Mesela ben doğru kişi olmadığını şöyle anladım, açık kıyafet giyeceksen arkadaş kalalım ve diğer buluşmada hesabı birlikte öderiz demişti sanki ben zorla ödetiyormuşum gibi ben de çocuk aklımla tamam demiştim ama tahmin edersiniz ki o kişiyle yürütemedik ve 2. buluşma hiç olmadı zaman zaman aklıma gelince üzülüyorum ama Allah’ın bir bildiği varmış diyorum.
Doğru kişi olduğunu anladığım biri olmadı olsaydı zaten şu an hayatımda biri olurdu diye düşünüyorum :) Sizin de böyle anılarınzıı merak ediyorum doğru kişi veya değildi şöyle bir şey yaşandı gibi.
Doğru kişi olduğunu anladığım biri olmadı olsaydı zaten şu an hayatımda biri olurdu diye düşünüyorum :) Sizin de böyle anılarınzıı merak ediyorum doğru kişi veya değildi şöyle bir şey yaşandı gibi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bende evlilik amaçlı biriyle görüştüm. Ertesi gün mesaj attigimda seni hatırlamıyorum demişti 😂
Direkt evlilik düşündüğünü söylemen iyi değil canım karşıdakini ürkütür. instagramda Esra Ezmeciyi ve Adil Yıldırımı takip etmeni öneririm :)
Benim dediğim görücü usulüyle evlenmek. Biri önermişti. O amaçla buluşmustuk zaten. Ama dediğine bakarım teşekkürler ☺️
Doğrudur demekki nasibin değilmiş görücü usulü bile olsa zaman ne gösterir bilemem ben seni tanımak istiyorum şu an falan de zaten özellikle Adil Yıldırımın youtube videolarını öneririm ilişkilere bakış açın değişecek canım inşallah mutlu olursun 🌼🌼
Kaç yaşındasın bu arada
Teşekkür ederim. 💐 28 yaşındayım
Rica ederim ne demek 🌼
İlk buluşmada cinsel biseyler yaşamaya çalışan kişi net yanlış kisidir
Ne alaka ki cinsllikten sonra daha da baglancaklar belki
@kadir38673867 ilk buluşmada cinsellik mi olur yuh yani
Ahaha klasik erkek cevabı ama o işler öyle yürümüyoe kolay elde edilen hiçbir şeyin değeri olmuyor özellikle erkekler için ve ciddi ilişki düşünen adamlar önce karşıdakini tanımaya çalışır cinsellik 2. plandadır
Yani neden olmasın ki zaten buluşmanın öncesinde konuşmuş olacaklar iki tarafta
Ciddi ilişki düşünmeyen 2 kişi için geçerli dediklerin değil mi? İnşallah öyledir
Cinsellik te aşkla olmalı bu her önüne gelenle degil ama nebileyim işte görünüşü falan çok hoşuna gitmiştir bir tarafta da ciddi düşünmedir bu yani baglarsın kendine
Enteresan bir bakış açısı. Aşk ilk buluşmada olmaz oluyorsa da onun adı aşk değildir arzudur aşk tanıdıkça olan bir şeydir kendimizi kandırmayalım lütfen.
Valla ben ilk görüşte aşka inanırım lisedeyken Bir kız vardı ya onu görünce heycaan dan konuşamadım bile çok güzel gelmişti
@kadir38673867 değişik bir kafan var ya sana düşen insana ben gerçekten acırım
Ben cinsellik düşündüğüm birisiyle evlenirim çünkü hiç kimseyi yarı yolda bırakmam 😒
Bu konuyu açan her erkekten duyduğum klasik bir yalan 🤥 Tecrübeli kızları tavlayamazsınız böyle masumların da canına yazık zaten denk gelmesinler
Ya 🤣ne alakası var ben benim görüşüm bu ben sana şöyle sorayım ozaman evlenmiş ayrılmış birisine aşık olsan onla evlenirmisin
Ne alaka :)
İlk buluşmada herşey belli olur canım sen kafanı yorma
Oğlan daha ilk konuşmada baban hukukçu adama kız verir mi demişti 3.5 yıldır sevgiliyiz zamanı gelince evlenedebiliriz nzjxjdj
Neden hukukçuya kız vermesin anlayamadım ama hakkınızda hayırlısı olsun ne mutlu :)
Kendisi hukuk okuyordu işte imada bulunmuştu benimle evlen gibisinden yoksa niye vermesin sevdikten sonra 😂
Gösteriş yapmadan mesleğimi belirteyim demiş zekice 😝 Mutluluklar ❤️
Teşekkürler sanada 🥰
Sevgilim yok ama teşekkürler inşallah 😁😍
İlk buluşmada anlaşılmaz diye düşünüyorum
anlaşamıyorsan baştan bitirmek mantıklı
Zamanla anlaşılir bi cümleyle değil