Kendinizden yaşça büyük biri ile birlikte olmak mı yaşça küçük biriyle birlikte olmak mı?

Benim şimdiye kadar ki ilişkilerimde 10, 9 ve 7 yaş farkları oldu hepsi benden büyüktü kendi yaşıtlarımla ya da daha küçükleriyle anlaşamıyorum ilgi duyamıyorum babasal problemlerim de yok babamla aram baya iyi
Kendinizden yaşça büyük biri ile birlikte olmak mı yaşça küçük biriyle birlikte olmak mı?
Cevapla