siz kendiniz neyi tercih edersiniz?
bu konuda ön yargılı mısınız
yoksa nasıl düşünüyorsunuz bir beraberlikte...
bu konuda ön yargılı mısınız
yoksa nasıl düşünüyorsunuz bir beraberlikte...
Yaşıtım biriyle hiç olmadım hep en az 1 yaş büyük oldu en büyükte 8 yaş vardı. Kafa daha önemli yaştan çok. Ama 3 4 yaş büyük olması hoşuma gidiyor ama minik hissettiriyor sjsgsk
Zaten kadınlar erkeklerden daha ileriyi düşündüğü için erkeğin biraz yaşça büyük olması daha güzel oluyor derler
erkekler geç olgunlaşıyor ama kendini olgun sananlar tam kanser ya adam bana çocuklaşma diyor sevdiğimin yanında da çocuklaşmayacaksam ne önemi var sanırsın ilşki değil resmi kurumla konuşuyorum
Çocukluk elbette yapacaksın
Hatta sadece kadın değil erkekte yapmalı
Yoksa işin tadı tozu olmaz ki
olgunluğu farklı algılıyorsa işte olmuyor
O halde sende tanıştığında iyi süzeceksin
Bakacaksın önce
değişiyorlar ya ilk hafta romantikse 4. hafta has meşe odunu oluyorlar
Odun her zaman odundur
Kendini belli eder
Cevap
2Cevap
Çok farketmez fakat aynı yaşlarda güzel ya bence 👍🏻
Güzel kardeşim Benim ☺️
Teşekkürler kanka ❤️💚
Aşırı yasa takıntılı değilim anlaşmak onemli ama çok fark varsa da istemem tabi
Çok fark dediğin
6 7den fazlası çok fark bence
19 işen 30 fazla biraz tabi ki
Aynen
Kendimden genç olması daha mantıklı
Kafa yapısı olarak anca dengeli oluyor böylece
Sende haklısın tabi ki
Benden 3 yaş büyük olsun.
Aynı yaş veya daha küçük olsa
Aynı yaş olabilir de, küçük olamaz.
Senin yaşın tam belli değil maalesef
25 :/
Anladım ☺️
Benden en az 3-4 yaş büyük olmalı ve en fazlada 6 yaş diye düşünüyorum
Fazlası zarar diyorsun
Aynen öyle diyorum 😂
Tecrübeden mi öyle diyorsun
Yoo hayır ondan değilde zaten ben hep benden daha büyük kişilerden hoşlandım hiç benimle aynı yaşta ya da küçük birinden hoşlanmadım çünkü bence bir erkeğin olgunluk açısından büyük olması iyi olur, ve neden en fazla 6 yaş dersende çokta büyük olmasın benden diye :)
Kendimi 22 yaşından fikir olarak daha büyük hissediyorum. Insanlar görünüş olarak 17,18 yaşlarında gösterdiğimi söylerler
O zaman fikrine göre birini tercih edeceksin
O daha önemli benim için. Görüşlerim önemli.
Tabi ki görüşlerine uygun olmalı
Aynı yaşlarda en fazla 4 yaş büyük olmalı.
Daha büyük olmadı mı hiç
hayır
Kendimden büyük
Nedeni ne peki
3-4 yaş büyük iyidir
Fazlası zarar diyorsun
5-10 yaş büyük olması lazım
Nedeni ne peki
Aynı yaş
Yani o da genç olsun istiyorsun
Yaşıtıö
Gerçek yaşın buysa yandı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?