadınları çoğu zaman hayat birleştirmekten çok yemek ve temizlik yaptırmak için bir araç olarak kullanmak tercihim
Genç sevgili iyidir yatakta mutlu ediyor
Evet 18_22☆ Sevgili Tercihim
Yaşıma yakın eşim 4 yaş var aramızda
Arada 2-3 yaş fark olmalı
Eşimle aynı yaştayız. Hiç sorun yaşamıyoruz
evet illa öyle olur aşırı farka kaçmam
Evet en fazla 5 yaş büyük olsun yeter
Ben sevdikten sonra yaşı sorun etmem 😎👍
Başta okul arkadaşı olunca genelde akran oluyor.
30 yaş altıyla pek anlaşamıyoruz.
Ben benden küçük olmasını isterim
Evet bende 3 yas buyuk
5 yaşa kadar + - sorun yok
Seveni buldukça yaş derdimiz kaldı 🤣🤣
Sevgilim ya da eşim olsunda yaş önemli değil.
Yaş çokta önemli değil
Sevgili tercih etmiyorum
[2-6] derim her zaman ama nasip bu işler.
Yaş önemli değil önemli olan iyi anlaşabilmek
Anlasamayan birbirine uyumsuz ciftlerin sonu ayrılıkla biter
Yaşıtım olmasını isterim
Yaşla ilgili takıntım yok.
Aşırı fark olmadıkça rakamlar önemsiz.
Benden 1 fazla yaş küçük ya da en fazla 2 yaş büyük olmalı yaşıt da olabilir
sen kaçsın
Daha çok uyuma dikkat ederim.