
Nedeni ile yazınız 🥂

Nedeni ile yazınız 🥂
Yaşça büyük olanını seçerim, olgun erkek candır. Nedendir bilmem yaşça büyük erkeklere ilgi duydum hep, içten içe hep arzuladım, oturmuş ses tonu, tecrübeleri, gülümsedikleri zaman oluşan mimik kırışıklıkları, kır saçları beni benden alıyor ve kesinlikle olgunluğun getirdiği bir güzellik var. Mesela ben Tarık Akan'ı Hababam Sınıfındayken yakışıklı bulmazdım ama Tarık Akan'ı Alev Alev filminde çok yakışıklı buldum, yaştan oluşan olgunluk böyle bir şey, yaş oturdukça yüzün güzelliği ortaya çıkıyor
Aynen katılıyorum bu görüşe
Tabii ki benden yaşça büyük birisini tercih ederim hani bir sürü sebep yazabilirim buraya ama yazmak istemiyorum gıcıklık olsun😂 Ama hadi birkaç tane örnek vereyim olgun bir adam ile sevgili ya da evlilik yaparsan en az beş adım önde olursun çünkü adam her şeyi daha önce yaşamış biliyor sana rehberlik edebilir aslında senin menejerin gibi bir şey olur çünkü her şeyi senden önce yaşamış hayatı birkaç yıl önce başlamış bu senin hayatın için mükemmel bir sebep olur düşünme aşkı ya da tensel konularda daha iyidir yani o kadar çok artısı var ki saymakla bitmez Ve tabii ki sen küçük taraf olduğun için hayattaki enerjiden ona verirsin kısacası sen içindeki heyecanı körpelik duygusunu vs paylaşırsın adam bunun zevkini yaşar ve bundan bir hayat enerjisi alır sen enerjini onunla paylaşmış olursun yaşı ilerlemiş olsa bile karşı taraf yaşının ilerlediğini hissetmezsen de olur tecrübesinden faydalanırsın üstelik olgun bir adama değer vermek ona aşık olmak yaşıt ya da kendinden küçüklere değer vermekten çok daha doğru oluyor bunu herkes bilir olgun birisi senin duygularını boşa vermez ama küçük ya da yaşıt birisi duygularını bozuk para gibi harcayabilir Ama şunu biliyorum şunu söylerim olgun erkekten çok çok daha çekici çok daha çekici hem de hep tercihimi büyüklerden yana kullandım
Olgun💛 ben
Ben yaş olarak kendimden küçük ya da kendime yakın birisini sevgili bile yapmıyorum çünkü biliyorum her ne kadar seviyor olursam olayım olgun birini görürsem heleki karşıdaki adam benim hoşuma giderse ben aldatır bunu yapmak istemediğim için ben sevgili bile yapmıyorum karşıma insan gibi olgun bir adam çıkana kadar yaşça tabii ki karakter olarakta.
Bu soru bence senin şu ana kadar sorduğunu en güzel soru olmuş😂💙💛
Teşekkür ederim😄 güzel anlatmışsın ♥️💛
Güzel anlatmışsın sen kaç yaşındasın ☺️
20
Teşkür ederimm🌺
Rica ederim çiçeğimm
Seçim yapmazdım. Çünkü tercih etmemi sağlayacak bir veri yok.
Tercihimi foroğrafın altına yazdığın belirler. Onun cevabı olgunluk.
Olgun olmayan insan tamamlanmamış bir ürün gibidir. Tamamlanmamış bir şey de pek istenmez. Ekranı olmayan telefon istenebilir mi, hele ki günümüzde? Mümkün değil.
Olgunlaşmamış meyve veya sebze yer misiniz? Tadı olmaz ki.
Olgunluk da genelde yaş ile olan bir şey ama bu sadece genelleme. 40'larında olup ergenimai olan da var, 20'sinde olup inanılmaz olgun olan da.
O yüzden bana olgunluk verisi gerekir, tercih yapamam.
Katılıyorum sana fakat genele vurursak olgunluk genelde tecrübe ile gelişiyor, tecrübeler için de zaman gerekiyor, zamanla da yaş alıyorsun 😄
Kendini genç yaşta eğiten, geliştiren çok az insan var
Acı çekmeden olgunlaşamaz hiç bir canlı, sen hiç güneşin kızgın ışıklarına maruz kalmadan olgunlaşan meyve gördün mü )
Fark etmez aslında yaş bir yerden sonra sadece sayısal değer olarak kalıyor. Beni anlayabilecek kapasitesi olsun da 3 aşağı 5 yukarı biz onu yuvarlarız beraber büyükse ben onu çocuklaştırırım, küçükse de o beni denge önemli zöhre :))
"Beni anlayabilecek kapasitesi olsun" ...
Bunun tersi olunca;
Bana lezzetli bir havyarı hatırlatıyor, asla balığa dönüşmeyi bile düşünememiş, küçük, şeffaf bir yumurta ve yanında kendisi gibi milyonlarcasıyla öylece tüketilmeyi bekliyor gibi bir his veriyor 😄
Benim sorumdaki erkek görüşlerini de yuvarlamiş oldun bu görüşünle Yiğit )
Havyar benzetmene bayıldım:)) erkek görüşlerini yuvarlamak mı sende yine tabirleri ardı ardına yuvarlıyorsun zöhre 😬
Ya yok başka amaçlı demedim hahaha senin görüşten önce 49 erkek görüşü vardı senin görüşle 50 olduydu o yüzden didim 😄
Ben diğer türlü aldım artık çok geç yuvarladım gitti artık :))
Ne yiğitler gitti ne yiğitler eyvah eyvah 😂
Giden gitsen sen şarkılar söyle içinden boş ver aldırma deli zöhree 😂😂
Ece çok akıllı ama Zöhre deli biraz-cik🐦 evet 😄
Bende görünce değneğimi saklayacak bir zöhreyi tercih ederim zaten :))
teşekkür ederim ☺️
Rica ederim 😊
Cevap
65Cevap
Tam senin yaşında, sana çok benzeyen, hık demiş burnunda düşmüş sen olurdun tıpkı sen, full sen, hep sen yaşını da sen biliyon zaten söylememe gerek kalmadı 😂😋
26 🥳
Kendimden küçükler hiç ilgimi çekmiyor..
Büyük alayım ben, çünkü çok çekiciler.😃
Bence de öyle 😌
Tercihim illaki biri olacaksa kendimden küçük derdim
Yaşça küçük büyük ilgimi çekmiyor
Selam gadası 🙃
Olgun insanların olması daha güzel olur. En azından ergen gibi naz çekenlerden uzak durmuş oluruz.
Benden yaşça büyük
Biiir...
Yaş eşittir yıl.
İkiii...
Yıl eşittir dünyanın güneş etrafında bir tam tur dönmesi.
Üççç...
Astronomi ile ikili ilişkilerin arasındaki bağ ne alaka?
Ulan, insanlara şaşmamak elde değil. Sevdiğim kadın 25 yaşındaki kız da olabilir, 65 yaşındaki kadın da olabilir; bunun hesabını kim soracak? Kime ne? Önemli olan bizim birbirimiz hakkında hissettiklerimiz değil mi?
Bu ülkede bilinç kapasitesi o kadar düşük ki, sevgiyi sevgisizlikle yaşayarak, mutluluğu diğerlerini mutsuz ederek, huzuru hiçe sayarak bir ömür geçirdiler, geçiriyorlar...
Eeey millet, sevmeyi bilmiyorsunuz. Sizin bu kafanıza tüküreyim!
24 yasındayım kendı köyümden bır kız sevdım 27 yasında soyledım red edıldım haddını bıl dedı o kadar koydu kı uzuldum cok uzuldum ah be Zeynep nereye baksam senın o güzel sıman sımdı kafamı kaldırıp da evıne bıle gözümün yanıyla bakamıyorum benım ıcın ıse eger ılerde bırı çıkarsa büyük ya da küçük olabılır erkek ıcın kız küçükse olur derler ama kız büyük olursa olmaz der eskıler hep ama peygamber efendimizin esı Hz Hatıce valıdemız efendımızden 15 yas büyük ıdı ve evlendiler bence en temel kural tükenmeyen sevgı olması lazım kı anlaşmazlıklardan daha uzakta bır ılıskı olsun
Evlilikte kadın erkekten 5-10 yaş büyük olacak. Cunki DNA sina gore ortalama 15 yaş fazla yaşıyorlar. Aynı dönemlerde ölsünler.. kimse kimseyi ozlemesin ya da arkasından beddua edecek zamanı kalmasin
Bu tez her seferinde tutuyor mu peki, benim çok tanıdığım var hanımı genç yaşta vefat eden. Çoğu da koca derdinden gitti 🥲
Ben hep yaşıtlarımdan ya da benden büyüklerden hoşlanmışımdır.
Benden küçüklere bakıyorum özentilik, lakayıtlık, duygusal zeka yoksunluğu, bilgiden çok ilgi aşkı, cehalet, maddi değerlere düşkünlük.
Aslında bu yaştan ziyade kişinin kendini ne kadar geliştirebildigi ile ilgili bir durum ama bizim toplum genel olarak "yetişememiş yetişkinler"den oluşuyor
Toplumun %90'nın aynı olduğunu varsayarsak yaş hala benim için bir değere sahip.
En azından yılların bilgi birikimi oluyor ve bazı şeyleri aşmış oluyorlar.
Doğru
Elbette , sadece bir soru yaş kavramına genel bakışı ölçmek için
Ben kendimden yaşça küçük tercih ediyorum her zaman için
Büyük ya da yaşıtım olsun
Küçük istemem
Küçük ya da büyük değilde benim için asıl önemli olan fark illede birini seçmem gerekirse mantıken küçüğü seçerim
Evet bu yüzden eskiler yani nenelerimiz dedelerimiz hep kendinden 10_,15 yaş küçük kadınla evlenirmişler maşallah çoğunun da 8_10 çocuğu var 😂
O zaman senden bir 10 çocuk bekliyorum ona göre 😂
Anlaşıldı size gelip korunma yöntemleri hakkında bilgi vermem gerekecek 😂
Her zaman düşünürüm ben cigerimi 💙
Yaşca büyük erkek milleti geç olgunlaşıyor ama küçük birisine de tutunabilirim hayatta her şey olabilir büyük konuşmuyorum
Evet baya baya geç olgunlaşıyorlar
Kalbimin istediği ve tutkunun sıfat almış hali biri ile elbette
Beni çok seven ile. Ama yaşımdan dolayı çok büyük olunca malum biyolojik saat var. O yüzden çok büyük olmaz gibi
Anne olmak için biyolojik yaş sınırı var doğru
Evlilik için yaşça küçük,
Gönül eğlendirmek için yaşça büyük 😎😎🤣😂
Büyükler kolay kolay kanmaz ama dikkat et 😄
Bilmesem inanırdım 😃😃
Bwnden küçük olacaksa en az 10 yas
Büyük olacaksada en az 10 yas
En az 10 en fazla kaç?
Fazlada 50 gibi olabilir bakımlı olduktan sonra
Bence kadin bakimli, ruhu genç, çocukca, seksi, civil civil olursa yaşi büyük de olabilir küçük de.. Bazen 50-60 yaş kadinlar bile genç kizdan daha çekici oluyorlar hem fiziken hem ruhen her anlamda👍
Yaşça'dan kastın 10 yaşı geçmeyecekse her ikiside olabilir tercihim.. 10 yaşa kadar problem olmaz ilişkilerde kadın erkek farketmez...
Yaştan ziyade olgunlukla alakalı bu durum olgun davranışlar sergileyip kendini bilen birisi tercihim olur
Yaşın pek bir önemi yok küçükte olabilir büyükte olgunluk seviyesine bağlı bazıları var yaş 40 ergen gibi tavırlar var bazısı var 20, li yaşlarında 40 yaşında kadın edasında
İkisinide secmem ama illada bir secim yapmam gerekirse buyugu secerim. Kucuk ne be pedofili miyim ben?
Yaşın 18 ise evet senden küçüğü pedofiliye girer
Tercih etmek zorunda kalırsam kendimden küçük biriyle olmayı daha çok isterim. bu bana bir başka haz veriyor. tabi ki şart veya kriter değil.
büyük olmasını tercih ederim hem olgun seviyorum hemde geç olgunlasıyorlar zaten...
Büyük elbette. Yaşım itibariyle kendimden küçük bana göre değil, çoluk çocuk nazı şımarıklığı çekemem. Sevgilim benden 11 yaş büyük çok da uygun bence
Seksi ve güzel olduğu sürece ve birbirimizi sevince asla yaş takıntım olmaz ister olgun olsun ister genç olsun 😊👍
Karakter ve beyin yaşı önemli benden büyük ama beyni 10 yaşında olmasın. Tercihen yaşıma yakın veya 3 yaş 4 yaş büyük olabilir. En fazla 5 ya da 6 yaş büyük olabilir. Ama büyük konuşmak istemiyorum. Zaman neyi gösterir bilemeyiz.
Belli bir kriter yok karakteri iyiyse kendimden küçük de büyük de tercih edebilirim
Bencede 😊👍
Benden büyük isterdim. Şımarılmak isteyen bir insanın şımartmak değil.
Yaşca böyük isterdim, bu saatten sonra çocuk tripleri çekemem
Benden küçük tatlı ilgimi çekşyor fazla değil ana 4.3 yaş
Yaşıma yakın olanı tercih ederim. Belli bir miktar aşağı ya da yukarı olabilir.
Zaten ben yaşımı almışım 😂😂😂 Sadece bir kaç yaş küçük olsun yeter.
Büyük sekste iyi ama aşk yaşayacaksam küçük tercih ederim
Kendi yaşıma uygun konuşursam çok küçük olamamak şartıyla küçük derim bir iki yaş felan.
Fark etmez. Yeter ki bana uygun biri olduğunu düşündüğüm bir kadın olsun.
Yaşça küçük bana gitmez o yüzden büyük olsun
Anlaşma kabiliyeti daha önemli tanıştığım insanlara direk yaşımı sormam
Yaşça büyük olanı seçerdim
Erkekler geç olgunlasiyor
Her ikisinide tercih etmem, yaşıtım olması ya da bir iki yaş büyük olması benim düşünceme daha uygun
Benden küçük olması lazım büyük te olabilir ama bakımlı güzel se niye olmasın
Yaşca büyük olması tercihim çok klişe gelebilir ama kendi yaşıtlarım çoluk çocuk geliyor bana
Küçük olmasına çok olumlu bakmıyorum. Aşırı fark olmasına elbette.
Kendimden 9 yaş büyük biriyle evliyim. Bana kesinlikle ayak uyduramıyor. Bu sebeple küçük
Sebep olarak birçok şey yazılabilir. Ama bambaşka dünyaların insanı olmadığın, anlaşabilip sohbet edebildiğin, değer gördüğünü varsayarsak 10 yaşa kadar fark olabilir.
Mutlu sonuçlanmış örnek çok...
Yasa bakmazdım ki. Ne kadınlar var çoğu genç kızdan çok daha güzel ve çekiciler.
Başka faktörler belirleyici olur karakter yaşam tarzı akli vs
erkekler geç olgunlasiyolar büyük erkeği seçerdim ama eğerki küçükse ve aramızda uçurum kadar fark yoksa, olgunsa neden olmasın her şey olgunluğuna bağlı.
beyni ile yüreği ile ruhu ile olgunlukları yaşıyorsa yaş farketmezdi
2 3 yaş büyük...
Daha rahatlar ve daha az alıganlar
Sohbetleri daha iyi
Büyük tabi ki de. Çünkü erkeğin büyük olmasi her zaman daha avantajlıdir.
Yabanciysa buyuk turkse kucuk
Nedenini merak ettim
Yaşça büyük olanı tercih ederim çünkü hem aklen hem de fiziken daha iyiler
Benden küçük olsun ya minnak olsun hahah
Keşke minnak bir yengemiz. olsa artık 😄
Ağzından yel alsın bekarlığa aşığım 😂
Hep kedilerini sevdik biraz da torun sevmese miydik minik minik faruklarimiz olmasa miydi
Peki hayırlısı olsundu 😄
Hep kedi sevelim komsi 😃
Annenle konuştuydum da onun etkisinde kalmişim bir an komsim selamı var sana 😄
Seni gidi seni komsi 😂😂
Takılın bakalim takılın kadeh vurun siz bende biliyorum kadeh kimle vuruler
Ayık kafayla yazmadın sanırım bu görüşü
Emel sayın olurdu naif hepimizin annesi o şarkı söyler biz dinleriz Türk kızlarınının en güzeli en tatlısı her gün dinlerim moral 10 hayat -1000 mavi boncuğu olan varsa biz bakmıyoz.
Benden büyük olmasını her zaman tercih ederim en az 5 yaş
Yaştan ziyade olgunluk ve halden anlayan biri daha mantıklı olurdu bence
Küçük olmaz ama 10 yasa kadar büyükte sıkıntı olmaz
Yani çok küçükte olmasın ama küçüğü büyüğe tercih ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?